perşembe günü birinin istediği kararı açıklamak için merkez bankası para politikası kurulunun toplantısıdır.
yani gerçekten kurul vs zahmet ediyor, çıksın saray sözcüsü okusun bitsin.
merkez zaten bir işe yaramıyor, karar veremiyorlar ellerine ne verilirse onu açıklayıp geçiyorlar.
rezalettir, bari azıcık gururlu olup istifa etseniz.
Sık geçen başlıklar
nickerim ulen 21
ekşi profilibuna ezik diyenler büzük olabilir.
gayet akıllıca davranan kızdır, parasının karşılığını alır ve doğayı düşünür.
gelecek yıllarda şişedeki damlaları ararken hatırlamanı dilerim.
gayet akıllıca davranan kızdır, parasının karşılığını alır ve doğayı düşünür.
gelecek yıllarda şişedeki damlaları ararken hatırlamanı dilerim.
sonuna kadar haklıdır,
aynı refleksi hiç lamı cimi olmadan ekrem ve mansur başkanlardan da bekliyorum.
aynı refleksi hiç lamı cimi olmadan ekrem ve mansur başkanlardan da bekliyorum.
soytarılıktır.
akp ile tüm kültürel değerlerin içi boşalmıştır.
herifler çanakkale geçilmezi bile basitleştirip kendilerine yontmak için türkiye geçilmez falan diye zırvalıyorlar ama afganlar, suriler çatır çatır geçiyor.
akp ile tüm kültürel değerlerin içi boşalmıştır.
herifler çanakkale geçilmezi bile basitleştirip kendilerine yontmak için türkiye geçilmez falan diye zırvalıyorlar ama afganlar, suriler çatır çatır geçiyor.
- aşkım sen ikincisin.
saçma sapan iddiadır.
eğer f-35 yapacak teknoloji, bilgi birikimi, üretim gücü ve yetişmiş insan gücümüz olsa idi böyle kuru sıkı hamaset söylemi yerine vermediniz alın aha işte "yerli ve milli" yaptık diyeceklerdi.
f-35 ayarında bir cevap veremeyecekleri için yalan yere siha yabdık diyor, ulan davar herif... birisi elma diğeri patetes ikisinin arasında kullanım ve özellik farkları var.
iki araçta uçuyor diye aynı olmuyor sihalar ile f-35'in yaptığı işi yapamazsın ki...
sihalar ise daha ucuz yollu ve daha uzun süreli basit ve az tehdit olan işleri yapabilir.
hiçbir türk sihasında hava hava füzesi yok ki yani bu şu an için f-35 karşısına sihanın çıkmayacağı anlamı taşıyor ama salak kitlen hiçbir şeyden haberi olmadığı için aptalca söylemlerle 31 çekiyor.
eğer f-35 yapacak teknoloji, bilgi birikimi, üretim gücü ve yetişmiş insan gücümüz olsa idi böyle kuru sıkı hamaset söylemi yerine vermediniz alın aha işte "yerli ve milli" yaptık diyeceklerdi.
f-35 ayarında bir cevap veremeyecekleri için yalan yere siha yabdık diyor, ulan davar herif... birisi elma diğeri patetes ikisinin arasında kullanım ve özellik farkları var.
iki araçta uçuyor diye aynı olmuyor sihalar ile f-35'in yaptığı işi yapamazsın ki...
sihalar ise daha ucuz yollu ve daha uzun süreli basit ve az tehdit olan işleri yapabilir.
hiçbir türk sihasında hava hava füzesi yok ki yani bu şu an için f-35 karşısına sihanın çıkmayacağı anlamı taşıyor ama salak kitlen hiçbir şeyden haberi olmadığı için aptalca söylemlerle 31 çekiyor.
(bkz: tarihi beyoğlu kurukahvecisi)
gerçekten şahenk'in zarar ettiğine inanan varsa yeni bir çiftlik bank olarak beraber çalışabiliriz. :)
arkadaş adam/adamlar ortakları (özyeğen, ülker vs) ile parasını londra merkezli dome holding'e geçirmiştir.
yurtdışı hesaplarında milyar milyar euroları duruyordu. hesabı görecek yetki olmadığı için tutar diyemiyorum....
tr'de ise çökülmemesi için sadece borç, zarar, kredi ve yapılandırma vs olarak takılmaktadır.
adamın zor durumda olduğuna inanan kısaca geri zekalıdır.
arkadaş adam/adamlar ortakları (özyeğen, ülker vs) ile parasını londra merkezli dome holding'e geçirmiştir.
yurtdışı hesaplarında milyar milyar euroları duruyordu. hesabı görecek yetki olmadığı için tutar diyemiyorum....
tr'de ise çökülmemesi için sadece borç, zarar, kredi ve yapılandırma vs olarak takılmaktadır.
adamın zor durumda olduğuna inanan kısaca geri zekalıdır.
halktan ve gerçeklerden koptular kendi şov dünyasında yaşıyorlar.
- 13 şehit oluyor, esprilerin, kahkaların, gırgır şamatanın olduğu kongre yapıyorlar.
- ülkede afet oluyor yine kongre yapıyorlar.
