kendisinde zerre suç bulmamaktayım.
başta kendisine kızıyordum evet, istifa edip gitmesi gerektiğini düşünüyordum ama suçun onda olmadığını anlıyorum yavaş yavaş. suç tamamen kendisine it gibi biat edip, her ne yaparsa yapsın arkasında durup yalamaktan zevk alan gerzek taraftarda.
fatih terim git gide akp iktidarının bireyselliğe indirgenmiş haline dönmekte. başta rte'ye kızıyorduk ama artık ona değil kendisine oy verenlere sitem ediyoruz. aynı fatih terim gibi. zira insanoğlu tamahkardır arkadaşlar. siz dünyanın en temiz en dürüst en adaletli insanına bile her ne yaparsa yapsın arkasında duracak bir kitle bahşederseniz o da bir yerden sonra bu gücün müptelası olacak ve bu gücü kaybetmemek adına her şeyi yapacaktır.
siz siz olun, kimseye bu gücü vermeyin.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
kendi milletinin menfaatlerinin gerektirdiğini yapıyor, ülkesinde kimsenin buna ırkçılık vs. diye karşı çıkacağını sanmıyorum. keşke bizde de net tutum sergileyecek basirete sahip siyasetçiler olsa.
uzun yıllardır ilk defa işini doğru düzgün yapan bir polis görmemize sebep olmuştur. elleriniz dert görmesin, umuyorum ki bu tip polislerimizin sayısı artar.
normalde 3 polisin bıçaklı saldırgana arabayı kaptırması olayında olduğu gibi bıçak gören kolluk kuvvetlerimiz far görmüş tavşan gibi kalakalırlardı. sanırım bu olaydan az da olsa ders çıkartılmış.
açıkça söylemeliyim ki ben hıncımı alamadım keşke yerde anırırken ağzını burnunu dümdüz etselerdi. yıllarca bu tiplere öylesine yüz verildi ki artık polise bile saldıracak cesarete eriştiler.
toplum zararlısı parazitin etkisiz hale getirilmeden önceki halleri;
https://www.youtube.com/watch?v=fe3tdysiwei
iki kişiye daha saldırdığını görebilirsiniz.
not: bugün polise bıçak çeken yarın sana bana ne yapmaz diyecektim ki herif suç makinesiymiş, sürüyle sabıkası varmış. bu tip insanların sağlıklı toplumlarda yeri yok, bunlar rehabilite olmaz. bunun gibi suçlular gençlikleri sönene kadar hapislerde çürütülmelidir, aldıkları nefes bile israf bunların.
bu arada 14. saniyedeki el hareketinin yarattığı hisse paha biçilemez, ne oldu lan telekinezi ile mermiyi durdurmaya mı çalışıyorsun? adamı böyle anırtırlar işte.
normalde 3 polisin bıçaklı saldırgana arabayı kaptırması olayında olduğu gibi bıçak gören kolluk kuvvetlerimiz far görmüş tavşan gibi kalakalırlardı. sanırım bu olaydan az da olsa ders çıkartılmış.
açıkça söylemeliyim ki ben hıncımı alamadım keşke yerde anırırken ağzını burnunu dümdüz etselerdi. yıllarca bu tiplere öylesine yüz verildi ki artık polise bile saldıracak cesarete eriştiler.
toplum zararlısı parazitin etkisiz hale getirilmeden önceki halleri;
https://www.youtube.com/watch?v=fe3tdysiwei
iki kişiye daha saldırdığını görebilirsiniz.
not: bugün polise bıçak çeken yarın sana bana ne yapmaz diyecektim ki herif suç makinesiymiş, sürüyle sabıkası varmış. bu tip insanların sağlıklı toplumlarda yeri yok, bunlar rehabilite olmaz. bunun gibi suçlular gençlikleri sönene kadar hapislerde çürütülmelidir, aldıkları nefes bile israf bunların.
bu arada 14. saniyedeki el hareketinin yarattığı hisse paha biçilemez, ne oldu lan telekinezi ile mermiyi durdurmaya mı çalışıyorsun? adamı böyle anırtırlar işte.
alaçatı'ya gitmeyerek çözebilirsiniz. ted talk'uma geldiğiniz için teşekkür ederim.
bu zihniyet yüzünden hiçbir şey kaldırılmaz. ötv kalksa ödeyenler enayi mi? kyk borçları silinse ödeyenler enayi mi? ben ödediysem herkes ödeyecek kafasındalar.
