fb'nin twitter hesabindan atilan tweet. bu donemde bu aciklamayi yapabilmek. helal olsun!!
not: belirtmek gereksiz ama yine de belirteyim, aboubakarspor...
https://twitter.com/…hce/status/1373978367255572485
edit: gördüğüm kadarıyla bu fb’nin kadın haklarına yönelik ilk açıklaması değil. heforshe’ye katılan, bu konulara önem veren bir yönetim anlayışı var. o yüzden önünüze gelen(ya da daha doğrusu işinize gelmeyen) herşeyi “siyaset yapmasın” sığlığına sokmayın.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
salağın biri böyle yazmış;
"yıllardır çökertemediniz gitti arkadaş. çökse diye bekleyen vatansızlara inat çökmeyen, çökmeyecek ekonomi."
sokaklarda araçların ters dönmesi, binalardan alevler çıkması, her yerin dumanaltı olması gerektiğini falan sanıyor galiba. daha nasıl çökecek bu kadar da gerizekalı olunmaz artık.
"yıllardır çökertemediniz gitti arkadaş. çökse diye bekleyen vatansızlara inat çökmeyen, çökmeyecek ekonomi."
sokaklarda araçların ters dönmesi, binalardan alevler çıkması, her yerin dumanaltı olması gerektiğini falan sanıyor galiba. daha nasıl çökecek bu kadar da gerizekalı olunmaz artık.
"sabredenlere müjdele" dediği yerde, her şeye rağmen parasını dolarda tutanların köşeyi döneceğini müjdeleyen tweet'tir.
"andolsun ki imam osurursa cemaat sıçar ve siz sıçmalara doymadınız!"
edit: ayrıca onların deyimiyle "bakara makara" suresine atıfta bulunulması da manidardır. (bkz: egemen bağış)
"andolsun ki imam osurursa cemaat sıçar ve siz sıçmalara doymadınız!"
edit: ayrıca onların deyimiyle "bakara makara" suresine atıfta bulunulması da manidardır. (bkz: egemen bağış)
ah şimdi ecevit iktidarda olacaktı ki esnaf sokaklarda kendini sikecekti. allah'tan reyizimiz var. hepsi yavru kedi gibi yuvalarında... hiçbirinin sesi çıkmıyor. aferin pıtırcıklar.
senin de devletinin de allah belasını versin dedirten söylem.
ne vatan sevgisi kaldı ne de devlet. benim mutluluğumu sikip atan devlet baki olmasa da olur.
edit: devletle hükümet farkını biliyorum arkadaşlar. bilmeyenlerin aptallığına katlanamadığım için onların diliyle yazdım. mahkemeye verecek varmış, adaletine güvenmediğim ülkenin mahkemesine zaten güvenmiyorum ama artık korkmaktan sıkıldım. dava edin, buyrun.
her sabah daha da fakir uyanmaktan, bir liranın yanına bir lira koyamamaktan, istediğim gibi bir hayat sürememekten, sürekli çalışıp hep aç ve borçlu olmaktan sıkıldım. devlet/hükümet bana bunları borçlu. önce onlar ödesin. ama yok, devlet namusumuzdu değil mi? değil kardeşim. devlet bana hizmetle yükümlü bir organdır. bana hizmet etsin, onu yaşatmak için en önde ben savaşayım. var mı böyle bir devlet düzeni görebilen?
ne vatan sevgisi kaldı ne de devlet. benim mutluluğumu sikip atan devlet baki olmasa da olur.
edit: devletle hükümet farkını biliyorum arkadaşlar. bilmeyenlerin aptallığına katlanamadığım için onların diliyle yazdım. mahkemeye verecek varmış, adaletine güvenmediğim ülkenin mahkemesine zaten güvenmiyorum ama artık korkmaktan sıkıldım. dava edin, buyrun.
her sabah daha da fakir uyanmaktan, bir liranın yanına bir lira koyamamaktan, istediğim gibi bir hayat sürememekten, sürekli çalışıp hep aç ve borçlu olmaktan sıkıldım. devlet/hükümet bana bunları borçlu. önce onlar ödesin. ama yok, devlet namusumuzdu değil mi? değil kardeşim. devlet bana hizmetle yükümlü bir organdır. bana hizmet etsin, onu yaşatmak için en önde ben savaşayım. var mı böyle bir devlet düzeni görebilen?
dün 1.2 benzinli aracımla bu cümleyi kurdum benzincide.
pompacı adam 2 aşamalı onay diyaloğuna tabi tuttu beni.
lakin gece uyku tutmadı, sürekli camdan arabama baktım. araba çalınsın, sorun değil de depo full.
