kızın ağzına sağlık. öyle soruya böyle telefon.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
toplayan yüzde 15 de askerdekilerdir. toplamayınca çarşıyı kitliyorlar.
mağdurun kararlılığını ve gayretini takdir ediyorum. herkese örnek teşkil etmesi lazım. böyle cesur ve hakkını arayan insanlar benzer bir olayın sizin/benim başıma gelmesine mâni olacak.
troller ile gündem değiştirme çabaları boşuna değil. el altından istanbul'u sessiz sedasız satıyorlar.
kaynak
tarla olarak görülen kanal istanbul manzaralı yenişehir arsaları imara açılmıştı. güya tarım arazisi..
ürdün'lü bir adamın kurduğu emlak şirketi "çok şükür karar çıktı" diyerek, cumhurbaşkanı kararnamesini de videosunda kullanarak salyalarını akıta akıta allah'a şükranlarını sunuyor!
video
videodan alıntı ;
"allah'a şükürler olsun ana yolda yer almış ve marinaya bakıyor. geçen dönemde tarla olarak nitelendirilen bu arsa, artık ticaret ve konut alanı olarak imarlıdır ve değeri kat kat artmıştır. arsa alan herkesi tebrik ederiz.”
burada da istanbul'un pazarlanma görüntüleri var, ağzını silemeyen arap istanbul'un emlak sektörüne tanıtım filmini çekiyor.
video
böyle rezillik yok yeryüzünde..
suriyelisi gasp edip öldürür, kolladığı araplar değerli arazilere çöker. ulan şu türk halkı için ne yaptınız siz?
vicdansız, kansız, vatansız biri olmak zor değil mi? nasıl yaşıyorsunuz bu sıfatlarla..
kaynak
tarla olarak görülen kanal istanbul manzaralı yenişehir arsaları imara açılmıştı. güya tarım arazisi..
ürdün'lü bir adamın kurduğu emlak şirketi "çok şükür karar çıktı" diyerek, cumhurbaşkanı kararnamesini de videosunda kullanarak salyalarını akıta akıta allah'a şükranlarını sunuyor!
video
videodan alıntı ;
"allah'a şükürler olsun ana yolda yer almış ve marinaya bakıyor. geçen dönemde tarla olarak nitelendirilen bu arsa, artık ticaret ve konut alanı olarak imarlıdır ve değeri kat kat artmıştır. arsa alan herkesi tebrik ederiz.”
burada da istanbul'un pazarlanma görüntüleri var, ağzını silemeyen arap istanbul'un emlak sektörüne tanıtım filmini çekiyor.
video
böyle rezillik yok yeryüzünde..
suriyelisi gasp edip öldürür, kolladığı araplar değerli arazilere çöker. ulan şu türk halkı için ne yaptınız siz?
vicdansız, kansız, vatansız biri olmak zor değil mi? nasıl yaşıyorsunuz bu sıfatlarla..
sözlerini tutmamaları, hak yemekten kaçınmamaları, her zaman kendilerini haklı görmeleri, mal-mülke düşkün olmaları, empati yeteneklerinin olmaması, güçlüyü kutsayıp güçsüzün sırtına basmaları.
best model turkey ve world birincisi seçilen zamanında yağmur ünal ve gamze özçelik ile takılan adam, şimdi makbule ve sudeyle takılıp ogeday ve nisa ergenleriyle laf dalaşına giriyor. bu nasıl bir kariyer düşüşüdür ya rab
sadece kadın olmalarının değerli olmalarına yeteceğini sanmalari. hayır! en az bir erkek kadar beş para etmez olabilirsiniz.
yaptığın işte monopolsün ve devlet her arabayı belli periyotlarla sana gelmeye mecbur kılmış. sen yine de vergini ödemiyorsun. bu da yetmiyor, daha da ileri gidiliyor ve vergi borcun siliniyor. ne diyeceğimi artık bilemiyorum.
daha fabrikasının kaba inşaatı bitmemiş, dünyanın en büyük 20 markasından biri olmuş olduğu iddia ediliyor…
ulan daha 1 tane araba üretmediniz amk ama söylenebilecek tüm yalanları ve goygoyları söylediniz. zorla kendinizle taşak geçirtiyorsunuz.
ulan daha 1 tane araba üretmediniz amk ama söylenebilecek tüm yalanları ve goygoyları söylediniz. zorla kendinizle taşak geçirtiyorsunuz.