gümrük vergisi kalksa ben o kadar ödedim siz de ödeyeceksiniz der.
ne yapalım şimdi biri ödedi diye bundan sonra yüzyıllar boyunca herkes ödeyecek mi?
bırakın sizden sonra nesil rahat etsin. ben de ödedim kyk borcumu keşke kaldırsalar. ben de ötv ile araç aldım keşke kalksa ötv.
gümrük vergisi kalksa ben o kadar ödedim siz de ödeyeceksiniz der.
ne yapalım şimdi biri ödedi diye bundan sonra yüzyıllar boyunca herkes ödeyecek mi?
bırakın sizden sonra nesil rahat etsin. ben de ödedim kyk borcumu keşke kaldırsalar. ben de ötv ile araç aldım keşke kalksa ötv.
alman hükümetini göreve davet ediyorum, iptal edin vatandaşlığını, yollayın gelsin buraya. yeter kızın çektiği.
valla bak çok eğlenceli ülke.
giriş: "afgan mülteciler ülkeye akın ediyor sınır delik deşik vatandaş endişeli"
gelişme: ???
sonuç: "yaz kızım medyascope ve 140journos'un kapatılmasına..."
ahahasdg
giriş: "afgan mülteciler ülkeye akın ediyor sınır delik deşik vatandaş endişeli"
gelişme: ???
sonuç: "yaz kızım medyascope ve 140journos'un kapatılmasına..."
ahahasdg
ülkeyi gece sokaklarda kadın olmayan geri kalmış bir ortadoğu mezbelesine çevirme projesinin sonucudur.
(bkz: hayaldi gerçek oldu)
yine çalakalem yazdığım entry fav manyağı olmuş. emek verip yazdığım, çeviriler falan yaptığım entrylerin de yüzüne bakın azıcık arkadaşlar. fav derdinde değilim de okunduğunu bilmek için başka bir gösterge yok maalesef.
(bkz: sovyet siyaseti/@sorg)
(bkz: bizans tarihi/@sorg)
(bkz: çernobil faciası/@sorg)
(bkz: güç zehirlenmesi/@sorg)
(bkz: romanos diogenes/@sorg)
(bkz: roma tarihi/@sorg)
(bkz: hayaldi gerçek oldu)
yine çalakalem yazdığım entry fav manyağı olmuş. emek verip yazdığım, çeviriler falan yaptığım entrylerin de yüzüne bakın azıcık arkadaşlar. fav derdinde değilim de okunduğunu bilmek için başka bir gösterge yok maalesef.
(bkz: sovyet siyaseti/@sorg)
(bkz: bizans tarihi/@sorg)
(bkz: çernobil faciası/@sorg)
(bkz: güç zehirlenmesi/@sorg)
(bkz: romanos diogenes/@sorg)
(bkz: roma tarihi/@sorg)
kendisini 2008 bir prezervatif markası: fethullah gülen videosu ile hatırlayacağım.
çok çok iyi bir adamdı.
çok çok iyi bir adamdı.
köleliğin birden kaldırılmama nedeniyle benzer durum. parayla satın almış kişiler köleliğin kaldırılmasına karşı çıkıyordu.
fayda etmedi tabi. insanı köleleştirmek de bir mala %200 vergi koymak da zulümdür ve her zulüm eninde sonunda biter.
fayda etmedi tabi. insanı köleleştirmek de bir mala %200 vergi koymak da zulümdür ve her zulüm eninde sonunda biter.
bütün ekşi tatların bir külaha sığdığı kombinasyonlara tamamım ben.
edit: herkesin canı dondurma çekiyormuş resmen. nasıl doluştunuz başlığa . :)
edit2: yalova merkezde yaşayanlar yeşillendirebilir mi ?
edit: herkesin canı dondurma çekiyormuş resmen. nasıl doluştunuz başlığa . :)
edit2: yalova merkezde yaşayanlar yeşillendirebilir mi ?
imla:
ek olarak izmir'i de verirdik.
ek olarak izmir'i de verirdik.
sikerim kredisini de saygısını da sevgisini de yeter artık. avrupa'da maç kazanamaz olduk, biri önünden geçen topa dokunamaz biri topu içeri alır. çıkacaksın adam gibi oynayacaksın. ne konsantrasyon var ne ciddiyet. amk evlatları. gerçek galatasarayı unuttum lan! youtube'da açıp izliyorum özledikçe amk yeter be!
sikerim kredinizi bitti kredi falan. kuracağınız takımı da, oynayacağınız oyunu da sikerim sizin. eşşek yüküyle para alıyosunuz, tek işiniz var çıkın adam gibi oynayın.
