Sık geçen başlıklar

remaker 12

ekşi profili
attığınız oyların bir hükmü yok diyen denyolara bakmayın arkadaşlar!
istanbul ve ankara'yı nasıl eze eze aldık erdoğanın elinden? türkiye'yi de alacağız hepinizin vereceği oylar ile buna inanın!
erdoğan'dan sonra türkiye'nin nasıl değişeceğini kemal kılıçdaroğlu dün yaptığı sunumda tane tane anlatmıştır;

https://twitter.com/…luk/status/1599135334054387712

bazıları sıkıcı bulmuş tabi ülkeyi kurtarmak eğlenceli ve zevkli bir şey değil ne yazık ki.

hani "düzen değişmez abi ya" diye düşünenler varsa iyi seyretsinler sunumu düzen çatır çatır nasıl değişir görsünler.
türk olmadığı kesindir, türklere düşmanlık güden hangi ırklar varsa rum, yunan, ermeni vs bunların bir karışımı olabilir. kendisini seven sayanlar da türk olduklarını düşünen dönmelerden oluşur.