Sık geçen başlıklar

neden sürekli siyaset konuşuyoruz 1

ekşi'de gör
bir şeyi netleştirelim beyler;
bu sığ sağ/sol, laik/ muhafazakar vb mücadelesi değil.

bu iyi ile kötünün,
hak ile bâtılın,
zalim ile mazlumun,
adil olanla haraminin mücadelesi.

bu, bir kez geldiği şu hayatta, insana yakışır şekilde yaşamak isteyenler ile, bu insanların yaşamlarını gaspederek kendilerine gelecek kurmak isteyen saf kötülükten mamullerin mücadelesi!

mesele siyaseti aşalı çok oldu aslan.
mevzu artık, ülkeyi bu irinli kanserden temizlemek.