takmasın kardeşim. adamlar kendi görüşleri olan ve bazı insanların dininde kesinlikle yasak olan bir şeyin simgesini dayatıyorlar, adam da reddedebilir gayet normal bu.
lgbt temalı pazu bandını takmadı diye kaptanlığını alırlarsa ve takımdan gönderirlerse de, "acceptance" ve "diversity" diyen güruhun aslında ne kadar otokratik ve faşist zihniyette olduğunu da görürsünüz.
edit: insanlar bu mesajımı çok acaip buluyorlar, lgbt olan biri lgbt sembolüne nasıl karşı olur diye. karşı olduğumun sembol değil, sembolün zorlanması olduğunu anlayamayacak kadar da geri kafalılar malesef. tam beklediğim gibi, insanlar, kendi sembolleri olunca "aa ne var bunda" diyorlar, zorbalığı görmüyorlar.
tek diyeceğim, batıdaki demokratların şampiyonu olan j.k.rowling'in başına gelenleri araştırmanız, belki anlarsınız sağın da, solun da otokratik ve baskıcı olabildiğini.
Sık geçen başlıklar
invector 28
ekşi profilidiğer kitapları geçtim, 28 günde 25 tane yaşar kemal kitabı mı okumuş bu?
hahah
hahah
kültürlü erkek bulamıyorsanız, kültürlü olacak olan erkeğin bulunmadığı yerlere bakıyorsunuzdur. kültürden kasıt nedir? kaslı ve rolex saatli koluna girip, tiyatrodan sinemaya, konserden sergiye sizi gezdiren, altında bmw olan yakışıklı, uzun boylu bir adam mı arıyorsunuz mesela, yoksa gerçekten kültürlü ve bilgili birini mi arıyorsunuz?
can you open the window sorusuna evet olarak cevap verip, camı açmadan oturabilirsiniz ve sözünüzü 100% tutmuş olursunuz.
may you open the window sorusuna evet olarak cevap verirseniz, camı açmak zorunda kalırsınız.
learn the fucking difference.
may you open the window sorusuna evet olarak cevap verirseniz, camı açmak zorunda kalırsınız.
learn the fucking difference.
ironiyi anlamayan suserın serzenişi.
education almadığı için double negative yapmış yazar. normalde hatalı olan şekilde yazmış, eğitimsiz olduğunu göstermek için.
education almadığı için double negative yapmış yazar. normalde hatalı olan şekilde yazmış, eğitimsiz olduğunu göstermek için.
albus: "after all this time?"
severus: "always"
bu sahnede gözlerimin yaşlanmadığı olmadı henüz...
severus: "always"
bu sahnede gözlerimin yaşlanmadığı olmadı henüz...
üç tip kadın var bu konu ile ilgili.
1. erkek kadını tabii ki korumalıdır diyen ve kendini korumaya çalışmayan.
2. kimseye ihtiyacım yok ben kendimi korurum diyen, en ufak tartışmada "ben kadınım bana dokunamazsın" diyen, kalçasına tanımadığı biri dokununca sevgilisine "bişey yapsana, ne biçim erkeksin sen" diye çemkiren.
3. kimseye ihtiyacım yok demeyen, gerçekten kimseye ihtiyacı olmayan.
1 ve 3 numaradaysanız size saygı duyuyorum, 2 numaradaysanız da uçurumdan aşağı atlayın lütfen. teşekkürler.
1. erkek kadını tabii ki korumalıdır diyen ve kendini korumaya çalışmayan.
2. kimseye ihtiyacım yok ben kendimi korurum diyen, en ufak tartışmada "ben kadınım bana dokunamazsın" diyen, kalçasına tanımadığı biri dokununca sevgilisine "bişey yapsana, ne biçim erkeksin sen" diye çemkiren.
3. kimseye ihtiyacım yok demeyen, gerçekten kimseye ihtiyacı olmayan.
1 ve 3 numaradaysanız size saygı duyuyorum, 2 numaradaysanız da uçurumdan aşağı atlayın lütfen. teşekkürler.
ak parti cebinden mi verdi o tünelin parasını? o zaman susacaksın.
o tünel türkiye cumhuriyeti tarafından yapılmıştır ve tünel yapmak cumhuriyeti yöneten hükümetin görevidir. vatandaş da o tünelden geçerken istediğini yapar, ne yaptığını size soracak değil.
ayrıca tünel paralı aq adam parasını vermiş geçiyor, size ne oluyor?
o tünel türkiye cumhuriyeti tarafından yapılmıştır ve tünel yapmak cumhuriyeti yöneten hükümetin görevidir. vatandaş da o tünelden geçerken istediğini yapar, ne yaptığını size soracak değil.
ayrıca tünel paralı aq adam parasını vermiş geçiyor, size ne oluyor?