bu konular beni oldum olası rahatsız etmiştir ve hesap kitap yapıp, elimden paramı alacak bir eş istemiyorum. zirâ olay evlilikten çıkıp ticarete dönüşüyor.
eşim maaşımı elimden alıp, bana harçlık bıraksın diye okumadım ben bunca zaman, kusura bakmasın kimse. her şey ortak çerçevede yapılmalıdır.
edit: meğer sözlükte ne çok kendini bilmez varmış. sırf bir entry'de fikrimi belirttim diye sokak kadını, cehennemliksin, terapi al vs. tarzında çirkin ve kaba üslup içeren bazı mesajlar aldım. sosyal mecralarda kin ve nefret kusmaktan başka halta yaramayan sosyopatlarsınız.
edit2: çoğu arkadaş da koca parası yemeye meyilli, tüm harcalamaları eşine yıkmaya can atan bir paragöz kadın profili çizmiş mesajlarda. ben kendimi ifade edemiyorum sanırım ya da bazı arkadaşlar ciddi manada anlamakta sıkıntı çekiyor. ben hayatımın hiçbir döneminde bir başkasının kazancına göz dikmedim, kimse üstünden geçinmedim. evlendikten sonra maaş kartını tamamen eşe verip, ondan harçlık istemeye karşıyım sadece. harcamalar, gelir-gider, yatırımlar vs. bunların hepsi zaten ortak olmalı, aksini belirtmedim. neyini anlatamıyorum?
eşim maaşımı elimden alıp, bana harçlık bıraksın diye okumadım ben bunca zaman, kusura bakmasın kimse. her şey ortak çerçevede yapılmalıdır.
edit: meğer sözlükte ne çok kendini bilmez varmış. sırf bir entry'de fikrimi belirttim diye sokak kadını, cehennemliksin, terapi al vs. tarzında çirkin ve kaba üslup içeren bazı mesajlar aldım. sosyal mecralarda kin ve nefret kusmaktan başka halta yaramayan sosyopatlarsınız.
edit2: çoğu arkadaş da koca parası yemeye meyilli, tüm harcalamaları eşine yıkmaya can atan bir paragöz kadın profili çizmiş mesajlarda. ben kendimi ifade edemiyorum sanırım ya da bazı arkadaşlar ciddi manada anlamakta sıkıntı çekiyor. ben hayatımın hiçbir döneminde bir başkasının kazancına göz dikmedim, kimse üstünden geçinmedim. evlendikten sonra maaş kartını tamamen eşe verip, ondan harçlık istemeye karşıyım sadece. harcamalar, gelir-gider, yatırımlar vs. bunların hepsi zaten ortak olmalı, aksini belirtmedim. neyini anlatamıyorum?
agatha christie kitapları okuma alışkanlığı kazanmak için uygun. kolay okunur, merak uyandırıp devamlılık sağlar.
on küçük zenci
doğu ekspresinde cinayet
roger ackroyd cinayeti
on küçük zenci
doğu ekspresinde cinayet
roger ackroyd cinayeti
thy'nin neden ucaga almadigini yazmaya tenezzül etmeyen bir yazar tarafindan aktarilmaya calisilan olay.
yani pasaport kontrolünü gectin, boarding sirasinda "ucamazsin" dediler, sen de nedenini sormadan yorumsuz bir sekilde geri mi gittin kardes? biraz daha ac da insan gibi rezalet mi degil mi karar verelim.
yani pasaport kontrolünü gectin, boarding sirasinda "ucamazsin" dediler, sen de nedenini sormadan yorumsuz bir sekilde geri mi gittin kardes? biraz daha ac da insan gibi rezalet mi degil mi karar verelim.
ayrılır. mesela hitler toplama kampında çalıştırılıp gaz odalarında ölümü bekleyip ardından sabun yapılmamıştır.
trabzonlu olmak ikinci dünya savaşı sonrasında nazi olmak gibi birşey oldu memlekette. en fanatik , en rezil işlerde adları çıkıyor.
artık trabzonlu olduğumu gizlemek zorunda kalıyorum bazı şerefsizler yüzünden. istanbul diyorum. ne yapayım bu kadar onursuz yaltakçı , biatçı ,onursuz , düşünme yetisi olmayan adam bir araya gelince onlardan farklı olduğunu kanıtlamak zor oluyor bir ön yargı oluşuyor insanlarda.
