tescilli aktroll başlığı girin nik altına bakın. ayrıca daha seçim sonuçları ortada yok. bu kekonun amirleri yerel seçimlerde istanbul belediyesini akp kazandı diye açıklama yapıyordu bu saatlerde. engelleyin geçin.
Sık geçen başlıklar
panzerkampfwagen iv 15
ekşi profiliyav konda'nın sahibi daha bu sabah "cumhurbaşkanlığında kemal bey bir adım daha önde. ikinci tura muhtemelen kalmayabilir" demiş. birileri manipülasyon için uydurma bilgiler aktarıyor olabilir gazetecilere ve kamuoyuna gözünüz açık olsun.
https://twitter.com/…omi/status/1651928861758697472
https://twitter.com/…omi/status/1651928861758697472
o değil de erbakan resti çektiğinde "işte güçlü duruş işte milli görüş" diye gaza gelip imza verenler ne düşünüyor acaba ahah.
valla kim olursa olsun ama daha fazla geç kalmadan tek bir adayın arkasında sapasağlam dursunlar. yine 2018'de yaptığı gibi çoklu aday tribine sokmaz umarım muhalefeti. muharrem ince o parçalanmışlık sayesinde hala dalga geçilen ekmeleddin'den daha az oy aldı hatırlatırım.
şayet muhalefet birleşmeyi becerirse (bkz: 2023 seçimlerinin ilk turda biteceği gerçeği)
şayet muhalefet birleşmeyi becerirse (bkz: 2023 seçimlerinin ilk turda biteceği gerçeği)
bugün mü olur yarın mı bilemiyorum am muhtemelen kendisi ve mahkeme kararına ters düşen emirlerini uygulayan polisler hakkında yasal sonuçlar doğuracaktır.
valla bak çok eğlenceli ülke.
giriş: "afgan mülteciler ülkeye akın ediyor sınır delik deşik vatandaş endişeli"
gelişme: ???
sonuç: "yaz kızım medyascope ve 140journos'un kapatılmasına..."
ahahasdg
giriş: "afgan mülteciler ülkeye akın ediyor sınır delik deşik vatandaş endişeli"
gelişme: ???
sonuç: "yaz kızım medyascope ve 140journos'un kapatılmasına..."
ahahasdg
50.000 vaka burada. peki aşılar nerede? hani günde 2.000.000 kişiyi aşılayabiliyorduk? 128.000.000.000 dolar nerede?
bu gibi cevaplarla genişletilmesi gereken istatistik hedesi
bu gibi cevaplarla genişletilmesi gereken istatistik hedesi
her şeyden bağımsız olarak tebdil-i mekan iyidir. topluca alışalım ara ara böyle değişiklikler yapmaya bence, hepimiz tek bir mecraya yüklenince o mecra sahiplerinin götü kalkıyor kendilerini vazgeçilmez sanıyorlar.
seçimle mi gidecekmiş diye gülenler az bir müddet önce istanbul ve ankara belediye seçimleri için de gülüyordu muhtemelen. çok gülmeyin siz bence ne olur ne olmaz :)
vur fatih vur vur vur. bu amına koduum sözde mücahitleri ülkelerinde iç savaşı körükleyen her türlü dış gücün piyonu oldu, sonra iş zora girince götlerine vura vura kaçtılar şimdi de burada artistlik yapıyorlar. eli daha önce silah tutmuş tüm piyonları alacaksın eşek mayını olarak libya'ya falan göndereceksin. savaş dolayısıyla yerini yurdunu yakınlarını kaybedip kaçmak zorunda kalan mültecileri tenzih ederim tabi ki.
allah'ın cezası orospu çocukları, virüs bahanesiyle yapılmayan eziyet kalmadı amk 2 haftada
"söyleniyor"... koya koya bir tane twit resmi koymuşlar onda da döneceğinden falan bahsetmiyor
(bkz: engelle)
(bkz: engelle)
görüntüler aralık 2019-şubat 2020 arası rejim'in idlib operasyonundan. bir kısmının kaynağı anna news isimli haber ajansının halep ve m5 yolu çevresindeki çatışmaları haberleştirdiği 18 şubat 2020 tarihli şu videosu: https://www.youtube.com/watch?v=cbcuptnumh0
diğer görüntülerin ise 2 ay önce, aralık 2019 sonundan, yani operasyonunun başlangıcından olduğu anlaşılıyor: https://www.youtube.com/watch?v=ng_eqyiqz-m
bu arada hz. muhammed'in bayrağı diye bir şey yoktur. hz. muhammed'in kullandığı rivayet edilen mühür damgası vardır. bu mühür damgasını alıp siyah arkaplanda üstüne de kelime-i şahadet'in bir kısmını koyarak bayrak olarak kullanan da bizzat ışid'dir. ışid'in bayrağı hz. muhammed'in bayrağı değildir.
yani şu kompozisyonu kullanan ışid'dir, başkası değil: https://en.wikipedia.org/…:aqmi_flag_asymmetric.svg
ha muhalif unsurlar arasında bazı kişiler neden bunu yama olarak kollarına asıyor onu bana değil onlara sorun.
not: ışid el-kaide'nın ırak uzantısı olarak ortaya çıkmıştır. bugün suriye muhalif grupları arasındaki en büyük örgüt olan htş de yine el-kaide bağlantılı ve türkiye tarafından da terörist kabul edilen bir oluşumdur.
diğer görüntülerin ise 2 ay önce, aralık 2019 sonundan, yani operasyonunun başlangıcından olduğu anlaşılıyor: https://www.youtube.com/watch?v=ng_eqyiqz-m
bu arada hz. muhammed'in bayrağı diye bir şey yoktur. hz. muhammed'in kullandığı rivayet edilen mühür damgası vardır. bu mühür damgasını alıp siyah arkaplanda üstüne de kelime-i şahadet'in bir kısmını koyarak bayrak olarak kullanan da bizzat ışid'dir. ışid'in bayrağı hz. muhammed'in bayrağı değildir.
yani şu kompozisyonu kullanan ışid'dir, başkası değil: https://en.wikipedia.org/…:aqmi_flag_asymmetric.svg
ha muhalif unsurlar arasında bazı kişiler neden bunu yama olarak kollarına asıyor onu bana değil onlara sorun.
not: ışid el-kaide'nın ırak uzantısı olarak ortaya çıkmıştır. bugün suriye muhalif grupları arasındaki en büyük örgüt olan htş de yine el-kaide bağlantılı ve türkiye tarafından da terörist kabul edilen bir oluşumdur.
ben ayakla değil de hemen ios'u update ediyorum öyle yavaşlıyor.
hala başlamayan maç. had amk.