ismail kartal kalmalı butonuyum. sjssjsjsh
not: drogbaspor
Sık geçen başlıklar
ne cok bekledim seni ben 5
ekşi profiligözünü kapatıp bir açıyorsun..17-18 li yaşlarına dönmüşsün. hiç bir derdin tasan yok. yüzünde kırışık yok, beyaz yok. robot gibi yaşamıyorsun. canın ne isterse onu yaşıyorsun. istediğin saatte uyanmışsın. annen kahvaltını hazırlayıp odana getirmiş.
gelmesine sevindim ancak harry kewell da geri gelirse muhteşem olur.
galatasaray'ımın 5-0, 10-0, 20-0 kazanmasını istediğim maç.
yıllarca bursa ve bursaspor'a sempati duymuşumdur. ama şu 2015'te oynanan ziraat türkiye kupası final maçına kadar. maçı kazandık, kupayı kaldırdık. otoparka doğru ilerliyoruz polis koridorunda. evlerin üzerinden saksılar atılıyor. yolda bursaspor'lular kimlik kontrolü yapıyor, galatasaray taraftarımıyız diye. aracım 34 plakalı. otoparkta tam 3 saat beklemek zorunda kaldım. erken çıkmaya teşebbüs edenlerin araçları paramparça oldu. kendimi terör örgütü üyesi gibi hissettim. çok nefret dolular. perişan olsunlar, ligden düşsünler.
yıllarca bursa ve bursaspor'a sempati duymuşumdur. ama şu 2015'te oynanan ziraat türkiye kupası final maçına kadar. maçı kazandık, kupayı kaldırdık. otoparka doğru ilerliyoruz polis koridorunda. evlerin üzerinden saksılar atılıyor. yolda bursaspor'lular kimlik kontrolü yapıyor, galatasaray taraftarımıyız diye. aracım 34 plakalı. otoparkta tam 3 saat beklemek zorunda kaldım. erken çıkmaya teşebbüs edenlerin araçları paramparça oldu. kendimi terör örgütü üyesi gibi hissettim. çok nefret dolular. perişan olsunlar, ligden düşsünler.