birisi de demiş ki "aman yapmayın nick altını eşi dostu okur." okusunlar daha iyi olur . tanısınlar da bunu arasına mesafe koysunlar . yoksa bu zehirli yılanla arkadaşlık ettiğini bilmezler. toplumda tecrit edilmeli . bu ülkenin kurucusu mustafa kemal atatürk'e bile ne hakaretler etti soyadının tam tersi olan bu leş yaratık.
artık trabzonlu olduğumu gizlemek zorunda kalıyorum bazı şerefsizler yüzünden. istanbul diyorum. ne yapayım bu kadar onursuz yaltakçı , biatçı ,onursuz , düşünme yetisi olmayan adam bir araya gelince onlardan farklı olduğunu kanıtlamak zor oluyor bir ön yargı oluşuyor insanlarda.
birisi de demiş ki "aman yapmayın nick altını eşi dostu okur." okusunlar daha iyi olur . tanısınlar da bunu arasına mesafe koysunlar . yoksa bu zehirli yılanla arkadaşlık ettiğini bilmezler. toplumda tecrit edilmeli . bu ülkenin kurucusu mustafa kemal atatürk'e bile ne hakaretler etti soyadının tam tersi olan bu leş yaratık.
hep aynı eksende dönen kısır bir tartışmayı milyonuncu kez başlatacak olan tespit. niye? çünkü ekşiciler yel değirmenleriyle savaşıp kendilerini parlatmaya bayılır da ondan.
* bas gitar gereksizdir, zaten sesi de duyulmaz (here we go).
*bas gitar tuz gibidir, tek başına güzel değildir ama o olmadan da şarkı olmaz.
*bas gitarın varlığını değil yokluğunu hissedersin.
*nasıl anlaşılmıyor? git bi dönence dinle amına koyduğum. dünyanın basları en güzel şarkısıdır dönence. of o bas yürüyüşleri, efsane efsane.
*daha önce hiç heaven and hell dinlememiş yazar beyanı.
*elektro gitar gol atan yıldız forvetse bas gitar takımın beyni olan oyun kurucudur.
*müzikçilerle takılan adama ne denir? bas gitarist. ahahahaha. şaka bi yana bas gitarist süper bir enstrümandır. bas gitarın sesi duyulmuyor diyen adam maldır.
*bas gitar olmazsa diğer enstrümanların sesi gerektiği gibi gelmez.
*müzikten anlamayan insan önermesi. müzikten her şeyi çıkarabilirsin ama bası asla.
*elektro gitar tuğlaysa bas gitar çimentodur ve bir binada çimento olmadan diğer elemanların bir arada durması mümkün değildir.
*müzik kulağı olmayan insanların ortak düşüncesi. müzikten en çok ben anllarım ve o basları duyarım hep.
*al şu videoya bak anlarsın gerekli mi gereksiz mi: (bi tane slap atan basçı videosu)
yeter amk. yazılabilecek her şeyi yazdım buraya, başlık kilitlenebilir artık. hatta kilitliyorum ben.
/closed
* bas gitar gereksizdir, zaten sesi de duyulmaz (here we go).
*bas gitar tuz gibidir, tek başına güzel değildir ama o olmadan da şarkı olmaz.
*bas gitarın varlığını değil yokluğunu hissedersin.
*nasıl anlaşılmıyor? git bi dönence dinle amına koyduğum. dünyanın basları en güzel şarkısıdır dönence. of o bas yürüyüşleri, efsane efsane.
*daha önce hiç heaven and hell dinlememiş yazar beyanı.
*elektro gitar gol atan yıldız forvetse bas gitar takımın beyni olan oyun kurucudur.
*müzikçilerle takılan adama ne denir? bas gitarist. ahahahaha. şaka bi yana bas gitarist süper bir enstrümandır. bas gitarın sesi duyulmuyor diyen adam maldır.
*bas gitar olmazsa diğer enstrümanların sesi gerektiği gibi gelmez.
*müzikten anlamayan insan önermesi. müzikten her şeyi çıkarabilirsin ama bası asla.
*elektro gitar tuğlaysa bas gitar çimentodur ve bir binada çimento olmadan diğer elemanların bir arada durması mümkün değildir.
*müzik kulağı olmayan insanların ortak düşüncesi. müzikten en çok ben anllarım ve o basları duyarım hep.