pompacı adam 2 aşamalı onay diyaloğuna tabi tuttu beni.
lakin gece uyku tutmadı, sürekli camdan arabama baktım. araba çalınsın, sorun değil de depo full.
alternatifinizi sikeyim sizin dedigim onerme.
kendisinin hicbir seyden haberi yok, her seyi danismanlar belirliyorcu orospu cocuklari damlamis her zamanki gibi.
tayyip'in hicbir seyden haberi yokmus arkadaslar, dagilabiliriz.
oglum 20 lira icin mi bu kadar haysiyetsiz oluyorsunuz, yazik lan vallahi. ben 100 lira vereyim susun amk.
tayyip'in hicbir seyden haberi yokmus arkadaslar, dagilabiliriz.
oglum 20 lira icin mi bu kadar haysiyetsiz oluyorsunuz, yazik lan vallahi. ben 100 lira vereyim susun amk.
mültecileri, türk vatandaşı yaptık.
artık 80 milyon değil, 90 milyonuz.
üç çocuk yapmanıza gerek kalmadı!!!
artık 80 milyon değil, 90 milyonuz.
üç çocuk yapmanıza gerek kalmadı!!!
(bkz: vatan sevgisi)
osmanlı’da erkeklerin tren yaptığını bilmesek inanacağımız açıklama. bir yandan insan hakları reformu diyeceksin diğer yandan eşcinsel vatandaşlarını açıkça hedef gösterip toplumdan dışlayacaksın. nereden bakarsan rezil bir ülke.
edit.hakaret içerikli mesaj atan yazar ve çaylaklar, laflarınızı iade ediyorum sizlere. bir iki dangalak hakaret edip engellemiş. avukat olduğumu ve avukatımın olduğunu hatırlatmak isterim. durduk yere ceza almayın insan olun.
edit2. hala küfür eden ilkel insanlar var. ben kimseye hakaret etmedim. 100 yıl önce de eşcinsel insanlar vardı 1000 yıl önce de. 100 yıl sonra da olacaklar 1000 yıl sonra da. o vatandaşlardan vergi alınıyor ama aynı zamanda dışlanıp hedef gösteriliyorlar. böyle bir anlayış ilkel ve kötü, bunu anlamak çok mu zor bilemedim ki.
edit.hakaret içerikli mesaj atan yazar ve çaylaklar, laflarınızı iade ediyorum sizlere. bir iki dangalak hakaret edip engellemiş. avukat olduğumu ve avukatımın olduğunu hatırlatmak isterim. durduk yere ceza almayın insan olun.
edit2. hala küfür eden ilkel insanlar var. ben kimseye hakaret etmedim. 100 yıl önce de eşcinsel insanlar vardı 1000 yıl önce de. 100 yıl sonra da olacaklar 1000 yıl sonra da. o vatandaşlardan vergi alınıyor ama aynı zamanda dışlanıp hedef gösteriliyorlar. böyle bir anlayış ilkel ve kötü, bunu anlamak çok mu zor bilemedim ki.
çocukları bistten alalım.
kalkar kalkmaz döviz kuruna baktım, ülkede bir gecede devalüasyon olduğunu görüp hasiktir lan dedim..
hemen ardından haber sitelerine baktım, ilk rus turist kafilesinin dalaman havaalanına indiğini ve masumlar apartmanı dizisine büyük oyuncu transferi haberini okudum.
vay arkadaş bu kadar olmaz!
hissettiklerime de zam geldi, daha çok karamsar daha çok mutsuz oldum..
hemen ardından haber sitelerine baktım, ilk rus turist kafilesinin dalaman havaalanına indiğini ve masumlar apartmanı dizisine büyük oyuncu transferi haberini okudum.
vay arkadaş bu kadar olmaz!
hissettiklerime de zam geldi, daha çok karamsar daha çok mutsuz oldum..
şuan iktidarda. o günden beri durmadan öpüyor.
cumhurbaşkanının ülkeyi kafasına göre yönetmesi.
cumhurbaşkanı kafasına göre merkez bankası başkanını görevden alıyor. partisinin kazanamadığı belediyelerin elindeki varlıkları hükümetin kontrolündeki kurumlara geçiriyor; ya da o belediyelere kayyum atıyor. meclis kararıyla imzalanmış anlaşmaları bir imza ile yürürlükten kaldırıyor.
resmi olarak monarşi ile yönetilen pek çok ülkeden daha anti-demokratik durumdayız. bu ülkede kimse paraya da güvenmez, yatırım da yapmaz.
