99 puanın minimum 15'inin penaltı jokeri, kırmızı kart jokeri gibi itelemelerle geldiğinin köpek gibi bilinmesidir. ortamlarda yapı dersin kim bilecek amk *
Sık geçen başlıklar
rusty cutlass 21
ekşi profilikışlasız bedelli isteyen pembe götlülerin dert ettiği bir realite. iş milliyetçiliğe gelince ''ben vatanıma bu şekilde faydalı oluyorum, zorunlu askerliğe gerek yok'' de ama askerliği, polisliği meslek olarak icra etmek isteyenlere de laf et... gel sen katıl kardeşim jöh'e, pöh'e o zaman.
çok antipatik bir tweet.
yıldız haklı, hayko haksız. oturmuşsun tatil beldesindeki villanda; şehrin göbeğinde bile otursa sabahın 7'sinde o karanlıkta işe/okula giderken ''ulan inş köpek çetesi çıkmaz karşıma'' diyen insanlara twitter'da felsefe yapıyorsun.
yıldız haklı, hayko haksız. oturmuşsun tatil beldesindeki villanda; şehrin göbeğinde bile otursa sabahın 7'sinde o karanlıkta işe/okula giderken ''ulan inş köpek çetesi çıkmaz karşıma'' diyen insanlara twitter'da felsefe yapıyorsun.
sebebini gayet makul şekilde açıklayan bir fatih portakal tepkisi. muhalefeti eleştiriyoruz diye aktrollerden demokrasi dersi alacak da değiliz. çözüm sürecinde neredeyse apocu, 17-25 aralık'a kadar fetöcü olanlar bir zahmet koyun benzetmesini kullanmasınlar. ayrıca ''kk aday olmasın'' demekle ''kk aday olursa oy vermem'' demek arasında da dağlar kadar fark var.
videonun sonunda ''trabzon bizim şehrimiz, yani bizim derken ak partimizin'' diyor yanlış duymuyorsam. yayına girmeden arkada kova mı yapıyorsun enver kardeş? zaten öksürmekten doğru düzgün konuşamıyorsun da *
eko başkan'ı çokça eleştirmiş biri olarak gördüğüm en boş eleştiri(?)lerden biri.
eko başkan'ı çokça eleştirmiş biri olarak gördüğüm en boş eleştiri(?)lerden biri.
oha bayağı bildiğin çökmüş lan. gerçi bursa komple çökse, bozbey gibi adam yerine alinur'u seçen bursalılara müstahak ya neyse.
edit: lan boş beleş yeşillendirmeyin amk, ben de ayda 1-2 kez bu otogara gidiyorum. mecazen konuşuyoruz ''bursa çökse'' derken.
edit: lan boş beleş yeşillendirmeyin amk, ben de ayda 1-2 kez bu otogara gidiyorum. mecazen konuşuyoruz ''bursa çökse'' derken.
herkese mavi boncuk dağıtan bir tip olarak işlenmiştir, gayet de haklı bir tespittir. zaten sadece eko başgan değil, anap geçmişi olan herhangi bir siyasi bildiğin sıvı gibidir konulduğu kabın formunu alır.
benim yüreğimi hoplatmayan kostüm.
lan zaten ne yürek hoplatması amk? kadının memesi yok, direkt üstsüz çıksa yine yüreğim yerinden oynamaz *
lan zaten ne yürek hoplatması amk? kadının memesi yok, direkt üstsüz çıksa yine yüreğim yerinden oynamaz *
birçok akpli fanatiğin peşinde olduğu, pkklılardan ölüm tehditleri alan, uzun süredir davalarla vs uğraşan cavs karahanlı nickname'li twitter fenomeninin adını ifşa eden adam. bunu yapma sebebi de erlik'in space'de kendisine söz hakkı vermemesi.
yaklaşık 10 sene kadar önce a101den alışveriş yaptığım için ev arkadaşımdan inşaat amelesi muamelesi görmüştüm. ikimiz de asgari ücretle çalışıyorduk ve öğrenciydik. biraz önce yanlış görmediysem a101in kıytırık ürünlerini acun ödül olarak vermişti yarışmacılara. new york'a falan yolluyordu lan önceden. ekonomi harbiden çok kötü amk.
bir tarafta karısını ve çocuğunu sınır kapısına bırakıp ülkesini savunmaya dönen adamlar, diğer tarafta karı(lar)ından ve çocuklarından önce sınıra koşan ve o sınırda tsk'ya taş atan ortadoğulular...
top dışarı çıkmadan girip topa vuruyorsun, hakeme küfür ediyorsun sonra da jk mağdur oluyor...
geçen sezonki dokunulmazlığı kaldırılmış gibi gözüken yeni yetme td, senelerin ganyancısı.
geçen sezonki dokunulmazlığı kaldırılmış gibi gözüken yeni yetme td, senelerin ganyancısı.
insta-momları, insta-dadleri ben de sevmiyorum ama okulun ilk günü önce evin önünde, sonra da okulun bahçesinde fotoğraf çektirmek çok eski bir adet. bunu instagram'da paylaşmak da işin modernize edilmiş hali. kızacak bir şey bulamadım *
80li 90lı yıllarda üstünde siyah/mavi önlük, boynunda matara, sırtında çanta ile foto çekinmemiş gibisiniz millenniallar.
80li 90lı yıllarda üstünde siyah/mavi önlük, boynunda matara, sırtında çanta ile foto çekinmemiş gibisiniz millenniallar.
milli takım taraftarlığından zerre anlamayan puştların hedef tahtasına koyduğu oyuncu.
