islamcıların elinin, nefesinin değdiği yerin beti-bereketi olmaz.
leroy sane
Sık geçen başlıklar
gijjikli 45
ekşi profilimercedes efendi,
bu hutbeyi düz vatandaşa değil, çocuklara hallenen pedofili sapıklara oku.
bu hutbeyi düz vatandaşa değil, çocuklara hallenen pedofili sapıklara oku.
mansur yavaş'ın meral akşener ile ilgili yerel seçimden önce yaptığı açıklama:
"gerçekten benim aday olmamı isteseydi, bunun yolu ben başka bir partide kayıtlıyken, 'hadi çık gel' demek değildi. altılı masa'ya benim adımı götürebilirdi.
sayın davutoğlu, sayın akşener'e 'eğer mansur yavaş'ı istiyorsanız masaya ben getireyim' diyor. ancak akşener, 'o aday olmayı düşünmüyor' diyor."
https://x.com/…486399?t=qoakjnc7blgmh9coczt7pg&s=19
hem engelliyor, hem de aday olmadılar diye masayı dağıtıyor.
ülkücüler nasıl insanlar diyene açıp gösterirsiniz.
"gerçekten benim aday olmamı isteseydi, bunun yolu ben başka bir partide kayıtlıyken, 'hadi çık gel' demek değildi. altılı masa'ya benim adımı götürebilirdi.
sayın davutoğlu, sayın akşener'e 'eğer mansur yavaş'ı istiyorsanız masaya ben getireyim' diyor. ancak akşener, 'o aday olmayı düşünmüyor' diyor."
https://x.com/…486399?t=qoakjnc7blgmh9coczt7pg&s=19
hem engelliyor, hem de aday olmadılar diye masayı dağıtıyor.
ülkücüler nasıl insanlar diyene açıp gösterirsiniz.
bi avuç yamyamın yediğini içtiğini bizden tahsil etmekle görevlendirilmiş akepe insanı, egonomi şeysi memet'in şahane fikri.
https://x.com/…882996?t=2oaom_pfpmawwsgvvksjoa&s=19
memedim bu kadar hırpalama kendini be guzum.
'zengin, güçlü, akepeli olmayan herkeşler cebindeki ve bankasındaki parasını verip defolup evine gitsin' desen de olur.
sonuçta canını yediğim o karbon ayak izini araç filosuyla özel uçaklarıyla gezenler değil, balık istifi otobüslerde gidip karın tokluğuna kölelik yapanlar üretiyor değil mi.
https://x.com/…882996?t=2oaom_pfpmawwsgvvksjoa&s=19
memedim bu kadar hırpalama kendini be guzum.
'zengin, güçlü, akepeli olmayan herkeşler cebindeki ve bankasındaki parasını verip defolup evine gitsin' desen de olur.
sonuçta canını yediğim o karbon ayak izini araç filosuyla özel uçaklarıyla gezenler değil, balık istifi otobüslerde gidip karın tokluğuna kölelik yapanlar üretiyor değil mi.
birgün gazetesinden çıkan ve anında yayın yasağı gelen, timur soykan haberi.
haber:https://x.com/…041191?t=a_ayn6jiosv40--gahx0ya&s=19
timur soykan tiviti: https://x.com/…227852?t=v2iyytkdfnn87avq0pxfag&s=19
özetle halkbank, ayhan bora kaplan insanının bağlantılı olduğu şirketimsilere toplamda 550 milyon tl kredi vermiş.
misal;
2021 cirosu 3.500 tl (evet üçbin beşyüz tl) olan şirkete, 2022 mart ayında, birer gün arayla, 3x25 milyon, yani toplamda 75 milyon tl kredi vermiş; nasıl ama?
bakın bunu timur ahmet mehmet değil, bizzat masak tespit ediyor ve raporluyor.
yaşadığımız çukurun anlık görüntüsü bu.
(bkz: din diyanet vatan millet ayet sünnet falan filan)
haber:https://x.com/…041191?t=a_ayn6jiosv40--gahx0ya&s=19
timur soykan tiviti: https://x.com/…227852?t=v2iyytkdfnn87avq0pxfag&s=19
özetle halkbank, ayhan bora kaplan insanının bağlantılı olduğu şirketimsilere toplamda 550 milyon tl kredi vermiş.
misal;
2021 cirosu 3.500 tl (evet üçbin beşyüz tl) olan şirkete, 2022 mart ayında, birer gün arayla, 3x25 milyon, yani toplamda 75 milyon tl kredi vermiş; nasıl ama?
bakın bunu timur ahmet mehmet değil, bizzat masak tespit ediyor ve raporluyor.
yaşadığımız çukurun anlık görüntüsü bu.
