fullstack develeoper
134k dolar.
Sık geçen başlıklar
dunyayagecgelenkisi 51
ekşi profiliher boku bilen ama hiçbir konuda bilgisi olmayan siyasi destekli karadenizli müteahhit.
tek kelime : karadenizlilik.
tek kelime : karadenizlilik.
birisi otopark, diğeri çek senet mafyasıdır. türklük müslümanlık falan diyenler ponçiktir.
çok kolaydır.
yerel halkla tek kelime konuşmazsan, ikide bir ah bir döner olsa, kokoreç olsa diye düşünürsen, 1 tane hobin olmaz mal gibi eve tıkılırsan, mangal yapacak yer ararsan, dur lan şuradan kestirme yapayım deyip ters yöne girdiğin için kol gibi ceza ödersen, çöpleri ayırmak zor geliyorsa, acaba domuz yedirirler mi bana deyip her yemeğe burun kıvırırsan, işini ahbap çavuş ilişkisiyle yürütmeye çalışırsan, insanların sana sürekli ırkçılık yaptığını düşünürsen, adamların yaşam tarzı sana zor geliyorsa, parkta bahçede konserde maçta elinde bira şişesi olan insan görmek seni rahatsız ediyorsa, insanların lgbt bireyleri oldukları gibi kabul etmesi sokakta iki erkeğin ya da kadıniın sarmaş dolaş yürümesi seni rahatsız ediyorsa, herşeyin kötüsünü bulup türkiye'yle kıyaslıyorsan , sürekli türkiye cennet cennet diye sayıklıyorsan, yağmur ve kapalı havadan nefret ediyorsan
kolaylıkla mutsuz olabilirsiniz.
yerel halkla tek kelime konuşmazsan, ikide bir ah bir döner olsa, kokoreç olsa diye düşünürsen, 1 tane hobin olmaz mal gibi eve tıkılırsan, mangal yapacak yer ararsan, dur lan şuradan kestirme yapayım deyip ters yöne girdiğin için kol gibi ceza ödersen, çöpleri ayırmak zor geliyorsa, acaba domuz yedirirler mi bana deyip her yemeğe burun kıvırırsan, işini ahbap çavuş ilişkisiyle yürütmeye çalışırsan, insanların sana sürekli ırkçılık yaptığını düşünürsen, adamların yaşam tarzı sana zor geliyorsa, parkta bahçede konserde maçta elinde bira şişesi olan insan görmek seni rahatsız ediyorsa, insanların lgbt bireyleri oldukları gibi kabul etmesi sokakta iki erkeğin ya da kadıniın sarmaş dolaş yürümesi seni rahatsız ediyorsa, herşeyin kötüsünü bulup türkiye'yle kıyaslıyorsan , sürekli türkiye cennet cennet diye sayıklıyorsan, yağmur ve kapalı havadan nefret ediyorsan
kolaylıkla mutsuz olabilirsiniz.
ıstanbul'a en yakın trabzon
akepelilerin dedelerine öyle bir saplamıştır ki 100 yıldır çıkartamıyorlar.
milli güvenlik sorunu.
atatürk'ün herhangi bir şeyci olduğunu düşünmek için önce gerizekalı sonra da cahil olmak gerekir.
illa ki onu bir şeyci yapmak isterseniz, atatürk aklını kullanan her insan gibi "yarın daha iyi olabilmek için dünden ne ders çıkarıp bugün ne yapmalıyım"cıdır. akılcıdır.
yaptığı her hareket yarın daha iyi olabilmek adınadır. bu sebeple atatürk'ü inceleyen bir komünist onu komunist; milliyetçi biri onu türkçü, solcu biri onu devrimci, sağcı biri onu muhafazakar, liberal biri onu özgürlükçü olarak değerlendirebilir.
halbu ki atatürk bunların tümünün cisimleştiği biridir.
illa ki onu bir şeyci yapmak isterseniz, atatürk aklını kullanan her insan gibi "yarın daha iyi olabilmek için dünden ne ders çıkarıp bugün ne yapmalıyım"cıdır. akılcıdır.
yaptığı her hareket yarın daha iyi olabilmek adınadır. bu sebeple atatürk'ü inceleyen bir komünist onu komunist; milliyetçi biri onu türkçü, solcu biri onu devrimci, sağcı biri onu muhafazakar, liberal biri onu özgürlükçü olarak değerlendirebilir.
halbu ki atatürk bunların tümünün cisimleştiği biridir.
hâlâ 600-800 arası yıllarda hayatını sürdüren şehir. henüz 1000li yıllara gelemedi 2000ler ise önümüzdeki 100 yıllık kalkınma planında yer almıyor.