*al şu videoya bak anlarsın gerekli mi gereksiz mi: (bi tane slap atan basçı videosu)
yeter amk. yazılabilecek her şeyi yazdım buraya, başlık kilitlenebilir artık. hatta kilitliyorum ben.
/closed
genç sevgililerin kafasını karıştıran sorunsal.
keşke babalarınız içseydi de bu tartışmayı hiç yapmasaydınız :/
keşke babalarınız içseydi de bu tartışmayı hiç yapmasaydınız :/
en başta konuşulması gereken konunun en son konuşulması saçmalığıdır.
bir insan niye çalışır, para kazanmak ve bu parayla hayatını idame etmek için, hobi olarak çalışanı görmedim şimdiye kadar.
yurtdışında iş ilanlarında saatlik ücret yazar.
ama bizim pembe götlü patronlar işe alım için 40 tane özellik arar, maaş bilgisini yazmaz.
maaş, iş ilanları sitelerinde girilmesi zorunlu alan olmalıdır.
bir insan niye çalışır, para kazanmak ve bu parayla hayatını idame etmek için, hobi olarak çalışanı görmedim şimdiye kadar.
yurtdışında iş ilanlarında saatlik ücret yazar.
ama bizim pembe götlü patronlar işe alım için 40 tane özellik arar, maaş bilgisini yazmaz.
maaş, iş ilanları sitelerinde girilmesi zorunlu alan olmalıdır.
sözleşmeli özel okul öğretmenleri için yüzde sıfırdır.
teşekkürler amk çocukları.
teşekkürler amk çocukları.
ya sokayım sizin o süslü, entellektüel eleştirilerinize. ya desenize işte; bu çocuk tam bir piç işte. ruh hastası veledin teki. direkt psikiyatri eşliğinde ıslah evine yollanmalı.
bu kadar. onu yetiştiren ana babanında amını eşekler siksin.
bu kadar. onu yetiştiren ana babanında amını eşekler siksin.
akitler için sonun başlangıcıdır.
bazı muhalifler de banane senden demişler, yok şurda bu olmuş orda o olmuş onlardan bahset demişler.
ben bunlara ne desem hıncımı alamam da, atamız güzel özetlemiş:
"eğer ülkeni kurtaracak bir lider beklemekteysen, ben size hiçbir şey öğretememişim demektir." -atatürk
ulan koyun dediğiniz akpliler gibi, senelerce sustunuz,
ekonomi normalken sesinizi çıkarmadınız,
ne zaman ki sizlere de dokundu, veryansın ettiniz "nerde bu muhalefet" diye!
siyasal islam ülkeyi sindirirken sizler neredeydiniz, eyyyy türk milleti?
bir genç olarak bunu sormak benim hakkım!
bazı muhalifler de banane senden demişler, yok şurda bu olmuş orda o olmuş onlardan bahset demişler.
ben bunlara ne desem hıncımı alamam da, atamız güzel özetlemiş:
"eğer ülkeni kurtaracak bir lider beklemekteysen, ben size hiçbir şey öğretememişim demektir." -atatürk
ulan koyun dediğiniz akpliler gibi, senelerce sustunuz,
ekonomi normalken sesinizi çıkarmadınız,
ne zaman ki sizlere de dokundu, veryansın ettiniz "nerde bu muhalefet" diye!
siyasal islam ülkeyi sindirirken sizler neredeydiniz, eyyyy türk milleti?
bir genç olarak bunu sormak benim hakkım!
yüksek faturalar bodrum'da insanları çileden çıkarmış durumda. biliyorum burda beter olsuncular hazır şimdi ama asgari ücretli çalışan ve kirada oturan insanların bu faturaları nasıl ödeyeceklerini düşünün lütfen. en düşük 1+1 dairenin aylık kira bedeli 2 binden başlıyor. duyduğum en düşük fatura ise 2500 tl ocak ayı için. müstakil villa değil, olay müstakil villaya dönünce 5 bin+ fatura garanti.
fatura 1 (bu aileme gelen fatura 3+1 130 m2 dairede oturuyorlar)
fatura 2
fatura 3
tweet görsel (müstakil villada oturuyor ama ev sadece akşamları kullanılıyor)
bodrum aydem önünde protesto var şu an.