sikerim kredinizi bitti kredi falan. kuracağınız takımı da, oynayacağınız oyunu da sikerim sizin. eşşek yüküyle para alıyosunuz, tek işiniz var çıkın adam gibi oynayın.
istiklal caddesi öldü...
orası artık bir ortadoğu çöplüğü..
cenaze namazı kılınalı da çok oldu..
imamoğlu, ne yapar ne eder bilmiyorum ama istiklal caddesini eski, güzel günlerine geri döndürmeli...
söyleyeceklerim bu kadar değil ama...
orası artık bir ortadoğu çöplüğü..
cenaze namazı kılınalı da çok oldu..
imamoğlu, ne yapar ne eder bilmiyorum ama istiklal caddesini eski, güzel günlerine geri döndürmeli...
söyleyeceklerim bu kadar değil ama...
arkadaş şu karadeniz bölgesi nasıl lanet bir bölgeyse hamuru ibnenin bel kemiğinden yapılmış… ülkede ne kadar sorun oluşturan, oluşturmuş ve oluşturacak yapı ve kişiler varsa hepsi karadenizli…
kürtlerden, doğudan korkardık eskiden… karadenizin hamurunu sikeyim.
kürtlerden, doğudan korkardık eskiden… karadenizin hamurunu sikeyim.
çözümü tektir, aşıdır. aşı olma yüzdemiz arttıkça vaka sayılarının bir anlamı kalmayacak. bugün biontech aşısının delta varyantına karşı da yüksek oranda koruyucu olduğu haberi geldi. vaka sayıları 20 bini geçen fransa'da başbakan jean castex, ülkede yeni vakaların yüzde 96’sının aşısız kişiler arasında olduğunu söyledi. yine birçok ülkeden benzer haberler geliyor.
hindistan'da aşı olan 28 bin sağlık çalışanıyla yapılan bir araştırmada, %5'i hafif semptomlar gösterirken, hastaneye yatış sadece %,029 oldu. ölüm sayısı sıfır. kullanılan aşılar astrazeneca ve bharat biotech.
delta varyantı nedeniyle aşılamanın çok az olduğu endonezya, g. afrika gibi ülkelerde vakalar ve ölüm sayıları artarken; aşılamanın yüksek olduğu ingiltere, portekiz gibi ülkelerde ölüm sayıları düşüyor. ingiltere’de 50 vakada 1 olan ölüm sayısı, 750’de 1’e düştü.
görsel
abd'nin arkansas eyaletinde de ağır covid hastalarının tamamının aşı olmayan olduğu ortaya çıktı.
2 doz aşı olalım ve bu dertten kurtulalım. pandemiyi "aşısızların pandemisi"ne çevirmek elimizde.
(bkz: 22 temmuz 2021 delta varyantı müjdesi)
hindistan'da aşı olan 28 bin sağlık çalışanıyla yapılan bir araştırmada, %5'i hafif semptomlar gösterirken, hastaneye yatış sadece %,029 oldu. ölüm sayısı sıfır. kullanılan aşılar astrazeneca ve bharat biotech.
delta varyantı nedeniyle aşılamanın çok az olduğu endonezya, g. afrika gibi ülkelerde vakalar ve ölüm sayıları artarken; aşılamanın yüksek olduğu ingiltere, portekiz gibi ülkelerde ölüm sayıları düşüyor. ingiltere’de 50 vakada 1 olan ölüm sayısı, 750’de 1’e düştü.
görsel
abd'nin arkansas eyaletinde de ağır covid hastalarının tamamının aşı olmayan olduğu ortaya çıktı.
2 doz aşı olalım ve bu dertten kurtulalım. pandemiyi "aşısızların pandemisi"ne çevirmek elimizde.
(bkz: 22 temmuz 2021 delta varyantı müjdesi)
https://www.hizliresim.com/3kxy06j
tam hali " benim görüşüme göre said nursi türkiye'de yüzyıl içerisinde özellikle cumhuriyet tarihinde en önemli düşünce ve eylem adamıdır" olan ruşen çakır cümlesi.
bildiğin akli melekeri sorunlu olan bir adamı cumhuriyet tarihinin en önemli adamı olarak gören bir kişi ülkede örnek gazeteci olarak görülüyor. şaka gibi amk.
tam hali " benim görüşüme göre said nursi türkiye'de yüzyıl içerisinde özellikle cumhuriyet tarihinde en önemli düşünce ve eylem adamıdır" olan ruşen çakır cümlesi.
