Sık geçen başlıklar

burcun yüzünden eleştiriye maruz kalmak 3

ekşi'de gör
gerizekalı insanlarla aranızın en baştan açılmasını sağlayan nimet
* boy, doğum yeri, doğum tarihi, burç, aile gibi değiştirilmesi mümkün olmayan unsurlarla ilgili alay, ayar, küçümseme amaçlı gereksiz ve yararsız eleştiriler...

* uygulanabilir faydalı çözüm seçenekleri sunmayan, yani yapıcı olmayan eleştiriler...

bu tip şeylere maruz kalınca yapılması gereken şey şu:
görsel
daha 5 dk önce tanıştığın; hayatına, geçmişine ve karakterine dair hiç bir deneyimi olmayan bir insanın eleştirisine maruz kalmaktır.

-ahah evet. peki burcun ne?
+koç
-ayy sen çok inatçısındır şimdi

amk bunun bi önyargıdan ne farkı var? sorsalar herkes marstaki koloniden; bilimden teknolojiden, medeniyetten bahseder. herkes çok aydın ve açık fikirlidir ama bi gezegenin hal ve hareketlerine göre sadece 5 dakikadır tanıdığı bir insanı eleştirir.

ama ben "sarışınlar maldır" desem linç edilirim, gerici, ön yargılı bir puşt olmakla suçlanırım. ama birisi "akrepler orospu çocuğudur" deyince "astroloji yorumu" oluyor

edit: uctupak adlı yazarın belirtmesi üzerine modlar başlığı "kişinin burcu yüzünden eleştiriye maruz kalması" olarak düzeltirse sevinirim. anlam karmaşası varmış başlıkta