Sık geçen başlıklar

cilginbok 4

ekşi profili
zaten virüs kapanlar belirtiler sonrasında aileleri öğrenir korkusu ile hastaneye gitmiyorlardı.

başlığı açan da “umarım ülkemizde çoğalırlar” demiş. zenciler tarafından çoğaltılmak istiyorsan seni tutmayalım.

bu durum iq ortalamasının 86'ya düşmesi ile açıklanamayacak seviyede artık.

edit: aktroll başlığıymış, hem zekasından hem de zenci sevmesinden belliydi.
şu anda akciğer kanseri olan ve beynindeki metastaz sebebiyle bilinci kapalı şekilde acil serviste yatan babamı yoğun bakıma alamıyoruz. söylenene göre antalya'da ki hiçbir hastanede yoğun bakım ünitesinde yer bulunmuyor, ve uzunca bir bekleme sırası mevcut.

ekonomi sıkışınca ivedilikle yeni vergiler getiren devletimizi, aynı ivedilikle yoğun bakıma ihtiyaç duyan hastalarımıza çözüm bulmaya davet ediyorum.

edit: özelden ve post üzerinden geçmiş olsun dileyen tüm suserlara çok teşekkür ederim.