Sık geçen başlıklar
bir fenerbahçeli olarak galatasaray'ı tebrik ediyorum. kesinlikle bileklerin hakkıyla adım adım şampiyonluğa gidiyorlar. hiç himmet, hakem zart zurt zırlamayın! adamlar çatır çatır yeniyor, bizim gerizekalılar gibi kanser hücresi dostu değiller. yürekten tebrik ediyorum.