yağız sabuncuoğlu'nun haberine göre tff, riva'da kamp yapan ve konaklama ücretini ödemeyen hatayspor'a haciz göndermiş.
bu haberi okuyunca aklıma dün erce kardeşler'in söyledikleri geldi. link
"geçtiğimiz günlerde volkan hoca bıraktı. bu bırakış şöyle bir bırakıştı: gerçekten biz sezon başından beri çok yalnız kaldık. sahamız olmadı, tesisimiz olmadı, paramız olmadı, hiçbir şeyimiz olmadı. görüyorum bazen, insanlar bize kızıyorlar ama ben hayatımda böyle karakterli bir oyuncu grubuyla çalışmadım. hepsiyle teker teker gurur duyuyorum çünkü gerçekten o kadar çok imkansızlık var ki... ben 30 yaşındayım, 10-11 yıldır futbol oynuyorum. bir kulübün bu kadar sahipsiz kaldığını ilk defa görüyorum. bir futbol takımı, basketbol idmanı yaparak maçlara hazırlanıyor. böyle bir şey olabilir mi? yaklaşık 5 aydır kaşar ekmek yiyoruz. kaşar ekmek yiyerek, idmanlardan sonra duş almadan evimize gidiyoruz. 1.5 saat araba kullandığımı söylemiyorum bile. çok üzülüyorum. tek isteğim ligde kalabilmek. ben para için veya başka şeyler için burada değilim, sadece hatay halkı için buradayım. mantığım her zaman gitmemi söyledi ama kalbim buna asla el vermedi. belki bu konuşmamdan sonra insanlar sahip çıkar... volkan hoca da bu yüzden gitti, yalnız kaldı. hocalık yapamadı. hocalıktan başka her şeyi yapmaya çalıştı çünkü. yeri geldi baba oldu, abi oldu. biz şu an burada bu sahaya çıkabiliyorsak volkan demirel sayesindedir. hocalığı beni ilgilendirmez ama ne zaman bir abi olarak başı dara düşse koşarak düşünmeden giderim çünkü o bize aynısını yaptı. insanlar depremi çok çabuk unuttu ama 1-1.5 yıl önce çok kayıp verdik. söylemek istediklerim bu kadar, inşallah insanlar hatayspor'a sahip çıkar."
Sık geçen başlıklar
hellespontos 20
ekşi profilipfdk ankaragücü'ne 5 maç seyircisiz oynama ve 2 milyon lira cezası vermiş.
yemin ediyorum sirk.
yemin ediyorum sirk.
barış son 20 yıldaki malum kesimin özeti gibi. her konuda bir fikri var, sürekli car car konuşuyor ama kendisi bomboş. ben bu halimle bu çocuktan daha iyi yemek yapabildiğime eminim.
konuştuğunun yarısı kadar yemek yapabilse keşke de sürekli rezil olmasa. laf attığı cemre onu cebinden çıkarır haberi yok.
konuştuğunun yarısı kadar yemek yapabilse keşke de sürekli rezil olmasa. laf attığı cemre onu cebinden çıkarır haberi yok.
ben filmi izlerken aşırı gerildim ya. o çorak anadolu kasabası, pezevenk gömlekli şahin'in pis pis sırıtışı, savcı emre'nin çaresizliği ve kasabanın çomar halkının eline taş, sopa alarak linç girişimi yapması. hepsi çok gerdi beni. ister istemez 28 mayıs gecesini düşündüm.
filme puanım 8. selahattin paşalı'yı da tebrik ederim, şahane oynamış.
filme puanım 8. selahattin paşalı'yı da tebrik ederim, şahane oynamış.
kriminalde çalışan adam içtiği sigaranın izmaritini olay yerinin yakınında attı. elindeki eldiveni suya atmış falan. uzaktan eğitimle mi mezun oldu acaba eleman ?
yarın sensiz 3. ayımız. telefonum çaldığında "babam arıyordur", zil çaldığında "babam gelmiştir" düşüncesi devam ediyor hala.
seni özlemeden geçen günümüz yok. huzur içinde uyu babam. seni çok seviyoruz.
seni özlemeden geçen günümüz yok. huzur içinde uyu babam. seni çok seviyoruz.
sensiz geçen 16. günümüz. seni çok seviyoruz ve çok özledik.
balkon bahçen bana emanet. seni çok seviyorum.
balkon bahçen bana emanet. seni çok seviyorum.
zeytinyağlı taze fasulye favorim.
