istiklal caddesi öldü...
orası artık bir ortadoğu çöplüğü..
cenaze namazı kılınalı da çok oldu..
imamoğlu, ne yapar ne eder bilmiyorum ama istiklal caddesini eski, güzel günlerine geri döndürmeli...
söyleyeceklerim bu kadar değil ama...
23.07.2021 · 14. sıra
soyutpadisah
22.07.2021 13:35 ~ 14:53