(bkz: din diyanet vatan millet ayet sünnet falan filan)
primler alınmış, saksolar çekilmiş, dudağın kenarındaki döl silinmiş..
işini aşkla yapanlara selam olsun.
işini aşkla yapanlara selam olsun.
neoliberal hışırların biricik sefkilisi memet şimşek'in beyanı.
yerel halk dediği de biziz.
hani şu ispanyol yağmacıların, sömürge valilerin işgal ettikleri topraklarda yaşayan insanlar için kullandıkları ifade.
https://twitter.com/…?t=mshm3pmksyjfxrge20btua&s=19
hem siz niye ikna olmuyorsunuz lan köleler.
yerel halk dediği de biziz.
hani şu ispanyol yağmacıların, sömürge valilerin işgal ettikleri topraklarda yaşayan insanlar için kullandıkları ifade.
https://twitter.com/…?t=mshm3pmksyjfxrge20btua&s=19
hem siz niye ikna olmuyorsunuz lan köleler.
engin ardıç ölmeseydi,
'yahu manjari çikolata mus dediği ıslak kek.hepimizin evinde yaptığı..' şeklinde yalardı.
eksikliği hissediliyor.
odunun bol olsun büyük usta.
'yahu manjari çikolata mus dediği ıslak kek.hepimizin evinde yaptığı..' şeklinde yalardı.
eksikliği hissediliyor.
odunun bol olsun büyük usta.
"erzurum'da 6-16 yaşları arasındaki 5 kızına yıllarca cinsel istismarda bulunan ve şikayet edilen ş.k., kızlarının ifadelerini değiştirmesi sonrası serbest kaldı.
bu kez şahsın kızlarından z.k., istismarı videoya alıp mahkemeye sundu. tutuklanan ş.k.'nın 160 yıl hapsi istendi.
erzurum'da kan donduran olay! öz kızlarını istismar etti! erzurum’da 43 yaşındaki ş.k. yaşları 6 ile 16 arasında değişen 5 öz kızına uzun yıllar cinsel istismarda bulundu. erzurum’da bir köyde 6 çocuklu ailenin içinde uzun yıllar yaşanan olay, duyanların kanını dondurdu. çiftçilik yapan baba ş.k. (43) iddiaya göre olayın ortaya çıktığı dönem 6 ile 16 yaşları arasında olan 5 öz kızına uzun yıllar cinsel istismarda bulundu. mide bulandıran olay 2021 yılında 16 yaşında olan z.k.’nın 112’yi arayarak jandarmaya ihbar etmesiyle ortaya çıktı. durumu amcasına da söylediğini belirten z.k., babası ş.k.’nın kendisine 9 yıldır cinsel istismarda bulunduğunu ifade ederek şikayetçi oldu. babasının aynı zamanda kendisinden küçük 4 kız kardeşine de istismarda bulunduğuna şahit olduğunu söyleyen z.k.’nın şikayetinin ardından baba hakkında tutuklanarak cezaevine gönderildi."
https://twitter.com/…?t=7gwmkv5yli9s3mriy729bq&s=19
bu tip olayları insanlığa karşı işlenmiş suçlar kapsamında değerlendirip cezalandırmak lazım.
benim aklımın almadığı;
hadi kızlar ifadesini değişti. 5 tane çocuğun ruhsal durumundan, ifade değiştirmesinden vs pedagoglar hiç mi işkillenmedi?
bu kez şahsın kızlarından z.k., istismarı videoya alıp mahkemeye sundu. tutuklanan ş.k.'nın 160 yıl hapsi istendi.
erzurum'da kan donduran olay! öz kızlarını istismar etti! erzurum’da 43 yaşındaki ş.k. yaşları 6 ile 16 arasında değişen 5 öz kızına uzun yıllar cinsel istismarda bulundu. erzurum’da bir köyde 6 çocuklu ailenin içinde uzun yıllar yaşanan olay, duyanların kanını dondurdu. çiftçilik yapan baba ş.k. (43) iddiaya göre olayın ortaya çıktığı dönem 6 ile 16 yaşları arasında olan 5 öz kızına uzun yıllar cinsel istismarda bulundu. mide bulandıran olay 2021 yılında 16 yaşında olan z.k.’nın 112’yi arayarak jandarmaya ihbar etmesiyle ortaya çıktı. durumu amcasına da söylediğini belirten z.k., babası ş.k.’nın kendisine 9 yıldır cinsel istismarda bulunduğunu ifade ederek şikayetçi oldu. babasının aynı zamanda kendisinden küçük 4 kız kardeşine de istismarda bulunduğuna şahit olduğunu söyleyen z.k.’nın şikayetinin ardından baba hakkında tutuklanarak cezaevine gönderildi."
https://twitter.com/…?t=7gwmkv5yli9s3mriy729bq&s=19
bu tip olayları insanlığa karşı işlenmiş suçlar kapsamında değerlendirip cezalandırmak lazım.
benim aklımın almadığı;
hadi kızlar ifadesini değişti. 5 tane çocuğun ruhsal durumundan, ifade değiştirmesinden vs pedagoglar hiç mi işkillenmedi?
s*ktiğimin bidonu.
