ideal ve olması gerekendir.
Sık geçen başlıklar
remaker 12
ekşi profiliattığınız oyların bir hükmü yok diyen denyolara bakmayın arkadaşlar!
istanbul ve ankara'yı nasıl eze eze aldık erdoğanın elinden? türkiye'yi de alacağız hepinizin vereceği oylar ile buna inanın!
istanbul ve ankara'yı nasıl eze eze aldık erdoğanın elinden? türkiye'yi de alacağız hepinizin vereceği oylar ile buna inanın!
erdoğan'dan sonra türkiye'nin nasıl değişeceğini kemal kılıçdaroğlu dün yaptığı sunumda tane tane anlatmıştır;
https://twitter.com/…luk/status/1599135334054387712
bazıları sıkıcı bulmuş tabi ülkeyi kurtarmak eğlenceli ve zevkli bir şey değil ne yazık ki.
hani "düzen değişmez abi ya" diye düşünenler varsa iyi seyretsinler sunumu düzen çatır çatır nasıl değişir görsünler.
https://twitter.com/…luk/status/1599135334054387712
bazıları sıkıcı bulmuş tabi ülkeyi kurtarmak eğlenceli ve zevkli bir şey değil ne yazık ki.
hani "düzen değişmez abi ya" diye düşünenler varsa iyi seyretsinler sunumu düzen çatır çatır nasıl değişir görsünler.
ahahah millete bak nasılda mala bağlamış, yorumları okudum götümle gülüyorum şu an.
sikilmeye o kadar alışmışlar ki ötv kaldırılma vaadini uçuk olarak görüyorlar.
sikilmeye o kadar alışmışlar ki ötv kaldırılma vaadini uçuk olarak görüyorlar.
belediyenin kullanılmış giysileri topladığı konteynırlara bile atmam ben bunu ayıp olur diye, gözüme o kadar değersiz geldi.
türkiye cumhuriyeti'nin gelmiş geçmiş en kötü cumhurbaşkanı.
hasan tahsin'in ilk kurşunu gibi, inşallah bu ateş tüm memleketi saracak ve akepe yanıp kül olacaktır.
https://twitter.com/…era/status/1461328176056049664
"izmir'de disk'e bağlı binlerce işçi, geçinemedikleri gerekçesiyle akp hükümetine tepki gösterdi. cumhuriyet meydanı'na yürüyen işçiler "hükümet istifa" sloganları attı."
https://ankahaber.net/…a_62692#.yzzxkx0w_mk.twitter
https://twitter.com/…era/status/1461328176056049664
"izmir'de disk'e bağlı binlerce işçi, geçinemedikleri gerekçesiyle akp hükümetine tepki gösterdi. cumhuriyet meydanı'na yürüyen işçiler "hükümet istifa" sloganları attı."
https://ankahaber.net/…a_62692#.yzzxkx0w_mk.twitter
beylikdüzünde kendini göstermiş olan yağıştır. kar yağmaz diyenler göt oldu.
karseverler: 1
amcıkağızlılar: 0
karseverler: 1
amcıkağızlılar: 0
anlamsız bir soru.
şu piyangoya sayısala filan para vermeyin artık!
kaç defa söylendi hile yapılıyor diye, neden hala anlamamakta ısrar ediyorsunuz?
şu piyangoya sayısala filan para vermeyin artık!
kaç defa söylendi hile yapılıyor diye, neden hala anlamamakta ısrar ediyorsunuz?
yıllardan beri söylüyorlar aslında ama sizin o taşak kafanız almıyor işte ne yapsınlar? çalmaya ve haram yemeye o kadar alışmışsınız ki...
türk olmadığı kesindir, türklere düşmanlık güden hangi ırklar varsa rum, yunan, ermeni vs bunların bir karışımı olabilir. kendisini seven sayanlar da türk olduklarını düşünen dönmelerden oluşur.
anketleri pek sevmem ama imamoğlunun tayyibin önünde olduğunu sol tarafta akepeli yazarların yana yakıla açtığı propaganda başlıklarından anlıyorum.