hükümet istifa
edit: konunun elbette belediyeyle hiçbir alakası yok. ben bodrum'un sorununu dile getirdim, sen istanbul'un dile getir. doğal gazın olmayışı ve insanların elektrikle ısınmak zorunda olmaları halkın ya da belediyenin suçu değil. buna çözüm bulmaları gerekiyor. ısınma + elektrik demediğim için de eleştiri yemişim (bkz: swh) ısınma + elektrik arkadaşlar 5 bin böylece müstahak sanırım. teşekkürler.
yeni edit: ailem ve diğer fatura sahipleri de ısı pompası kullanıyor, klima değil. yazlık olan bodrum'da kışın da yaşamak için ısrar ediyorlar demiş biri komik ailem bodrum'lu. işi gücü her şeyi orda, kışın göç etmelerini mi tavsiye ediyorsunuz?
son edit: bak bak sivri zekalara bak elektrik pahalı bi şeymiş, odun/kömür sobası varken elektrikle ısınan malmış. benzine zam gelince at arabası kullanmadığın için mal oluyorsun o zaman? neyse konu muhatabını buldu yeterince. artık lahmacunun fiyatını görünce nedenini merak etmezsiniz. ekmek varken lahmacun yiyen maldır çünkü.
fatura 1 (bu aileme gelen fatura 3+1 130 m2 dairede oturuyorlar)
fatura 2
fatura 3
tweet görsel (müstakil villada oturuyor ama ev sadece akşamları kullanılıyor)
bodrum aydem önünde protesto var şu an.
hükümet istifa
edit: konunun elbette belediyeyle hiçbir alakası yok. ben bodrum'un sorununu dile getirdim, sen istanbul'un dile getir. doğal gazın olmayışı ve insanların elektrikle ısınmak zorunda olmaları halkın ya da belediyenin suçu değil. buna çözüm bulmaları gerekiyor. ısınma + elektrik demediğim için de eleştiri yemişim (bkz: swh) ısınma + elektrik arkadaşlar 5 bin böylece müstahak sanırım. teşekkürler.
yeni edit: ailem ve diğer fatura sahipleri de ısı pompası kullanıyor, klima değil. yazlık olan bodrum'da kışın da yaşamak için ısrar ediyorlar demiş biri komik ailem bodrum'lu. işi gücü her şeyi orda, kışın göç etmelerini mi tavsiye ediyorsunuz?
son edit: bak bak sivri zekalara bak elektrik pahalı bi şeymiş, odun/kömür sobası varken elektrikle ısınan malmış. benzine zam gelince at arabası kullanmadığın için mal oluyorsun o zaman? neyse konu muhatabını buldu yeterince. artık lahmacunun fiyatını görünce nedenini merak etmezsiniz. ekmek varken lahmacun yiyen maldır çünkü.
kuraklığı oyun zanneden kişilerin istemediği yağış. neymiş işe gideceklermiş. o gün işe gidemezlerse atom parçalayamazlar. o atomlar parçalanmazsa dünya son bulabilir.evet.
(bkz: twilight zone)
1950 serisi bir dönem amerika netflizte varmış ama temmuz 2021 de kaldırmışlar.
1980 leri yaşamış şanslı kuşağın bayılarak izledigi alacakaranlık kuşağının sonradan yeni bölümleri çekilse de tutmadı
ama 1950 lerdeki siyah beyaz bölümler ve 80 lerde çekilenler inanılmaz başarılı yapımları
her bölüm bugünün cok yüksek bütçeli fantastik film ve dizilerine bedel konuları vardı
ben yapımcı olsam alır her bölümden ayrı film çekerim o derece.
düşünsenize mesela .. hayatını elvis taklidi yaparak kazanan bir çocuk zamanda yolculuk yapıp henüz ünlü olmadan önceki elvis ile karşılaşıyor.. gercek elvis tıfıl bir çocuk ve rock muzikten bihaber. bizim eleman da onu öldürüp yerine geçiyor ve o bildik şarkıları meşhur ediyor.. bu aklıma gelen binlerce bölümden biri.
yani neslin alacakaranlik kuşağını kesfetmesi şart.
1950 serisi bir dönem amerika netflizte varmış ama temmuz 2021 de kaldırmışlar.