cumhurbaşkanı kafasına göre merkez bankası başkanını görevden alıyor. partisinin kazanamadığı belediyelerin elindeki varlıkları hükümetin kontrolündeki kurumlara geçiriyor; ya da o belediyelere kayyum atıyor. meclis kararıyla imzalanmış anlaşmaları bir imza ile yürürlükten kaldırıyor.
resmi olarak monarşi ile yönetilen pek çok ülkeden daha anti-demokratik durumdayız. bu ülkede kimse paraya da güvenmez, yatırım da yapmaz.
göz göre göre işgal ediliyoruz ve halkımızın yarısına bunu anlatamıyoruz. nasıl bir çaresizliktir bu?
hassiktirlan allahın gerizekalısına bak, bu durumda bile hala artistlik kasıyo.. kafa yapısına bak ya..
çokomelli damattan başkası değildir. birkaç çokomel, selam ve dua ile bu iş tamam. yeni bitirdiği udemy ekonomi kursuyla bambaşka dönecek ve doları dış minnaklara doğru püskürtecektir.
eski tadını vermeyecek geri dönmedir. ne biz aynı biziz, ne de zaman aynı zaman...
istifa denen eylem onurlu ve karakterli kişilerin yapacağı eylemdir.
sahtekar, hırsız ve hatta vatan hainleri için sadece ve sadece sıradan bir kelimedir.
sahtekar, hırsız ve hatta vatan hainleri için sadece ve sadece sıradan bir kelimedir.
doğru yapmaktır.
bu ülkede tıbbın ekmeğini doktorların %15-20’si yiyor. %80- 85 doktor işinden, şehrinden, kazancından mutsuz.
bu ülkede tıbbın ekmeğini doktorların %15-20’si yiyor. %80- 85 doktor işinden, şehrinden, kazancından mutsuz.
cücü yine reytingi görmüş ve gece gece rahatını bozup yayın açmış. kıyamam minnoşuma diye yaklaşıp ensesine bir şaplak atasım var.
--- spoiler ---
rok: bildiğim çok önemli şeyler var ileride yazacağım
cüneyt: rasim peki neden şimdi yazmıyorsun bunları
rok: ya cüneyt yapma şimdi, sen de yazamazsın
cüneyt: ben yazarım, aa ben yazarım, benim yazamayacağım hiçbir şey yok.
--- spoiler ---
hassiktir be cüneyt.
--- spoiler ---
rok: bildiğim çok önemli şeyler var ileride yazacağım
cüneyt: rasim peki neden şimdi yazmıyorsun bunları
rok: ya cüneyt yapma şimdi, sen de yazamazsın
cüneyt: ben yazarım, aa ben yazarım, benim yazamayacağım hiçbir şey yok.
--- spoiler ---
hassiktir be cüneyt.
(bkz: nasıl tak diye burdayım)
protein ve kaliteli karbonhidrat içeriği nedeniyle geçerli bir kahvaltıdır. bizim millete gelmez, bize yağlı boyoz, hamur işi ürünler, gevrek falan lazım. günde 80 litre çay lazım. her köşe başı unlu mamuller olmuş ülkede.
geçen hafta panik halinde dolar almaya gittim, banka müdüresi bayan bir duble viski koydu, sonra dansçı kızlar falan geldi. almadım çıktım.
ailesini üzdüyse keşke atmasaydı o imzayı. çünkü önemli olan ailesinin üzülmemesi. o kızlar nasıl üzgün şimdi. canım, kıyamam. değerli kadın arkadaşlarım, reis ailesini üzme pahasına o imzayı atmış. siz kimsiniz!
t: eleştiri cümlesi kılıfındaki "sen sultansın" yalamalığı.
t: eleştiri cümlesi kılıfındaki "sen sultansın" yalamalığı.
keşke bizim de öyle bir şansımız olsa.
konya halkı önümüzdeki seçimlerde yine reisinin yanında olmaya devam edecektir. 3-5 kişi toplanmış destek alamadık diye ses çıkarıyorlar. bu devlet size 5 tane maske verdi daha ne versin amk.
ortaçağa girmelerine 200 yıl kalmış demektir, hayırlı olsun.
edit: meğer kaldırılmamış tarifeye bağlamışlar amk ilkelleri. siz nere ortaçağ nere siktirin gidin yontma taş devrinden tekrar başlayın. evrimini tamamlayamamış tek hücreliler sizi.
