“otomatik arabanın nasıl park edildiğini bilmeyen herife araba mı bırakılır?” dedirten başlık.
Sık geçen başlıklar
aracını valeye vermeyen fakir erkek 3
ekşi'de görfakir değil akıllı erkektir. vale kim oğlum, vale ne ya! vale ne için var?
arabamı alsın arka sokakta herhangi bir yere öylece bıraksın diye para mı vereceğim yani!
arabamı alsın arka sokakta herhangi bir yere öylece bıraksın diye para mı vereceğim yani!
bu başlıkta çok sağlam espriler oluyordu bir ara, o yüzden her otoparka girişimde bu başlık aklıma gelir. hafta sonu çok uzun zamandan sonra gittiğim mekanda "lan fakirlik yapma bugün, valeye ver de rahat et" dedim. kapım açıldı, paşa paşa inip kolay gelsin delikanlı dedim. işim bitip de geri döndüğümde anahtarı isteyip "ben çıkarayım aracı müsadenizle" dedim. arabaya bindim bir baktım vites p'de ve el freni çekili değil. bütün yük şanzımanda. çalıştırıp da n'ye alınca araç kastı...
siz siz olun fakirlik yapmaya devam edin. arabanın a sından anlamayan insanlara aracınızı teslim etmeyin. bu başlık yine esprilerle aklımızda kalsın. az daha dsg yi kucağımıza alıyorduk.
edit: imlâ
edit2: nasıl park edilir diyenler için kabaca: araç durduktan sonra ayağın frendeyken vitesi n'ye al ve el frenini çek, ayağını kaldırdığında araba el frenine yerleşecektir. sonra tekrar frene basarak p'ye al. böylece aracı olması gerektiği gibi el frenine devretmiş olacaksın.
siz siz olun fakirlik yapmaya devam edin. arabanın a sından anlamayan insanlara aracınızı teslim etmeyin. bu başlık yine esprilerle aklımızda kalsın. az daha dsg yi kucağımıza alıyorduk.
edit: imlâ
edit2: nasıl park edilir diyenler için kabaca: araç durduktan sonra ayağın frendeyken vitesi n'ye al ve el frenini çek, ayağını kaldırdığında araba el frenine yerleşecektir. sonra tekrar frene basarak p'ye al. böylece aracı olması gerektiği gibi el frenine devretmiş olacaksın.