1980 leri yaşamış şanslı kuşağın bayılarak izledigi alacakaranlık kuşağının sonradan yeni bölümleri çekilse de tutmadı
ama 1950 lerdeki siyah beyaz bölümler ve 80 lerde çekilenler inanılmaz başarılı yapımları
her bölüm bugünün cok yüksek bütçeli fantastik film ve dizilerine bedel konuları vardı
ben yapımcı olsam alır her bölümden ayrı film çekerim o derece.
düşünsenize mesela .. hayatını elvis taklidi yaparak kazanan bir çocuk zamanda yolculuk yapıp henüz ünlü olmadan önceki elvis ile karşılaşıyor.. gercek elvis tıfıl bir çocuk ve rock muzikten bihaber. bizim eleman da onu öldürüp yerine geçiyor ve o bildik şarkıları meşhur ediyor.. bu aklıma gelen binlerce bölümden biri.
yani neslin alacakaranlik kuşağını kesfetmesi şart.
0. yazıyla, sıfır. gerçekten hala çocuk yapmayı düşünen var enteresan. türkiye vatandaşları tavşan misali üremiyormuş gibi çocuk yapmayı düşünen var, allah'ım aklıma mukayyet ol n' olur.
şimdi birisi çıkıp da "bu haysiyetsiz insanların cümlelerini tekrar yazarak duyulmalarını sağlayan aklını ve açacağın başlığı sikeyim" derse pek de haksız olmaz.
adam gibi adamdır. jeste jest ile karşılık vermiştir. bazı tipler var, yol veriyorsun, yemin ederim evinde salondan mutfağa giderken bile o kadar yavaş yürümüyordur.
aşksızlık kötü aşktan, ilişkisizlik toksik ilişkiden daha iyidir.
çoğunlukla “nasıl olsa istediğim zaman giderim ya” diyerek hiçbir yere gitmemek benim en büyük hobim.
deni kenarında, plaja yakın bir yerde yaşayıp koca sezonda denize 1-2 kez giren insanlar gibi hissediyorum. nasıl olsa orada, elinin altında. bir şeyi istediğin zaman yapabilme özgürlüğü çoğunlukla, o şeyi yapmaktan daha yeterli geliyor insana.
deni kenarında, plaja yakın bir yerde yaşayıp koca sezonda denize 1-2 kez giren insanlar gibi hissediyorum. nasıl olsa orada, elinin altında. bir şeyi istediğin zaman yapabilme özgürlüğü çoğunlukla, o şeyi yapmaktan daha yeterli geliyor insana.
bir şeyi netleştirelim beyler;
bu sığ sağ/sol, laik/ muhafazakar vb mücadelesi değil.
bu iyi ile kötünün,
hak ile bâtılın,
zalim ile mazlumun,
adil olanla haraminin mücadelesi.
bu, bir kez geldiği şu hayatta, insana yakışır şekilde yaşamak isteyenler ile, bu insanların yaşamlarını gaspederek kendilerine gelecek kurmak isteyen saf kötülükten mamullerin mücadelesi!
mesele siyaseti aşalı çok oldu aslan.
mevzu artık, ülkeyi bu irinli kanserden temizlemek.
bu sığ sağ/sol, laik/ muhafazakar vb mücadelesi değil.
bu iyi ile kötünün,
hak ile bâtılın,
zalim ile mazlumun,
adil olanla haraminin mücadelesi.
bu, bir kez geldiği şu hayatta, insana yakışır şekilde yaşamak isteyenler ile, bu insanların yaşamlarını gaspederek kendilerine gelecek kurmak isteyen saf kötülükten mamullerin mücadelesi!
mesele siyaseti aşalı çok oldu aslan.
mevzu artık, ülkeyi bu irinli kanserden temizlemek.
"mutlu olamazken paranın ne önemi var ki" diye düşünüp 400 türk lirasını "çok" bulmayabilirsiniz.
ulan zaten paran yoksa en büyük depresyon sebebi, ruh sağlığın temelden bozuluyor amk, bunu düşünemeyecek kadar salak mısınız lan? asgari ücret 4200 lira. adam haftada bir seanstan ay boyunca 4 saat gitse 1600 lira veriyor. farkında mısınız lan sikik? maaşının %38'i!
ulan zaten paran yoksa en büyük depresyon sebebi, ruh sağlığın temelden bozuluyor amk, bunu düşünemeyecek kadar salak mısınız lan? asgari ücret 4200 lira. adam haftada bir seanstan ay boyunca 4 saat gitse 1600 lira veriyor. farkında mısınız lan sikik? maaşının %38'i!
fabrikada yenileme maliyeti ne olacak merak ediyorum. ikinci el fiyatları daha da arttıracak uygulama keza bu araç fabrikada yenilendi abi sıfır ayarında deyip fiyat arttıracak kişiler tanıyorum.