akepe'nin verdiği zarar yanında devede kulak bile olmayan hasardır.
son dönemde ımamoğlu ile ilgili açılan başlıkların tamaminin ilk entrysini göremiyorum. demek ki fahrettinin talimatıyla giriliyor tüm entryler.
cumhurbaşkanlığı iletişim ofisi doların ne kadar olacağını nerden bilmektedir?
doların ne kadar olması gerektiği cumhurbaşkanlığı iletişim ofisinden mi belirlenmektedir?
cumhirbaşkanlığı iletişim ofisinin serbest piyasaya müdahele etme yetkisi var mıdır?
piyasa manipülasyonu suç değil midir?
seçimden sonra 40'ı geçerse cumhurbaşkanlığı iletişim ofisi tekzip yayınlayacak mıdır?
ıstediğiniz sorudan başlayabilirsiniz.
doların ne kadar olması gerektiği cumhurbaşkanlığı iletişim ofisinden mi belirlenmektedir?
cumhirbaşkanlığı iletişim ofisinin serbest piyasaya müdahele etme yetkisi var mıdır?
piyasa manipülasyonu suç değil midir?
seçimden sonra 40'ı geçerse cumhurbaşkanlığı iletişim ofisi tekzip yayınlayacak mıdır?
ıstediğiniz sorudan başlayabilirsiniz.
olay küçük cc büyük cc değildir. motor o yolu gider. ama sorun sen gidebilir misin. o kadar sabırlı mısın, rahatına ne kadsr düşkünsün.
önce buna cevap veriniz.
önce buna cevap veriniz.
araplar bizim değil, sizin kardeş ulusunuzdur. araplar bize sizin desteğinizle ihanet etti. sırf 100 sene sonra çoğunluk oyla iktidarda oldunuz diye bu tarihi gerçek değişmeyecek.
sirkeci ana. sorun cevaplıyor:
- yhaa bende kepek var naapmalıyım?
+ sirke sirke. en güzeli. en etkilisi
- yhaaa saçlarım da yağlı
+ona da sirke
-koltukaltlarım çok kaşınıyo. ne önerirsiniz
+ sirke. çok etkili
-ayak tabanlarım yanıyo. ne yapmaliyım
+sirkeli suda bekletin.
-sırtımda yumrular çıktı. ne yapmalıyım
+sirkeli suya batırılmış bezle ovala.
-çok kiloluyum. ne yapsam olmuyo.
+sirke iç.
-haftasonu çocukları nereye götürsem.
+sirke. sirke
vay arkadaş ne sirkeymiş yaa dedirten poroblem.
- yhaa bende kepek var naapmalıyım?
+ sirke sirke. en güzeli. en etkilisi
- yhaaa saçlarım da yağlı
+ona da sirke
-koltukaltlarım çok kaşınıyo. ne önerirsiniz
+ sirke. çok etkili
-ayak tabanlarım yanıyo. ne yapmaliyım
+sirkeli suda bekletin.
-sırtımda yumrular çıktı. ne yapmalıyım
+sirkeli suya batırılmış bezle ovala.
-çok kiloluyum. ne yapsam olmuyo.
+sirke iç.
-haftasonu çocukları nereye götürsem.
+sirke. sirke
vay arkadaş ne sirkeymiş yaa dedirten poroblem.
"amariga bitmesine izin vermiyo yeenim. 5 ayle var 5. onlar iste. onlar siyonist. bizim gelişmemizi istemiyorlar" diyorlar.
aynı şekilde bileziklerin efendisini de izlememiş birisiyle sinema konuşulmaz.
eğitime inanmıyor, her şeyi eğitim olmadan bilebileceğine inanıyorsa cahildir. elinde olmadan ilkokuldan sonra okuyamamışsa, ce bunun eksikliğini hissediyorsa cahil değildir. eğitimsizdir. eğitimsizlik bir şekilde giderilebilir. ama cehalet asla düzeltilemez.
öğretmen değil islam militanıdır.
işte tam de bunun gibiler için yaşasın laik eğitim.
al işte bahsettiğim militan tam da bu.görsel
sayısı çok olduğu için her şeyi yapabileceğini düşünüyor.
işte tam de bunun gibiler için yaşasın laik eğitim.
al işte bahsettiğim militan tam da bu.görsel
sayısı çok olduğu için her şeyi yapabileceğini düşünüyor.
kurduğu cümledeki "türkiye halkı" tabiri nedense başkaları tarafından edilse olduğu yerde linç yerlerken bu itlere hiçbir şey yapılmaması bir tek bana tuhaf gelmiyordur umarım.
tanım: siyasal islamcı bok kişinin sıçmığı.
tanım: siyasal islamcı bok kişinin sıçmığı.