çünkü türkiye'de insanlar rahatlıkla cinayet işleyebiliyor. eşini minicik evladının gözü önünde kurşuna dizen insan mı dersin, samuray kılıcı ile hiç tanımadığı birini öldüren mi dersin, doktoru önce dövüp üzerine 2-3 bıçak darbesi ile öldüren mi...
cinayet türkiye'de çok sıradan bir olay, o yüzden çıkmıyor.
01.02.2022 · 45. sıra
ahkosmos
31.01.2022 00:12