bu milletin a... koyacaklardı... önceden sölemişlerdi o.... çocukları
"inan ne kadar gelirin varsa o kadar da giderin oluyor kuzum."
en son bu cümleyi kocası yazılım şirketi sahibi olan bir iş arkadaşım kurdu. anaokuluna giden kızını yıllığı 100 bin tl olan bir okula yazdırmış sene başında. servisi olsun, yemeği olsun çok gideri varmış. bir de oturdukları rezidansın aidatları çok artmış, bu kadar da olur muymuş.
en son bu cümleyi kocası yazılım şirketi sahibi olan bir iş arkadaşım kurdu. anaokuluna giden kızını yıllığı 100 bin tl olan bir okula yazdırmış sene başında. servisi olsun, yemeği olsun çok gideri varmış. bir de oturdukları rezidansın aidatları çok artmış, bu kadar da olur muymuş.
bir ara ekşi satranç kulübü vardı lichess'te hala duruyor olabilir.
onlar herşeyi bilirler. en doğrusunu bilir, en güzeli onlardadir.
başarılı olmak isteyenlere tavsiyem. akrabalarınızdan uzak durun.
"akraba vücudunuzda bir kanser gibi sizi yavaş bir ölüme götürür"
başarılı olmak isteyenlere tavsiyem. akrabalarınızdan uzak durun.
"akraba vücudunuzda bir kanser gibi sizi yavaş bir ölüme götürür"
benim kriterim kraliçe elizabeth, şimdi 95 yaşında. bebekler gibi bakıldığına eminim bugün yarın ölse “en kraliçesi 95 sene yaşadı normal vatandaş olarak ehhh 80 gibi ölsem makul” hesapları yapıyorum.
kültürlü erkek bulamıyorsanız, kültürlü olacak olan erkeğin bulunmadığı yerlere bakıyorsunuzdur. kültürden kasıt nedir? kaslı ve rolex saatli koluna girip, tiyatrodan sinemaya, konserden sergiye sizi gezdiren, altında bmw olan yakışıklı, uzun boylu bir adam mı arıyorsunuz mesela, yoksa gerçekten kültürlü ve bilgili birini mi arıyorsunuz?
* boy, doğum yeri, doğum tarihi, burç, aile gibi değiştirilmesi mümkün olmayan unsurlarla ilgili alay, ayar, küçümseme amaçlı gereksiz ve yararsız eleştiriler...
* uygulanabilir faydalı çözüm seçenekleri sunmayan, yani yapıcı olmayan eleştiriler...
bu tip şeylere maruz kalınca yapılması gereken şey şu:
görsel
* uygulanabilir faydalı çözüm seçenekleri sunmayan, yani yapıcı olmayan eleştiriler...
bu tip şeylere maruz kalınca yapılması gereken şey şu:
görsel
kafama sıkmama az kaldı. dünya kadar iş başvurum var oralardan da geri dönüş gelmiyor. para yok, iş yok aq neye yaşıyorum bilmiyorum ki. hamallık işlerine kadar koşturuyorum artık. onlar bile geri çağırmıyor. kendimi artık böcek gibi hissetmeye başladım. hani eve girince milletin iğrendiği böcekler olur ya onlardan.
belediyenin kullanılmış giysileri topladığı konteynırlara bile atmam ben bunu ayıp olur diye, gözüme o kadar değersiz geldi.
10-15 yıllık telefonu yenileyeyim diyerek iphone 11 aldım. güzel türkiye'mizin kastamonu ilinde sündüllü mezrasında yaşıyorum, cellular data canavar gibi çalışıyor.
okuldan biriyle sevgili olmayın.
çünkü türkiye'de insanlar rahatlıkla cinayet işleyebiliyor. eşini minicik evladının gözü önünde kurşuna dizen insan mı dersin, samuray kılıcı ile hiç tanımadığı birini öldüren mi dersin, doktoru önce dövüp üzerine 2-3 bıçak darbesi ile öldüren mi...
cinayet türkiye'de çok sıradan bir olay, o yüzden çıkmıyor.
cinayet türkiye'de çok sıradan bir olay, o yüzden çıkmıyor.
gelmesine sevindim ancak harry kewell da geri gelirse muhteşem olur.