mecburi edit: mesaj atıp çağ esprisini kaç kişi daha yapacaksınız diyen ergenlere toplu cevap olsun, başlığı açan yazarda dahil olmak üzere bir şeyin tuttuğunu görünce oradan devam etmişler(kimi entrysini değiştirmiş/kimi direkt aynı yoldan yürmüş vs), malum sözlüğün/sosyal medyanın durumu bu ben şikayetçi değilim ama sanki biz yürütmüşüz gibi olunca belirtme ihtiyacı gerekli oldu. ayrıca ben gülelim diye de yazmadım öyle anlık bir sinirle yazdım ne o öyle taksimetre tarifesi açar gibi hiç mi değeri yok kızının bu nasıl bir ilkelliktir gibisinden.
kimisi ise ankaranın doğusuna geçmemiş bunlar demiş ulen biraz daha doğusunda doğsam çinli olacaktık daha ne kadar doğuya gidelim. neyse gençler biraz daha özgün olalım.
edit: meğer kaldırılmamış tarifeye bağlamışlar amk ilkelleri. siz nere ortaçağ nere siktirin gidin yontma taş devrinden tekrar başlayın. evrimini tamamlayamamış tek hücreliler sizi.
mecburi edit: mesaj atıp çağ esprisini kaç kişi daha yapacaksınız diyen ergenlere toplu cevap olsun, başlığı açan yazarda dahil olmak üzere bir şeyin tuttuğunu görünce oradan devam etmişler(kimi entrysini değiştirmiş/kimi direkt aynı yoldan yürmüş vs), malum sözlüğün/sosyal medyanın durumu bu ben şikayetçi değilim ama sanki biz yürütmüşüz gibi olunca belirtme ihtiyacı gerekli oldu. ayrıca ben gülelim diye de yazmadım öyle anlık bir sinirle yazdım ne o öyle taksimetre tarifesi açar gibi hiç mi değeri yok kızının bu nasıl bir ilkelliktir gibisinden.
kimisi ise ankaranın doğusuna geçmemiş bunlar demiş ulen biraz daha doğusunda doğsam çinli olacaktık daha ne kadar doğuya gidelim. neyse gençler biraz daha özgün olalım.
görüyorum ki aranızda hala aysun'cuğuma sallayarak elit görünmeye çalışan (muhtemelen liboş) mallar var.
o yöntemle prim kasma dönemi geçti gençler. aysunu linç edelim de demokrat görünelimci salakların bile alayı kadının haklı olduğunu bizzat yaşayarak öğrendi.
burdan size ekmek çıkmaz.
o yöntemle prim kasma dönemi geçti gençler. aysunu linç edelim de demokrat görünelimci salakların bile alayı kadının haklı olduğunu bizzat yaşayarak öğrendi.
burdan size ekmek çıkmaz.
bir boşanmış kadın başlığında bir de bu tarz belli yaş üstü kadın başlıklarında şu durum var;
ooo, tadından yenmez.
uğraştırmaz.
aradığım şey.
tribi, kaprisi yoktur.
beni bulsun.
boşanınca ya da 35 yaşını geçince bu kadınların herkese kendini açtığını mı zannediyorsunuz?
yaş ilerleyince çıta düşüyor ve yeter ki erkek olsun çamurdan olsa da olur mu deniyor sanıyorsunuz?
ya da bunların hepsini geçtim; boşanınca ya da 35'i geçince bir perde var ve o kalkıyor kadın kendini sadece özgürce sevişmeye mi adıyor sanıyorsunuz?
hayır her ne sanıyorsanız çok yanlış sanıyorsunuz. çok salakça şeyler yazıyorsunuz; insan aklınızı başına alın deme gereği hissediyor.
ya çok film seyrediyorsunuz ya da umut sarıkaya okuyorsunuz.
geçen gün bir badim paylaşmıştı benimle; durumunuz tam olarak şudur;
görsel
ooo, tadından yenmez.
uğraştırmaz.
aradığım şey.
tribi, kaprisi yoktur.
beni bulsun.
boşanınca ya da 35 yaşını geçince bu kadınların herkese kendini açtığını mı zannediyorsunuz?
yaş ilerleyince çıta düşüyor ve yeter ki erkek olsun çamurdan olsa da olur mu deniyor sanıyorsunuz?
ya da bunların hepsini geçtim; boşanınca ya da 35'i geçince bir perde var ve o kalkıyor kadın kendini sadece özgürce sevişmeye mi adıyor sanıyorsunuz?
hayır her ne sanıyorsanız çok yanlış sanıyorsunuz. çok salakça şeyler yazıyorsunuz; insan aklınızı başına alın deme gereği hissediyor.
ya çok film seyrediyorsunuz ya da umut sarıkaya okuyorsunuz.