bi dakka bi dakka.
parasını ödediğin platform olan digiturk üzerinden dizi izlerken bir de reklam mı izliyorsunuz?
gerizekalı mısınız siz?
parasını ödediğin platform olan digiturk üzerinden dizi izlerken bir de reklam mı izliyorsunuz?
gerizekalı mısınız siz?
mızrağın gücünü bilmeyen yazarları ayıklayacağımız başlıktır.
ne önemi var bunun? yer yüzünde benim soyumdan biri daha olunca ne oluyor? varoluşun sebebini bilmiyorsunuz ama buna rağmen değer veriyorsunuz, truva'lıların truva atına değer verdiği gibi. önce bir hayatı anlayalım, sonra genlerimizin devam etmesinin önemli olup olmadığını tartışırız.
bakamayacağınız çocuğu yapmayın şimdilik, yeter. adam 80 yaşında, 3 jenerasyon üretmişler ailecek, 30 kişi olmuşlar, aralarından 1 tane işe yarayan kişi yok, hepsi ev hanımı, konfeksiyoncu falan olmuş, 1 tane bilim adamı veya düşünür yok. gereksiz yere yer kaplayan 30 kişi üretti diye mutlu mu ölecek bu adam?
bakamayacağınız çocuğu yapmayın şimdilik, yeter. adam 80 yaşında, 3 jenerasyon üretmişler ailecek, 30 kişi olmuşlar, aralarından 1 tane işe yarayan kişi yok, hepsi ev hanımı, konfeksiyoncu falan olmuş, 1 tane bilim adamı veya düşünür yok. gereksiz yere yer kaplayan 30 kişi üretti diye mutlu mu ölecek bu adam?
ekmekten vergi alınıyor arkadaşlar farkında mısınız?
partnerini orgazma ulaştırdığın andır. o an en zevkli anlarını yaşayan partneri izlemek, bunu senin sayende yaşadığını bilmek, muhteşem bence.
neden belediye başkanının yetki verdiği kişi tarafından tamam sikişebilirsiniz izni olmadan seks yapmaktan çekiniyorsunuz?
seksi çünkü olm. bu kadar basit.
idare ediyor derken evli ve 2 kız çocuğu var, veya annesi kardeşi ve halasının kızı diyorsa haklıdır. başka türlü o rakam 96,5%'e ulaşmaz.
(bkz: knights of the old republic)
iyiyi ve kötüyü, neye göre iyi ve kötü olduklarını sorgulayacağınız bir oyundur. (bkz: the sith lords) diye ikinci bir oyunu da vardır, ikisini de tavsiye ederim. oyundan bir enstantane:
yeni bir şehre gelinir, bir dilenci görülür. şehirde bir çok dilenci vardır. adam açtır. siz adama 5 kredi(bkz: republic credits) verirsiniz. adam 5 krediyle giderken başka bir dilenci gelir, adamı döver, elinden 5 kredisini alır. adam artık hem aç hem yaralıdır. iyilik yaptığınızı düşündüğünüz aksiyonlar kötülüğe sebep olabilir mesajı çıkarılır...
iyiyi ve kötüyü, neye göre iyi ve kötü olduklarını sorgulayacağınız bir oyundur. (bkz: the sith lords) diye ikinci bir oyunu da vardır, ikisini de tavsiye ederim. oyundan bir enstantane:
yeni bir şehre gelinir, bir dilenci görülür. şehirde bir çok dilenci vardır. adam açtır. siz adama 5 kredi(bkz: republic credits) verirsiniz. adam 5 krediyle giderken başka bir dilenci gelir, adamı döver, elinden 5 kredisini alır. adam artık hem aç hem yaralıdır. iyilik yaptığınızı düşündüğünüz aksiyonlar kötülüğe sebep olabilir mesajı çıkarılır...
çünkü tanka ihtiyacımız yok. tankla ne yapacaksın?
onun yerine 1 milyon tane eğitimli genç üretsen nasıl olur? veya 1 milyon tane mikroçip üretip satsan, ülkeye bi sikim faydan dokunsa nasıl olur?
onun yerine 1 milyon tane eğitimli genç üretsen nasıl olur? veya 1 milyon tane mikroçip üretip satsan, ülkeye bi sikim faydan dokunsa nasıl olur?
1987 doğumluyum, mutlak hayalim 3 eve sahip olmak, birinde oturup diğer ikisini de kiralayacağım, ve o kiralarla geçineceğim.
olm çalışmamak gibi bir şey nasıl hayaliniz olmaz lan?
9-6 pazartesi mesaisi tarafından gönderildi
olm çalışmamak gibi bir şey nasıl hayaliniz olmaz lan?
9-6 pazartesi mesaisi tarafından gönderildi