önümüzdeki sezon al nassr'da oynayacakmış.
2 kez bitik durumdayken aldık abouş'u. evet çok yararlandık ondan ama bizim de ona çok faydamız oldu.
sezon içinde sözleşmesi nedeniyle oynamıyor olayına değil de gerçekten sakat olduğuna inanmıştım ama arabistan'a gitmesi 1. konunun para olduğuna inandırdı beni.
yolu açık olsun. birkaç sene sonra dönmeye çalışır. o zaman umarım kapımız kapalı olur.
edit: vazgeçtim aq. yolu açık falan olmasın. şampiyonluğa giderken takımını satan adamın cehennemin dibine kadar yolu var. paragöz oç.
2 kez bitik durumdayken aldık abouş'u. evet çok yararlandık ondan ama bizim de ona çok faydamız oldu.
sezon içinde sözleşmesi nedeniyle oynamıyor olayına değil de gerçekten sakat olduğuna inanmıştım ama arabistan'a gitmesi 1. konunun para olduğuna inandırdı beni.
yolu açık olsun. birkaç sene sonra dönmeye çalışır. o zaman umarım kapımız kapalı olur.
edit: vazgeçtim aq. yolu açık falan olmasın. şampiyonluğa giderken takımını satan adamın cehennemin dibine kadar yolu var. paragöz oç.
öğretmenler aşılan(a)madı, okullar açık.
restoranlar, kafeler %50 kapasite ile çalışacak denildi, her biri tıklım tıklım.
havuzlar, spor salonları, halı sahalar açık.
günlük vaka sayısı 40 bin. kırk bin. yok mu daha açılacak yer, oraları da açalım.
restoranlar, kafeler %50 kapasite ile çalışacak denildi, her biri tıklım tıklım.
havuzlar, spor salonları, halı sahalar açık.
günlük vaka sayısı 40 bin. kırk bin. yok mu daha açılacak yer, oraları da açalım.
#111909635
4 sene önce yaşlı ve bitik diye kapının önüne falan koymadık. şampiyon olduktan sonra sosa milan'a gideceğim diye tutturdu. antremanlara çıkmadı. dönemin yöneticileri epey dil döktüler sosa'ya takımda kalması için. ikna olmaya başlıyor sanırken mevzu başa döndü ve biz de takımda tutamayıp milan'a sattık adamı.
ayrıca sosa aidiyet duygusu olmayan bir futbolcu. iyi para veren takıma gider.
4 sene önce yaşlı ve bitik diye kapının önüne falan koymadık. şampiyon olduktan sonra sosa milan'a gideceğim diye tutturdu. antremanlara çıkmadı. dönemin yöneticileri epey dil döktüler sosa'ya takımda kalması için. ikna olmaya başlıyor sanırken mevzu başa döndü ve biz de takımda tutamayıp milan'a sattık adamı.
ayrıca sosa aidiyet duygusu olmayan bir futbolcu. iyi para veren takıma gider.
sivasspor ve galatasaray'ın puan kaybettiği bu haftada beşiktaşımız şampiyonlar ligine katılabilmek için ölüm kalım maçına çıkıyor.
şanlı beşiktaşımız bizi yanıltmayacak ve ölecektir. :(
şanlı beşiktaşımız bizi yanıltmayacak ve ölecektir. :(
yazcılar; boşaltsın pisti, biz kışçılar geri döndük. *
künefe
ekler
profiterol
ekler
profiterol
beşiktaş'ın sahibi taraftarıdır.
güle güle.
güle güle.
finalde kalende karius kovası yerine alisson gibi bir kaleci olunca kupayı kazanıyorsun işte.
karius olsa sahaya giren kadından sonra 5 gol yerdi aq dkdjdhs
karius olsa sahaya giren kadından sonra 5 gol yerdi aq dkdjdhs
insanların neden davetiye ile uğraştığını cidden merak ediyorum. ben sürekli kickass kullanıyorum. ve daha nice torrent sitesi vardır eminim. aydınlatmak isteyen yazarlar yeşillendirebilir. *
bence evliyken başkasına aşık olmak orospu çocukluğu değildir. insan tekrar aşık olabilir, bu normaldir ancak eşinden ayrılmayıp onu kandırırsan, iki kişiyi aynı anda idare etmeye çalışırsan bu orospu çocukluğudur.