Sık geçen başlıklar

demekle olsaydi 10

ekşi profili
bunu esnaf odası'nın falan düşünmesi lazım-dı, götlerini kaldırmadılar. milyar dolarlık şirketlere niye siz üzülüyorsunuz, lan... ne getir'i batırır ne yemeksepeti'ni.
o bebeğin ölümü de iç siyasetin sonucu. boğulmasının sorumlusu ege denizi mi? manavına kadar esnaf kısmı can yeleği, şişme bot satıyordu; uçan kuştan haberi olanlar o zaman neredeydi? bağlam dağınık, görecek kitleden istediği biraz fazla ama yerinde. artık, bebek umrunuzdaymış gibi, köpürtün durun... neyse...
lan, ne faşizmi... ne yapacaktı millet, evini taşlayıp arabasını ateşe mi verecekti... seveni memnun olmadı, bunu da söyledi. adama dokundu, kendi de farkında. her yere yapıştımayın şu kelimeyi; gerçek faşistlere ayıp oluyor.
1.78 boyundaki abartılmış cüceyi dövebilecek dövüşçüdür. mike tysonın dört katıyım. 290 cm 450 kilo tauren erkeğim. blood elf'in dört-beş katı ağırlığı bench presste bana mısın demeden basıyorum. yaşına saygısından dolayı dövmem ancak olur da adil bir müsabaka düzenlenirse duvardan duvara çalar, hoşaf ederim.

edit: gençler anlıyorum mike abinizi çok seviyorsunuz ancak ben yıllarca üst düzey tank olarak aşırı tehlikeli daily görevlerde çalışmış bir abinizim. bol keseden sallamıyorum. daha öncesinde tecrübelerim olduğu için karşımda duracak pek az human olduğunu biliyorum. (bkz: #1) alın şunu okuyun arkası boş laflar etmeyen biri olduğumu anlarsınız.

(bkz: draenei ajanını çok fena döven ekşi sözlük yazarı)