hâlâ bu adamı savunan var. bakın arkadaşım size tane tane anlatayım.
alanya maçı salı günü oynanıyor. icardi 2.yarı başlamadan oyundan alınıyor sakatlandığı için.
perşembe günü gomis, okan buruk'a gidip diyor ki "salı günü icardi oyundan çıktı beni almadın, barış alper'i aldın o yüzden ben artık oynamak istemiyorum."
bunu da icardi'nin karagümrük maçında da oynayamayacağı kesinleşince söylüyor. yaptığı hainliği tarif edecek kelime yok. eğer ses çıkarmasaydı bu maç oynayacaktı zaten. yani bildiğiniz takımı sırtından bıçakladı. zaniolo, forvet mi oğlum? gomis başlayacaktı hainlik yapmasaydı.
ben kalıbımı basarım eğer icardi sakat olmasaydı, bu maça 11 de başlayacak olsaydı gomis gidip de okan hoca'ya böyle bir şey söylemezdi. bilerek yaptığı belli.
25.04.2023 · 11. sıra
sassot
24.04.2023 00:07