20 yıldır aynı kotaları sunan, kotayı değil fiyatları arşa çıkartan çakal beş para etmez operatörler varken normal
turkcell, vodafone, türk telekom'un tüm yönetim kadrosunu olduğu gibi ipe dizip s....k şart
Sık geçen başlıklar
hoppes 4
ekşi profiliistisnasız her bahçeli ev veya villanın sorunudur. salatayla malatayla olacak iş değil saçma sapan şeylere inanmayın. ilacı basacaksınız yapacak bir şey yok vicdan yapmanın anlamı yok. fazla vicdanın sonu her yerinizde karınca ısırığı olur, adamlar evinizi kendi babalarının tapulu malı zannedip savunmaya başlıyor bir süre sonra.
bunun adı şerefsizlik değilse ben bu işi anlamıyorum birisi açıklasın
farklı restoranlarda 1 hafta fark ile dikkatimi çeken fiyatlar
geçen hafta 190 lira olan pizza şu an 240 lira
geçen hafta 120 lira olan döner şu an 150 lira
geçen hafta 520 lira olan somon ızgara şu an 780 lira
hayırdır, ne değişti 1 haftada? zincirin başından sonuna herkes birbirini sikiyor ben hayatımda böyle tren görmedim. geçen yıl hadi neyse enflasyon, kur artışı derken tamam dedik, alışmış kudurmuştan beter millet alıştı zam yapmaya
1 haftayı geçtim, zaten her hafta ufak ufak fiyat artışı yapılıyor
fiyatlara bakmadan sipariş verirdim artık keriz gibi hissetmeye başladım rahatsız oluyorum, ürünlerin fiyatı aynı yerde duruyor, asgari maaş zammını ertesi hafta fiyatladın zaten, hala neyin artışı bu her hafta?
ülke tepeden tırnağa hırsız, fırsatçı doldu, herkes birbirine geçiriyor
lafım mecburi maliyetleri yansıtanlara değil onların artış oranını anlıyoruz, lafım işin bokunu çıkartanlara
edit: normal diyenlere tek seferde yanıt: evet sayenizde normalleşti bu durum eksik olmayın
farklı restoranlarda 1 hafta fark ile dikkatimi çeken fiyatlar
geçen hafta 190 lira olan pizza şu an 240 lira
geçen hafta 120 lira olan döner şu an 150 lira
geçen hafta 520 lira olan somon ızgara şu an 780 lira
hayırdır, ne değişti 1 haftada? zincirin başından sonuna herkes birbirini sikiyor ben hayatımda böyle tren görmedim. geçen yıl hadi neyse enflasyon, kur artışı derken tamam dedik, alışmış kudurmuştan beter millet alıştı zam yapmaya
1 haftayı geçtim, zaten her hafta ufak ufak fiyat artışı yapılıyor
fiyatlara bakmadan sipariş verirdim artık keriz gibi hissetmeye başladım rahatsız oluyorum, ürünlerin fiyatı aynı yerde duruyor, asgari maaş zammını ertesi hafta fiyatladın zaten, hala neyin artışı bu her hafta?
ülke tepeden tırnağa hırsız, fırsatçı doldu, herkes birbirine geçiriyor
lafım mecburi maliyetleri yansıtanlara değil onların artış oranını anlıyoruz, lafım işin bokunu çıkartanlara
edit: normal diyenlere tek seferde yanıt: evet sayenizde normalleşti bu durum eksik olmayın