"erkekler arasında, yersiz nezaketin verdiği o plastik duyguya yer yoktur."
hannibal lecter
"erkekler arasında, yersiz nezaketin verdiği o plastik duyguya yer yoktur."
hannibal lecter
halı saha.
bilinen en yetkin sümerolog muazzez ilmiye çığ bilmiyor, yanılıyor, cahil, yetersiz;
pelte sözlük yazarı doğrusunu paylaşarak bizi aydınlatıyor. argümanı da "ne alagası var yıa"
pelte sözlük yazarı doğrusunu paylaşarak bizi aydınlatıyor. argümanı da "ne alagası var yıa"
göçmeni gözaltına almaya, şanlı polisimizin gücü yetmiyor. derken vatandaş yardımına geliyor(?), ama yine de adamı ekip otosuna atamıyorlar.
sonra her kanun adamının, kolluk kuvvetinin yapması gerekeni yapıp, gitmesine izin veriyorlar.
öğrenci, öğretmen, işçi, kadın, cumartesi annesine karşı gösterdiği kararlılığı ve gücü göremiyoruz, aslan polisimizden.
https://twitter.com/…?t=tzwzxczlpolgz-gicwf96a&s=19
sonra her kanun adamının, kolluk kuvvetinin yapması gerekeni yapıp, gitmesine izin veriyorlar.
öğrenci, öğretmen, işçi, kadın, cumartesi annesine karşı gösterdiği kararlılığı ve gücü göremiyoruz, aslan polisimizden.
https://twitter.com/…?t=tzwzxczlpolgz-gicwf96a&s=19
dede sevdik, destekledik, arkanda durduk, seçmenin değildik ama koşa koşa oy verdik..
ama siktiğimin muhalefetini babanın evinden getirmedin. denedin, olmadı.
bırak git işte edebinle.
ama siktiğimin muhalefetini babanın evinden getirmedin. denedin, olmadı.
bırak git işte edebinle.
yakınları enkaz altında çürüyen iller 70% oy vermiş akepeye.
kılıçdaroğlu yanlış değil, ülke insanının kumaşı buna müsait değil.
kılıçdaroğlu yanlış değil, ülke insanının kumaşı buna müsait değil.
"..sanıyorlar ki, karşılarında sırf "efendi" ve "medeni" oldukları için boyunlarını sessizce o bıçağa uzatacak, kurbanlık koyun gibi bekleyecek bir toplam var.
o iş öyle olmayacak işte, onur ve haysiyetin beraberinde getirdiği cesareti tarih yazdı, bir kere daha yazar."
fatih yaşlı.
https://twitter.com/…?t=hl9cwgq63sp1sytjbydpeg&s=19
o iş öyle olmayacak işte, onur ve haysiyetin beraberinde getirdiği cesareti tarih yazdı, bir kere daha yazar."
fatih yaşlı.
https://twitter.com/…?t=hl9cwgq63sp1sytjbydpeg&s=19
mutlak kötülüğün cisimleşmiş haline gönülden bağlı akepeli halanın sokak röportajında söylediği;
"patates soğanla bu ülke yönetilmiyor. ben şu an işsiz olduğum halde pirzola yiyorsam, bu yiyemeyenlerin sorunu"
bu yiyemeyenlerin sorunu.
bu, yiyemeyenlerin sorunu.
bu; yiyemeyenlerin sorunu.
tepeden tırnağa halkına bu kadar düşman başka bir oluşum görmedi lan bu topraklar.
https://twitter.com/…?t=bbtaztsljrsgbikpzgq_fq&s=19
"patates soğanla bu ülke yönetilmiyor. ben şu an işsiz olduğum halde pirzola yiyorsam, bu yiyemeyenlerin sorunu"
bu yiyemeyenlerin sorunu.
bu, yiyemeyenlerin sorunu.
bu; yiyemeyenlerin sorunu.
tepeden tırnağa halkına bu kadar düşman başka bir oluşum görmedi lan bu topraklar.
https://twitter.com/…?t=bbtaztsljrsgbikpzgq_fq&s=19
bu mevzu mickey rourke ile kapandı arkadaşlar.
hakkım sana haram olsun akepe başkanı.
mezarımın üstünde 1 karış ot bitse de, her iki cihanda hakkım sana haram olsun.
tanım: "bir gece ansızın atina" diyip, ülkenin şehirlerine 'birkaç gün(?)' gidemeyen parti başkanının açıklamaları.
mezarımın üstünde 1 karış ot bitse de, her iki cihanda hakkım sana haram olsun.
tanım: "bir gece ansızın atina" diyip, ülkenin şehirlerine 'birkaç gün(?)' gidemeyen parti başkanının açıklamaları.
hashtag mi avrasya maratonu mu belli değil.
#milletittifakıkimiadaygösterirseoyumonundurüstümegelmeyinabikararımkesinkimseyikırmakistemiyorumamadurumbu
#milletittifakıkimiadaygösterirseoyumonundurüstümegelmeyinabikararımkesinkimseyikırmakistemiyorumamadurumbu