bildiğin akli melekeri sorunlu olan bir adamı cumhuriyet tarihinin en önemli adamı olarak gören bir kişi ülkede örnek gazeteci olarak görülüyor. şaka gibi amk.
yarım kalmışlık.
ne yöne gideceğinizi bilmediğiniz, içinizin ayrı, dışınızın apayrı hissettiği karmaşık bir durum.
ne yöne gideceğinizi bilmediğiniz, içinizin ayrı, dışınızın apayrı hissettiği karmaşık bir durum.
bir beşiktaşlı olarak tamamen dostane bir yorum olacak acilen fatih terim'den kurtulması gereken takım.
fatih terim bu saatten sonra kendisi isterse galatasaray başkanı olur -ki yakışır- hocalık falan bitti onun için artık. hoca olarak kaldığı her an kendine ve kariyerine zarar veriyor. ha bu bizim işimize gelir ama objektif olmak gerekirse bu iş böyle.
10 senedir muslera'nın sırtında giden kaç sezon oldu. net 2 şampiyonluk getirmiştir muslera. bir gün biteceği belliydi bu adamın. büyük hayranıyım ama elbet bitecekti. 30 senede 1 kere bulunabilecek bir adam. aynı fenerbahçe'nin alex'i gibi. alex gittiğinden beri fener yerine bir adam koyamadı. başarı ? gelmedi.
aynı şey gs için geçerli. terim olmayınca başarı yok, muslera gidince, yeni bir muslera bulacak kadar şanslı değilseniz başarı zor.
başkan değişti falan yeniden yapılanması gerekirken terim ve yardımcıları?? necati, selçuk falan. şaka mı ? koskoca gs aile şirketine dönmüş amk.
ne vasıfları, ne yetenekleri, ne tecrübeleriyle yardımcı olarak çalışıyorlar abi ? tamam bir tanesi eski oyuncu yetişmek üzere yanında diyelim. bu kadar adamı toplamak nedir ?
dolasıyla kafa yapısı değişmediği sürece işleri zor. ghezzal peşinde koşacaklarına keşke eksiklerini tamamlasalardı ama yönetim değişiyor zihniyet değişmiyor maalesef.
edit: avrupa'da her zaman türk takımlarını tutarım. amınakoyayım türkiye liginin. kansız değiliz rakibiz. dostane fikirlerdir.
fatih terim bu saatten sonra kendisi isterse galatasaray başkanı olur -ki yakışır- hocalık falan bitti onun için artık. hoca olarak kaldığı her an kendine ve kariyerine zarar veriyor. ha bu bizim işimize gelir ama objektif olmak gerekirse bu iş böyle.
10 senedir muslera'nın sırtında giden kaç sezon oldu. net 2 şampiyonluk getirmiştir muslera. bir gün biteceği belliydi bu adamın. büyük hayranıyım ama elbet bitecekti. 30 senede 1 kere bulunabilecek bir adam. aynı fenerbahçe'nin alex'i gibi. alex gittiğinden beri fener yerine bir adam koyamadı. başarı ? gelmedi.
aynı şey gs için geçerli. terim olmayınca başarı yok, muslera gidince, yeni bir muslera bulacak kadar şanslı değilseniz başarı zor.
başkan değişti falan yeniden yapılanması gerekirken terim ve yardımcıları?? necati, selçuk falan. şaka mı ? koskoca gs aile şirketine dönmüş amk.
ne vasıfları, ne yetenekleri, ne tecrübeleriyle yardımcı olarak çalışıyorlar abi ? tamam bir tanesi eski oyuncu yetişmek üzere yanında diyelim. bu kadar adamı toplamak nedir ?
dolasıyla kafa yapısı değişmediği sürece işleri zor. ghezzal peşinde koşacaklarına keşke eksiklerini tamamlasalardı ama yönetim değişiyor zihniyet değişmiyor maalesef.
edit: avrupa'da her zaman türk takımlarını tutarım. amınakoyayım türkiye liginin. kansız değiliz rakibiz. dostane fikirlerdir.
en güzel duyguların insanıdır. daha kör olmamış, aksine hayatı her yönüyle gören, yaşamayı bilen, karşı cinsin ne istediğini tam olarak anlama konusunda master yapmış insan kişisidir. bu insan olmama 3 yıl kalmış olmakla, hepsini en derin saygılarımla selamlarım.
