Sık geçen başlıklar

nil kiyisinda 4

ekşi profili
bendim bu. geçen haftaya kadar.
özellikle bir şey yapmadım. avmlere çok gitmedik, zaruri ihtiyaçları alıp çıktık.
haftasonları kir bayır gezdik.
daha da olmazdık belki ama kaynim olacak embesil yüzünden yakalandık.
kendisi 1 haftadır hastaymış, tüm belirtileri olmasına rağmen gidip test yaptırmamış. çok kıymetli oğlunun doğum gününe gitmezsek psikolojisi bozuluyormuş. o yüzden kosa koşa gittik. şimdi ben, eşim, kayınvalide, kayınpeder herkes hasta.
o embesil hala test yaptırmıyormuş ben iyiyim diye.
sonuç, havadan sudan değil, embesil olup hastalığını gizleyenlerden bulaşıyor.
ben bunun anlamının, öğrencinin lisenin son sınıfında kaldığı dersler var, bu yuzden de diploma alamıyor olduğunu sanıyordum.
mezuna kalmak budur ya, başka bir anlam düşünemiyorum.