- millet aç gerçekten aç aya marsa gidecez diye kendilerini gaza getiriyorlar.
- konuşanları susturup kafasına çay atıyorlar.
- 13 şehit oluyor, esprilerin, kahkaların, gırgır şamatanın olduğu kongre yapıyorlar.
- ülkede afet oluyor yine kongre yapıyorlar.
- millet aç gerçekten aç aya marsa gidecez diye kendilerini gaza getiriyorlar.
- konuşanları susturup kafasına çay atıyorlar.
ejder meyvesi.
liçi.
altın çilek.
hep reyiz mi yesin biraz da vatandaş yesin.
liçi.
altın çilek.
hep reyiz mi yesin biraz da vatandaş yesin.
(bkz: soygun)
(bkz: bi siktir git karşiim)
suriyeliler gitsin papağanlar gelsin.
yaptığı üç şey: yalamak yalamak ve yine yalamak.
isternirse daha çok bile yalar zaten.
isternirse daha çok bile yalar zaten.
haklı sebeplerdir.
düşünün 2000 doğumlu bir doğan slx pardon lan genç gardaşımız doğduğundan beri her sene eğitim sistemi ve sınav sistemi değişti.
tüm özgürlükleri sosyal medyası vs çok kez yasaklandı.
sürekli ülkede saçma sapan olaylar gördüler düşünün 2000'li bir kişi torununa darbe gördüm ben hey yavrum diyebilecek.
spor yapsa et alacak parayı bulamadı.
evde göt büyütse istediği bilgisayarı alamadı.
yaşlı başlı koskoca adamların polemikleriyle büyüdü.
neden nefret etmesin ki bence daha neler yapmalı da neyse...
düşünün 2000 doğumlu bir doğan slx pardon lan genç gardaşımız doğduğundan beri her sene eğitim sistemi ve sınav sistemi değişti.
tüm özgürlükleri sosyal medyası vs çok kez yasaklandı.
sürekli ülkede saçma sapan olaylar gördüler düşünün 2000'li bir kişi torununa darbe gördüm ben hey yavrum diyebilecek.
spor yapsa et alacak parayı bulamadı.
evde göt büyütse istediği bilgisayarı alamadı.
yaşlı başlı koskoca adamların polemikleriyle büyüdü.
neden nefret etmesin ki bence daha neler yapmalı da neyse...
7 senelik bir kiracı bulup söylenmek yanlış.
ayrıca kiracı haklıdır. kiracı evi kullanım bedeli olarak zaten kira ödüyor. yani bu kullanım duş başlığından, kapıya, kalorifer peteğine kadar. evin eskiyen yerini değiştirmek kiracıya ait değildir. bunu düşmek hakkıdır.
şunu da ev sahibi düşebilir evden kiracı çıkacağı zaman evde bir hasar ya da kullanımsal yıpranma varsa bunu depozitodan tazmin edebilir.
düşünsene ev sahibisi adam musluk için para almadı cepten yaptı ama evinin malını yeniledi 2 ay sonra evden ayrıldı ben musluğu 2 ay kullandım bu musluk 5 sene kullanılabilir onu mashuplaşalım mı diyecek.
ev sahipleri anlar demekte sayıp. sakin ol şampiyon kiracı da insan.
ayrıca kiracı haklıdır. kiracı evi kullanım bedeli olarak zaten kira ödüyor. yani bu kullanım duş başlığından, kapıya, kalorifer peteğine kadar. evin eskiyen yerini değiştirmek kiracıya ait değildir. bunu düşmek hakkıdır.
şunu da ev sahibi düşebilir evden kiracı çıkacağı zaman evde bir hasar ya da kullanımsal yıpranma varsa bunu depozitodan tazmin edebilir.
düşünsene ev sahibisi adam musluk için para almadı cepten yaptı ama evinin malını yeniledi 2 ay sonra evden ayrıldı ben musluğu 2 ay kullandım bu musluk 5 sene kullanılabilir onu mashuplaşalım mı diyecek.
ev sahipleri anlar demekte sayıp. sakin ol şampiyon kiracı da insan.
ayasofya ile oyalıyor zamları saplıyordu.
son pişmanlık neye yarar..... olmadı yarr.....
herkes önceki demiş ama artık sonrasını konuşmanın vaktidir.
atatürk çizgisinde, üretim ekonomisine geçmiş tüm erklerin yasama yürütme ve yargının bağımsız olduğu bir türkiye gelecek.
yandaş köprüleri kamuşlatırılacak.
nohut ithal eden değil ihraç eden ülkeye doğru geçilecek.
doğa ve yeşil korunaacak rant muslukları kapanacak.
liyakat ve gerçek adalet gelecek.
atatürk çizgisinde, üretim ekonomisine geçmiş tüm erklerin yasama yürütme ve yargının bağımsız olduğu bir türkiye gelecek.
yandaş köprüleri kamuşlatırılacak.
nohut ithal eden değil ihraç eden ülkeye doğru geçilecek.
doğa ve yeşil korunaacak rant muslukları kapanacak.
liyakat ve gerçek adalet gelecek.