yine mi sex hikayesi yazıyorsun feridun abi
kafanızdaki türkiye 3 kişiden mi ibaret de amına koyayım şöyle başlıklar açıyorsunuz ya? ülkenin %86’sı fosur fosur uyuyor.
ne salak salak başlık amk bunlar ya?
ne salak salak başlık amk bunlar ya?
zeynep bastık;yeterli bir sese sahip değildir,oktav aralığı geniş olmadığı için,seslendirdiği kadın vokallere ait parçaların çoğunu transpoze ederek söyler.
ceylan ertem;kendine has bir tarzı vardır ama fazlaca detone olur,bpm olarak hızlı şarkıları bile çok düşük tempoda söyler.
melek mosso;sesi fena değildir ama karakteristlik bir sese de sahip değildir.
kalben;karakteristik bir sese sahip vokaldir ama duygu bakımından dinleyici geçecek şekilde bir söyleme tarzı yoktur.
toplamı bir şebnem ferah veya yıldız tilbe etmeyen müzisyenlerdir.
ceylan ertem;kendine has bir tarzı vardır ama fazlaca detone olur,bpm olarak hızlı şarkıları bile çok düşük tempoda söyler.
melek mosso;sesi fena değildir ama karakteristlik bir sese de sahip değildir.
kalben;karakteristik bir sese sahip vokaldir ama duygu bakımından dinleyici geçecek şekilde bir söyleme tarzı yoktur.
toplamı bir şebnem ferah veya yıldız tilbe etmeyen müzisyenlerdir.
küsüratlı bir sayı olduğundan inandırıcılığı yükseldi gözümde, muhtemelen kaynak götün ama canın sağ olsun.
gördün mü geçen hafta %100 zam yaptığın arda'yı bu akşam?
yada 3 yıl sözleşme verdiğin hocanı?
galatasaray tarihinin muhtemelen en başarısız başkanı olacak kişi.
yada 3 yıl sözleşme verdiğin hocanı?
galatasaray tarihinin muhtemelen en başarısız başkanı olacak kişi.
sağol sayende itü'nün sözde üniversite olduğunu öğrendik
allah ana babasına bağışlasın inşallah.
siz türkiye'yi tam olarak anlamamışsınız..
bu ülkede sadece fakire herşey yasak..
bu ülkede sadece fakire herşey yasak..
bazıları emekli ol artık, git maldivlere emekliliğin tadını çıkar vs gibi salak saçma önerilerde bulunmuş.. o iş öyle olmayacak arkadaşlar, haber vereyim dedim.
özellikle son dönemlerde sıkça duyduğumuz pitbull vs cinsi köpek saldırısı durumunda etkili kurtulma yöntemlerinden birkaçını sıralamak istiyorum. panik anında en sık yapılan hatalardan biri; ısırılan bir insanı, hayvanı vs ağzından çekerek kurtarmaya çalışmak. bu oluşabilecek tahribatı daha da artırmaktadır. onun yerine köpeklerin ısırma esnasında yaklaşık %60-70 oranında güç aldığı belirtilen arka ayaklarını havaya kaldırmanız gerekmektedir. böylece geriye yaklaşık %30-40 civarında bir gücü kalmış olacaktır. bundan sonrasında ise hayvanın hassas olduğu noktalar örneğin insanlarda olduğu gibi hayvanlarda da göz, özellikle de burun kısmı oldukça acıya duyarlı bir organdır. (bazı boğaların burnunda hızma/halka olmasının sebebi bununla hayvanı kolayca kontrol etmektir) hayvanın burun kısmına uygulayacağınız uyarıcı müdahaleler canını yakacak, dikkatini dağıtacak ve saldırıdan içgüdüsel olarak kendini müdafaa pozisyonuna geçecektir.
dip not: elbette her gün bu tip bir olayla karşılaşmıyoruz ama yine de tüm bu süreçte mümkün olduğunca soğuk kanlı davranmak, oluşabilecek zararları taraflar için minimize eder.
dip not: elbette her gün bu tip bir olayla karşılaşmıyoruz ama yine de tüm bu süreçte mümkün olduğunca soğuk kanlı davranmak, oluşabilecek zararları taraflar için minimize eder.
soytarılıktır.
akp ile tüm kültürel değerlerin içi boşalmıştır.
herifler çanakkale geçilmezi bile basitleştirip kendilerine yontmak için türkiye geçilmez falan diye zırvalıyorlar ama afganlar, suriler çatır çatır geçiyor.
akp ile tüm kültürel değerlerin içi boşalmıştır.
