nato üyesi, nükleer güç ve gdp'si rusya'nın 1.5 katı bir ülkeye tehdit ama yine putin bilir...
Sık geçen başlıklar
demekle olsaydi 10
ekşi profili“think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.” george carlin
saçılım falan kenarda dursun, ben buna inanıyorum. teşekkürler.
saçılım falan kenarda dursun, ben buna inanıyorum. teşekkürler.
aynısı dedemin başına geldi. aşı olduktan sonra öldü, traktör çarptı. bu ölümlerin araştırılması lazım.
(bkz: mekruh hangisiydi lan)
gidip kaybettiğinizi bildiriyorsunuz, zimmeti üzerinizden düşüyorlar. yeni silahınızı alıp çıkıyorsunuz. hepsi on dakika ya sürer ya sürmez, korkmayın.
alaçatı'ya gitmeyerek çözebilirsiniz. ted talk'uma geldiğiniz için teşekkür ederim.
bunu esnaf odası'nın falan düşünmesi lazım-dı, götlerini kaldırmadılar. milyar dolarlık şirketlere niye siz üzülüyorsunuz, lan... ne getir'i batırır ne yemeksepeti'ni.
o bebeğin ölümü de iç siyasetin sonucu. boğulmasının sorumlusu ege denizi mi? manavına kadar esnaf kısmı can yeleği, şişme bot satıyordu; uçan kuştan haberi olanlar o zaman neredeydi? bağlam dağınık, görecek kitleden istediği biraz fazla ama yerinde. artık, bebek umrunuzdaymış gibi, köpürtün durun... neyse...
lan, ne faşizmi... ne yapacaktı millet, evini taşlayıp arabasını ateşe mi verecekti... seveni memnun olmadı, bunu da söyledi. adama dokundu, kendi de farkında. her yere yapıştımayın şu kelimeyi; gerçek faşistlere ayıp oluyor.
1.78 boyundaki abartılmış cüceyi dövebilecek dövüşçüdür. mike tysonın dört katıyım. 290 cm 450 kilo tauren erkeğim. blood elf'in dört-beş katı ağırlığı bench presste bana mısın demeden basıyorum. yaşına saygısından dolayı dövmem ancak olur da adil bir müsabaka düzenlenirse duvardan duvara çalar, hoşaf ederim.
edit: gençler anlıyorum mike abinizi çok seviyorsunuz ancak ben yıllarca üst düzey tank olarak aşırı tehlikeli daily görevlerde çalışmış bir abinizim. bol keseden sallamıyorum. daha öncesinde tecrübelerim olduğu için karşımda duracak pek az human olduğunu biliyorum. (bkz: #1) alın şunu okuyun arkası boş laflar etmeyen biri olduğumu anlarsınız.
(bkz: draenei ajanını çok fena döven ekşi sözlük yazarı)
edit: gençler anlıyorum mike abinizi çok seviyorsunuz ancak ben yıllarca üst düzey tank olarak aşırı tehlikeli daily görevlerde çalışmış bir abinizim. bol keseden sallamıyorum. daha öncesinde tecrübelerim olduğu için karşımda duracak pek az human olduğunu biliyorum. (bkz: #1) alın şunu okuyun arkası boş laflar etmeyen biri olduğumu anlarsınız.
(bkz: draenei ajanını çok fena döven ekşi sözlük yazarı)