Sık geçen başlıklar

mustafa şen'in türkleri tc'den kovması 2

ekşi'de gör
mesela bu adam bu cümleyi atatürk zamanında söylese yüzde yüz asılmıştı. çünkü bu düşünce özgürlüğü değil, düpedüz vatana ve vatandaşa ihanettir. bir daha anlıyoruz ki ak parti türkiye'yi bölüp, parçalayıp yok etme projesidir. bu sefer düşman dışarıdan silahlarla değil, sığınmacı adı altında "din kardeşi-savaş mağduru" gömleğiyle geldi. hep deriz ya amerika 30 senelik 50 senelik 100 senelik plan yapar diye. işte bu plan tam o plan. bundan 30 sene sonra türkiye paramparça bir devlet olmuş olacak.
insanda biraz utanma duygusu olur. bu nedir ya bu nedir? bu nasıl bir pişkinlik?

vatan hainliği diye ders kitaplarında bunları okutmazsak adam değiliz.

allah büyük, gün gelecek.