Sık geçen başlıklar

özel okullar batıyor mutlu musunuz 3

ekşi'de gör
çok mutluyum. özel okullarda çalışan öğretmenler beni çok iyi anlayacaktır. insani şartlarda çalıştırmıyorsunuz. adam akıllı para da vermiyorsunuz ve vereceğiniz parayı da söz verdiğiniz günde yatırmıyorsunuz. allahtan bulun bulacağınızı. hepinizden nefret ediyorum.
öğrenciden servet alıp öğretmene asgari veren kurumların kapanması durumu. inanılır gibi değil.
tek öğrenciden yemek servis hariç ortalama 300 bin tl istiyorlar. sınıflarda ortalama 20-25 öğrenci var. tek sınıftan elde ettikleri gelir 6 ila 7.5 milyon arası. bir öğretmenin ortalama maaşı ortada. nasıl batıyorlar bunlar anlamadım.

edit: 300 bin şu an ilkokul 4'e giden ve önümüzdeki yıl 5'e gidecek bir öğrenci için istenen ortalama ücrettir. önce ücretli bir kabul sınavı yapılıyor sonra sözlü mülakat. kabul edilirse istenen ücret ortalama 300 bin. bunun biraz üstünde isteyen de var üç beş bin altı da. isteyene özelden hangi okullar olduğunu yazabilirim.