herifler çanakkale geçilmezi bile basitleştirip kendilerine yontmak için türkiye geçilmez falan diye zırvalıyorlar ama afganlar, suriler çatır çatır geçiyor.
mesela bu adam bu cümleyi atatürk zamanında söylese yüzde yüz asılmıştı. çünkü bu düşünce özgürlüğü değil, düpedüz vatana ve vatandaşa ihanettir. bir daha anlıyoruz ki ak parti türkiye'yi bölüp, parçalayıp yok etme projesidir. bu sefer düşman dışarıdan silahlarla değil, sığınmacı adı altında "din kardeşi-savaş mağduru" gömleğiyle geldi. hep deriz ya amerika 30 senelik 50 senelik 100 senelik plan yapar diye. işte bu plan tam o plan. bundan 30 sene sonra türkiye paramparça bir devlet olmuş olacak.
hemen erdoğan iyileşsin siyasette kalsın diyenler türemiş. baylar ve hanfendiler bu adam bizim 100 yıllık geleceğimizi aldı. ülkemizin itibarını paramparça etti. ülkemizi fakir yaptı. kutuplaşmayı en radikal seviyelere getirdi. çok insanın canı yandı. türk kimliğine en büyük darbeyi bu adam vurdu. ordumuzun itibarını sıfıra indirdi. ölmemesini isteyecekseniz yargılanması için isteyin boş boş güzelleme yapmayın.
türkiye'ye göçleri değil, olası bir sıkıntı durumunda türkiye'den göçleri engellemek için yapılan duvar.
kolay mı lan öyle ülkeden kaçıp gitmek.
kolay mı lan öyle ülkeden kaçıp gitmek.
özellikle tekstil fabrikaları mülteci dolu. çünkü işverenler asgari ücrete yada asgari ücretin altına sigortasız olarak bu insanları istihdam ediyor. en azından yasalar çerçevesinde çalıştığının karşılığını isteyen türk vatandaşlarını çalıştırmaktan çok daha ucuza geliyor çünkü. çalışmak istemeyen işçi değil, çalıştırmak istemeyen işveren.
gs: raşitcim biz cl'ye katılmıyoruz gibi, verdiğimiz teklifi geri çekiyoruz. kib öpt bye
menajer (anç'ye): başkanım tamamen yanlış anlaşılma var hep bu sosyal medya yüzünden. nerede kalmıştık? 2,5+bonuslar'a sizinleyiz başkanım.
anç: tekrar hesap kitap yaptık. 1,5 yerine 2,5 yazmışız.
tam olarak olması gereken bu :d
menajer (anç'ye): başkanım tamamen yanlış anlaşılma var hep bu sosyal medya yüzünden. nerede kalmıştık? 2,5+bonuslar'a sizinleyiz başkanım.
anç: tekrar hesap kitap yaptık. 1,5 yerine 2,5 yazmışız.
tam olarak olması gereken bu :d
dünyanın sana ait olduğunu hissedersin. evrenin merkezinde sen varsındır, iki mavi arasında bir deniz olursun bir gökyüzü. yıldız olur aydınlanır, güneş olur aydınlatırsın. kaygılar yerini huzura bırakır, mucizeler yaratırsın.
2 yıldır evden çıkamayan insanların bayramda tatile gitmesine kriz yok yorumu yapan gerizekalı orospu çocukları olduğunu gördüğümüz mevcut krizdir. dün migrosta bir litrelik sütün fiyatının 9 lira olduğunu gördü bu gözler. sizin kriz yok safsatanızın anasını sikeyim ben. kör orospu çocukları.
kaliteli bir su geçirmez saat ise nesi yanlış? o özelliği için bile bir dünya para ödüyor. insanlar su geçirmeyen saat teknolojisi için arge yapıyor kaynak ayırıyor.
malın biri gelip bunu eleştiriyor. cahillik başa bela gerçekten.
malın biri gelip bunu eleştiriyor. cahillik başa bela gerçekten.
solcuyum ayağına küreselcilerin iti köpeği olmadıkları, pkk gibi şerefsiz bir terör örgütüne sempati duymadıkları için akpli ilan edilen güruh.
oysa akp'nin ilk hedefleri bu ulusalcı kesim olmuştur. bürokrat, medya mensubu, asker, polis akılınıza gelebilecek her kritik konumdan kökleri kazınmıştır. akp bunları yaparken bugün ulusalcılara sallayan tipler bu tasfiyeleri desteklemiştir. bugün perinçek gibi ne idüğü belirsiz olan bir adam üzerinden bütün ulusalcılara iftira atma geleneği hala tam gaz devam etmektedir.
