gerizekalı insanlarla aranızın en baştan açılmasını sağlayan nimet
Sık geçen başlıklar
burcun yüzünden eleştiriye maruz kalmak 3
ekşi'de gör* boy, doğum yeri, doğum tarihi, burç, aile gibi değiştirilmesi mümkün olmayan unsurlarla ilgili alay, ayar, küçümseme amaçlı gereksiz ve yararsız eleştiriler...
* uygulanabilir faydalı çözüm seçenekleri sunmayan, yani yapıcı olmayan eleştiriler...
bu tip şeylere maruz kalınca yapılması gereken şey şu:
görsel
* uygulanabilir faydalı çözüm seçenekleri sunmayan, yani yapıcı olmayan eleştiriler...
bu tip şeylere maruz kalınca yapılması gereken şey şu:
görsel
daha 5 dk önce tanıştığın; hayatına, geçmişine ve karakterine dair hiç bir deneyimi olmayan bir insanın eleştirisine maruz kalmaktır.
-ahah evet. peki burcun ne?
+koç
-ayy sen çok inatçısındır şimdi
amk bunun bi önyargıdan ne farkı var? sorsalar herkes marstaki koloniden; bilimden teknolojiden, medeniyetten bahseder. herkes çok aydın ve açık fikirlidir ama bi gezegenin hal ve hareketlerine göre sadece 5 dakikadır tanıdığı bir insanı eleştirir.
ama ben "sarışınlar maldır" desem linç edilirim, gerici, ön yargılı bir puşt olmakla suçlanırım. ama birisi "akrepler orospu çocuğudur" deyince "astroloji yorumu" oluyor
edit: uctupak adlı yazarın belirtmesi üzerine modlar başlığı "kişinin burcu yüzünden eleştiriye maruz kalması" olarak düzeltirse sevinirim. anlam karmaşası varmış başlıkta
-ahah evet. peki burcun ne?
+koç
-ayy sen çok inatçısındır şimdi
amk bunun bi önyargıdan ne farkı var? sorsalar herkes marstaki koloniden; bilimden teknolojiden, medeniyetten bahseder. herkes çok aydın ve açık fikirlidir ama bi gezegenin hal ve hareketlerine göre sadece 5 dakikadır tanıdığı bir insanı eleştirir.
ama ben "sarışınlar maldır" desem linç edilirim, gerici, ön yargılı bir puşt olmakla suçlanırım. ama birisi "akrepler orospu çocuğudur" deyince "astroloji yorumu" oluyor
edit: uctupak adlı yazarın belirtmesi üzerine modlar başlığı "kişinin burcu yüzünden eleştiriye maruz kalması" olarak düzeltirse sevinirim. anlam karmaşası varmış başlıkta