Sık geçen başlıklar

kimse yaşattığını yaşamadan bu dünyadan ayrılmaz 12

ekşi'de gör
tarihin en saçma sapan sözlerinden biridir. cahil toplumların kendi kendini kandırması için teselli niyetine söylenmiştir.

genellikle düşük ıq'lü, dinine bağlı ve vasat kişiler tarafından dile getirilir ve inanılır.
boş teselli cümlelerinden biridir, bomboştur. feleğini şaşırtırlar, krallar gibi de yaşarlar.
millet hiç bir şeye itiraz etmesin ve üstüne üstlük içi de rahat etsin tadındaki ifade.
ayrılır. mesela hitler toplama kampında çalıştırılıp gaz odalarında ölümü bekleyip ardından sabun yapılmamıştır.
boş laftır. yaşattığını yaşatmadan keyifle yaşamına da devam ederler insanlar. siz kendinizi o yaşadığınız durumlara tekrardan sokmamaya bakın bence.
yaşattığını yaşamak yerine, yaşamaması gereken her türlü mutluluğu ve iyiliği yaşayanlar gördüm.

ben bu söze pek güvenip de kendimi rahatlatmaya çalışmazdım şahsen.
tecrübeyle sabit kimsenin bir şey ödediği yok, yapanın yaptığı şey yanına kar kalıyor. tek tük örnek vermeyin, onlar istisnadır. ilahi adalet/karma vs adına ne derseniz diyin çoğunlukla bu dünya'da işlemiyor, işleseydi dünya zaten çok daha farklı bir yer olurdu.