muhalif diye daha düne kadar fetöcü olan adamları savunuyorsunuz hala lan. yine mi biz ulusalcılar suçluyuz amk?
oysa akp'nin ilk hedefleri bu ulusalcı kesim olmuştur. bürokrat, medya mensubu, asker, polis akılınıza gelebilecek her kritik konumdan kökleri kazınmıştır. akp bunları yaparken bugün ulusalcılara sallayan tipler bu tasfiyeleri desteklemiştir. bugün perinçek gibi ne idüğü belirsiz olan bir adam üzerinden bütün ulusalcılara iftira atma geleneği hala tam gaz devam etmektedir.
muhalif diye daha düne kadar fetöcü olan adamları savunuyorsunuz hala lan. yine mi biz ulusalcılar suçluyuz amk?
kendi tercihi dışında diğer tercihleri varoşluk olarak görmek asıl varoşluk diye düşünüyorum. sana ne mk.
ben 5 yildir amerikada yasiyorum, her gelis gidisimde butun kurallari tek tek kontrol ediyorum pandemi yokken bile. bavul limitleri, osu busu vs.
pandemi varken test yaptirmadan, iki uc google aramasi yapmadan "sitede yoktu ki" demek senin sucun. yolcu, uluslararasi yolculuk yaparken uymasi gereken kurallari kontrol etmek ve bilmekle yukumlu. oldu olacak, amerikadan uyusturucu getirmeye calisip "uyusturucu yasak demedi bilet alma sayfasi" diyerek onu de deneyin?
thy personeli sorumluluk alip, seni ucaga alip diger yolculari riske atma "luksune" sahip degil. elinde olsa, seninle muhattap dahi olmadan ucaga binmeni tercih edecektir ama kuralara uymak zorunda, uymazsa hayati kararn o olacak, sen degil.
ozetle, olmayan rezalettir.
pandemi varken test yaptirmadan, iki uc google aramasi yapmadan "sitede yoktu ki" demek senin sucun. yolcu, uluslararasi yolculuk yaparken uymasi gereken kurallari kontrol etmek ve bilmekle yukumlu. oldu olacak, amerikadan uyusturucu getirmeye calisip "uyusturucu yasak demedi bilet alma sayfasi" diyerek onu de deneyin?
thy personeli sorumluluk alip, seni ucaga alip diger yolculari riske atma "luksune" sahip degil. elinde olsa, seninle muhattap dahi olmadan ucaga binmeni tercih edecektir ama kuralara uymak zorunda, uymazsa hayati kararn o olacak, sen degil.
ozetle, olmayan rezalettir.
aynısı gezi'de olsa "iyi olmuş teröristlere" diyecek insanların tepkisi. bunlardan öyle hak arama falan beklemeyin. vurulan genç muhtemelen tanıdıkları falan olduğu içindir bu tepki.
ünlü futbolcu emre belözoğlu, jet sosyete şeyma hanım, iş insanı acun bey
eveet aptal sürüsü başlamış yine yermeye
adam sormuyor ya bu chrest vakfı nedir diye? bu siktirik varoş, içindeki kahvehane kültüründen kopamadığı için, en ufak fırsatta bunlar ameriganın oyunları kıvamına gelebiliyor. neden çünkü beyin yok..
aç google'ı yaz "chrest foundation" gir yönetici kadrosuna ne görüyorsun?
-jensen ailesi görsel
-ilk çıkan isim lou anne king jensen, yaz abi google'a ilk çıkan siteye gir
-aaa, o da ne "turkish philanthropy funds" yani türk hayırseverlik fonu
-nedir bu fonun amacı? kendilerinin ağzından:
"lou anne king jensen is the founder and president of the chrest foundation. the chrest foundation is a private foundation that supports civil society organizations in turkey that concentrate on increasing gender equality and fostering communication and dialogue through arts and culture. the foundation is in its tenth year of working in turkey."
yani diyor ki bu chrest vakfı türkiyedeki sivil toplum organizasyonları arasındaki cinsiyet eşitliliğini zart zurt korumak ve kültür sanat üzerinden bu diyaloğu artırabilmek
-şimdi aptal kardeşim bir de bu vakfın içindeki görevlilere bak. o da çok basit. about us'a tıklıyosun aşağıda staff, governance, vs. var. gir bak kimler görev alıyormuş.