konusu, gizemi, sırları çözme tartışma sevdası, castingdeki başarısı ve pek çoğumuza bir karakteriyle bir yerinden temas eden bir dizi tanımı yaptik başladik izlemeye.
yok bozacak, yok aman mıç mıç aşka mı dönecek vs vs vs bok atma, beğenmemeye gerekçeler üretme çabaları haliyle klasik türemişti ekşide.
ben bu bölüm için tek bir konuya değinip kapatacağım. pek çoğumuzu mest eden pars savcı, bölüm ortasında hayattaki tek kabul ettiği değeri olan kardeşi tarafından koca bir gerçeği yüzüne tokat gibi yedi.. iliklerimize işleyecek kadar da yaşadık tüm o sert savcı duruşuyla birlikte aslında yüreği temiz olan, senaryo gereği bir kötü özelligi cikacak diye tırstığımız pars savcının ne denli yalnız olduğunu. boğazım düğümlendi resmen.
hala tüm gururuyla o tek değeri olan kardeşine de eyvallah etmedi ve çıktı gitti darmadağın.
bize bu duyguyu damardan verip, sonra yaralı kardeşinin yanından çıkıp öyle ya da böyle bir dost ortamı olma ihtimali olan tek ortamı kurdurtup, eline rakısını verip soğuk görünen içi sıcacık şakalarıyla onu o masaya oturtup neşeyle rakısını içirdin ya senarist. beni artık tavladın.
ha senarist cozutursa da pars savcım dert etmesin, ona biz en kral masayı kurar gıcık da konuşsa iğnelese de rakısını ya da daha hoşuna gidecek özel çekim kahvesini verir muhabbetine muhabbetle cevap veririz.
pars savcı başlığına yazmalıymışım ama boşver burda kalsın kiii senarist dizinin boka sardığını ve tadının bozduğunu düşünmesin. ben hala pek keyifle izliyorum.
yok bozacak, yok aman mıç mıç aşka mı dönecek vs vs vs bok atma, beğenmemeye gerekçeler üretme çabaları haliyle klasik türemişti ekşide.
ben bu bölüm için tek bir konuya değinip kapatacağım. pek çoğumuzu mest eden pars savcı, bölüm ortasında hayattaki tek kabul ettiği değeri olan kardeşi tarafından koca bir gerçeği yüzüne tokat gibi yedi.. iliklerimize işleyecek kadar da yaşadık tüm o sert savcı duruşuyla birlikte aslında yüreği temiz olan, senaryo gereği bir kötü özelligi cikacak diye tırstığımız pars savcının ne denli yalnız olduğunu. boğazım düğümlendi resmen.
hala tüm gururuyla o tek değeri olan kardeşine de eyvallah etmedi ve çıktı gitti darmadağın.
bize bu duyguyu damardan verip, sonra yaralı kardeşinin yanından çıkıp öyle ya da böyle bir dost ortamı olma ihtimali olan tek ortamı kurdurtup, eline rakısını verip soğuk görünen içi sıcacık şakalarıyla onu o masaya oturtup neşeyle rakısını içirdin ya senarist. beni artık tavladın.
ha senarist cozutursa da pars savcım dert etmesin, ona biz en kral masayı kurar gıcık da konuşsa iğnelese de rakısını ya da daha hoşuna gidecek özel çekim kahvesini verir muhabbetine muhabbetle cevap veririz.
pars savcı başlığına yazmalıymışım ama boşver burda kalsın kiii senarist dizinin boka sardığını ve tadının bozduğunu düşünmesin. ben hala pek keyifle izliyorum.
ilkkan ve ersoy balkonda kahvaltı yaparken kaldırımda yürüyen yılmaz'ın balkon hizasındaki duvar direğine önce dirseğini dayayıp anlık olarak aklına toz/pislik gelmesi ve sol elinde uzamış külüyle sigarayı sopa gibi tutarken bir yandan toz ve pisliği üfleyip tekrar dirseğini yaslaması milyonlarca erkeğin mahallede arkadaş grubuyla taşak tartarken birebir yaşadığı bir an olup dünyadaki her şeyden çok daha önemlidir.
ucu kuru, dibi cıvık sümük. beyinden çıkar mübarek.
niye türk aile yapısını mı sikiyorlar?
ayrıca türk aile yapısı seks yapmıyor mu? yapmadan nasıl aile oldular?
ayrıca türk aile yapısı seks yapmıyor mu? yapmadan nasıl aile oldular?