en büyük hatası tek yetkiyi fatih terim gibi kadro mühendisliğinden bir gram bile anlamayan birine vermek olan başkan. bu enkazın altında terim'in imzası varken sanki tek sorumlu kendisiymiş gibi konuşuluyor. kadro mühendisliği açısından bu kadar rezalet kadroyu babam mı kurdu abi? kim kurdu? terim kurdu işte. adam anlamıyor kadro mühendisliğinden, hazır kadro aldığında mahvedene kadar verim alıyor, kendi kurmuşsa zaten geçmiş olsun.
galatasaray'da iki kere kadro kurdu, ikisi de rezalet.
28.03.2022 · 10. sıra
pekinde sonbahar
27.03.2022 09:00