görsel 1görsel
görsel 2görsel
görsel 3görsel
görsel 4görsel
-gördün mü? bir iki kişi haricinde alayı türk? peki bu insanlar fetöcü mü? gir araştır buraya kadar ben seni yönlendirdim. asıl sorgulaman gereken yer burdan sonrası.
yani özet olarak sayın aptallar; amerika'dan fon geliyor diye kafanızda çizilen o resim bu ülkenin çomar dayılarından kalmış bozuk bir anlayıştır. bu insanlar buradaki hukuksuzlardan kaçıp gitmiş ama ülkesini unutmamış ve gelişmesi için katkı sağlamaya çalışanlardan oluşuyor olabilir. ama bunlar tabi ki fetöcü de olabilir, hatta zartcı da olabilir zurtcu da olabilir. ama amerikadan fon geliyormuş denildiğinde senin aklında hemen böyle salakça bir resim oluşuyorsa sen siyasi olarak nerde durduğundan bağımsız sadece salaksındır. arkasını doldur sonra ister fetöcü de ister oç de ne istersen de ama bu kadar insanın belki de bir vatan aşkıyla sarfettiği enerjiyi bu kadar kolay heba etme!
adam sormuyor ya bu chrest vakfı nedir diye? bu siktirik varoş, içindeki kahvehane kültüründen kopamadığı için, en ufak fırsatta bunlar ameriganın oyunları kıvamına gelebiliyor. neden çünkü beyin yok..
aç google'ı yaz "chrest foundation" gir yönetici kadrosuna ne görüyorsun?
-jensen ailesi görsel
-ilk çıkan isim lou anne king jensen, yaz abi google'a ilk çıkan siteye gir
-aaa, o da ne "turkish philanthropy funds" yani türk hayırseverlik fonu
-nedir bu fonun amacı? kendilerinin ağzından:
"lou anne king jensen is the founder and president of the chrest foundation. the chrest foundation is a private foundation that supports civil society organizations in turkey that concentrate on increasing gender equality and fostering communication and dialogue through arts and culture. the foundation is in its tenth year of working in turkey."
yani diyor ki bu chrest vakfı türkiyedeki sivil toplum organizasyonları arasındaki cinsiyet eşitliliğini zart zurt korumak ve kültür sanat üzerinden bu diyaloğu artırabilmek
-şimdi aptal kardeşim bir de bu vakfın içindeki görevlilere bak. o da çok basit. about us'a tıklıyosun aşağıda staff, governance, vs. var. gir bak kimler görev alıyormuş.
görsel 1görsel
görsel 2görsel
görsel 3görsel
görsel 4görsel
-gördün mü? bir iki kişi haricinde alayı türk? peki bu insanlar fetöcü mü? gir araştır buraya kadar ben seni yönlendirdim. asıl sorgulaman gereken yer burdan sonrası.
yani özet olarak sayın aptallar; amerika'dan fon geliyor diye kafanızda çizilen o resim bu ülkenin çomar dayılarından kalmış bozuk bir anlayıştır. bu insanlar buradaki hukuksuzlardan kaçıp gitmiş ama ülkesini unutmamış ve gelişmesi için katkı sağlamaya çalışanlardan oluşuyor olabilir. ama bunlar tabi ki fetöcü de olabilir, hatta zartcı da olabilir zurtcu da olabilir. ama amerikadan fon geliyormuş denildiğinde senin aklında hemen böyle salakça bir resim oluşuyorsa sen siyasi olarak nerde durduğundan bağımsız sadece salaksındır. arkasını doldur sonra ister fetöcü de ister oç de ne istersen de ama bu kadar insanın belki de bir vatan aşkıyla sarfettiği enerjiyi bu kadar kolay heba etme!
herhangi bir uyanıklık anımda:
"firdevs hanım'ın kızı buna müsaade eder mi?"
"firdevs hanım'ın kızı buna müsaade eder mi?"
bu çocuklar geldikleri yerlerde yaşadıkları travmalardan sonra geleceğin adi suçluları, soğuk kanlı katilleri olmaya adaylar. çözmesi gereken bir çok acil sorunu bulunan ülkemde, bir de bu insanların beraberinde getirdikleri sorunlarla uğraşmamız, bu insanların hatalarına sabır göstermemiz beklenemez. meselenin bazı kesimler tarafından ısrarla ırkçılıkla bağdaştırılmaya çalışılması ise son derece maksatlıdır. oysa tek derdimiz, ülkemizin giderek daha da yaşanamaz bir yer haline gelmesine engel olmaktır.