-göztepe'deyken de milli takıma çağrılmış olmasına rağmen ''gs kontenjanı'' diyenler
-o faul kendi takımı aleyhine çalınsa hakeme ana avrat sövecek olup bu müdahaleyi kasaplık olarak görenler
-karadağ gibi bir takıma karşı neden geriye çekildiğimizi sorgulamayanlar
-şenol hoca'nın saçma oyuncu değişikliklerine ses etmeyenler
toplanmış alpaslan'a sallıyor
bir diğer cahil grubu da altay'ı linç ediyor diğer başlıkta. ulan top direkt yan ağlara gitti. zaten 4 kişilik baraj istedi adam, onu da kurmadılar nedense...
-göztepe'deyken de milli takıma çağrılmış olmasına rağmen ''gs kontenjanı'' diyenler
-o faul kendi takımı aleyhine çalınsa hakeme ana avrat sövecek olup bu müdahaleyi kasaplık olarak görenler
-karadağ gibi bir takıma karşı neden geriye çekildiğimizi sorgulamayanlar
-şenol hoca'nın saçma oyuncu değişikliklerine ses etmeyenler
toplanmış alpaslan'a sallıyor
bir diğer cahil grubu da altay'ı linç ediyor diğer başlıkta. ulan top direkt yan ağlara gitti. zaten 4 kişilik baraj istedi adam, onu da kurmadılar nedense...
görsellere 5 saniye baktıktan sonra gözünüzü kapatınca nargile, dar&kısa paça, masaya konan araba anahtarı görüyorsunuz. kulağınızda da türkçe trap çalmaya başlıyor.
(bkz: ibretlik paylaşım)
(bkz: ibretlik paylaşım)
adım adım işlediler her şeyi. al sana kemalist vesayetten kurtulmuş asker; askeri vesayetten kurtulmuş siyaset. al götüne sok.
(bkz: jandarmanın içişleri bakanlığına bağlanması)
edit: yalan mı arkadaşlar, canavar değil miydi kemalist rejim ve ulusalcılar? bak ne güzel oldu ülke böyle. anap-dyp dönemlerinin 1000 katı rüşvet yiyen politikacılar, bürokratlar... hiç olmadığı kadar zayıflamış kolluk kuvvetleri... afetle mücadele edemeyen kayyumlu kurumlar... pandemide yalan olan sağlık sistemi... akp'ye yakın isimlere yargı dokunulmazlığı... asla hesap sorulamayan vekiller ve bakanlar... her şey çok güzel ya. ne güzel başörtüsü özgürlüğümüz var, ayasofya cami oldu, çözüm sürecinde az kalsın özerklik veriyorduk, muh-te-şem*
(bkz: jandarmanın içişleri bakanlığına bağlanması)
edit: yalan mı arkadaşlar, canavar değil miydi kemalist rejim ve ulusalcılar? bak ne güzel oldu ülke böyle. anap-dyp dönemlerinin 1000 katı rüşvet yiyen politikacılar, bürokratlar... hiç olmadığı kadar zayıflamış kolluk kuvvetleri... afetle mücadele edemeyen kayyumlu kurumlar... pandemide yalan olan sağlık sistemi... akp'ye yakın isimlere yargı dokunulmazlığı... asla hesap sorulamayan vekiller ve bakanlar... her şey çok güzel ya. ne güzel başörtüsü özgürlüğümüz var, ayasofya cami oldu, çözüm sürecinde az kalsın özerklik veriyorduk, muh-te-şem*
solcuyum ayağına küreselcilerin iti köpeği olmadıkları, pkk gibi şerefsiz bir terör örgütüne sempati duymadıkları için akpli ilan edilen güruh.
oysa akp'nin ilk hedefleri bu ulusalcı kesim olmuştur. bürokrat, medya mensubu, asker, polis akılınıza gelebilecek her kritik konumdan kökleri kazınmıştır. akp bunları yaparken bugün ulusalcılara sallayan tipler bu tasfiyeleri desteklemiştir. bugün perinçek gibi ne idüğü belirsiz olan bir adam üzerinden bütün ulusalcılara iftira atma geleneği hala tam gaz devam etmektedir.
muhalif diye daha düne kadar fetöcü olan adamları savunuyorsunuz hala lan. yine mi biz ulusalcılar suçluyuz amk?
oysa akp'nin ilk hedefleri bu ulusalcı kesim olmuştur. bürokrat, medya mensubu, asker, polis akılınıza gelebilecek her kritik konumdan kökleri kazınmıştır. akp bunları yaparken bugün ulusalcılara sallayan tipler bu tasfiyeleri desteklemiştir. bugün perinçek gibi ne idüğü belirsiz olan bir adam üzerinden bütün ulusalcılara iftira atma geleneği hala tam gaz devam etmektedir.
muhalif diye daha düne kadar fetöcü olan adamları savunuyorsunuz hala lan. yine mi biz ulusalcılar suçluyuz amk?
yarın atansanız oy vereceksiniz yani şeklinde de yorumlanabilecek hashtag.
zaten herkes sadece kendi çıkarını düşündüğü için memleket bu halde amk.
zaten herkes sadece kendi çıkarını düşündüğü için memleket bu halde amk.
ne summon etmeye çalıştığını anlayamadığım bir wizard.
otogarlar, ramazanda en rahat sigara içilen yerlerden biriydi. demek ki otogarları da kaybetmişiz artık. paladinler, witch hunterlar, anti-mageler göreve! *
otogarlar, ramazanda en rahat sigara içilen yerlerden biriydi. demek ki otogarları da kaybetmişiz artık. paladinler, witch hunterlar, anti-mageler göreve! *
hepsini pas geçin apateizm'i seçin.