geçen gün bir badim paylaşmıştı benimle; durumunuz tam olarak şudur;
görsel
türkiye'de uyansam yeter ya :(
bu gidişle türkiye'de uyuyup afganistan'da uyanacağım gibi.
bu gidişle türkiye'de uyuyup afganistan'da uyanacağım gibi.
fakirleşen sensin kardeşim. para kaybolmaz, birisi kaybediyorsa birisi zenginleşiyordur.
cansu güzel olmadığı gibi aşırı çiğ bir karakter. bir an önce defolması dileğiyle.
sezon boyunca hoca kaynaklı puan kayıpları her ligde her takımda olur. sergen'i en ufak hatasında gömen renktaşlarım nankördür. bu sezon acayip işler çıkarmaktadır.
normaldir. ben mesela sadece evimdeyken oruyorum, disaridan bakinca anlasildigini zannetmiyorum. arkadaslarim da orduklerinin fotografini paylasmasa ruhum duymazdi.
içinde bulunduğumuz durumu düşünürsek, kahvede okey oynayan dayılar kadardır. biraz az biraz fazla belki.
akp amk.
ulan herkes makas yüzünden terk ediyorum demiş, böyle çılgın hareketler sırasında hangi banka makası 3-5 kuruşta tutuyor söyleyin enparadaki tüm birikimlerimi oraya taşıyacağım.
anlık olarak makaslar;
enpara: 7 kuruş
işbank: 11 kuruş
garanti: 10 kuruş
teb: 19 kuruş (oha)
akbank: 10 kuruş
anlık olarak makaslar;
enpara: 7 kuruş
işbank: 11 kuruş
garanti: 10 kuruş
teb: 19 kuruş (oha)
akbank: 10 kuruş
bakın bu olayı bir şekilde izah etmeye çalışan, ama diyen her insandan kaçın. hdpli de olsa içinde vatan partili, akp'li, mhp'li yatıyordur. hatta durun siz ondan kaçmayın, dışlayıcı olun. kalbini kırın, ortama girdiğinde yüzünüzü ekşitin, hatta bunu grup halinde yapın ki allah benim belamı versin ben hayvan bir insanmisim diye düşünsün.
beni okuyanlar duruşumu biliyorlar. ben hdp çizgisinden geliyorum, ama kalkıp bu durumda ehehe mehehe yaaa aslında şöyle de olabilir bir de bu açıdan bakmak lazım falan demiyorum. bu düpedüz rezalettir. lakin burada mesele bunu bireysel olarak benim demem değil; mesele çok sayıda hdp seçmeninin bunun aynısını demesidir. twitter'da ve sözlükte hdp seçmeninin bu durum karşısında tepkisi belli. ve hatta özellikle sözlükteki gibi lümpenlerin bullying'ine maruz kalmamak için yazmayan, tepkisini göstermeyen çok insan var.
beni umutlandıran şey bu. ben bizde gelişim için potansiyel görüyorum. ve biz derken sadece kürtleri değil, belli bir insan profilinden bahsediyorum. bunun aynısını ülkü ocaklarının yaptığını düşünün. mhp seçmeni bunu kınar mıydı, yoksa destek mi verirdi?
ben ütopya çizmiyorum. kürt hareketinin ağırlıklı olduğu bölgelerde her şey toz pembedir, şırnak'ın yerel insanı yazın mini etek giyer, dünyanın en modern yeridir demiyorum. ben şunu diyorum: kürtler bundan 20 sene öncekine göre dışarıdan bakılınca yıkılmaz dediğimiz çok geleneğini yıktı. yahu benim annem 90'lara kadar amcamın yanında yemek yemezmis. lakin bugün annem tek başına diyarbakır'dan arabaya binip ankara'daki parti kongresine gidebiliyor. bu, bu denli kısa bir sürede ve en önemlisi tek nesil içinde değişti. beni mutlu eden şey değişime açık olmamız. o yüzden özelikle bu tür konularda bazı şeyleri gereğinden fazla abartmak, hakkari'nin gece kulüpleri meşhurdur demek bu sözlükteki atanamamis hitlerjugendlere malzeme veriyor. buna gerek yok. bu tavır zaten özeleştiriyi de engeller bir yerden sonra.
ben bu rezil olayın amedspor tarafından en kısa zamanda kinanacagina ve mesullerinin tribünlerden uzaklastirilacagina eminim. kendi adıma utanç duyuyorum.
beni okuyanlar duruşumu biliyorlar. ben hdp çizgisinden geliyorum, ama kalkıp bu durumda ehehe mehehe yaaa aslında şöyle de olabilir bir de bu açıdan bakmak lazım falan demiyorum. bu düpedüz rezalettir. lakin burada mesele bunu bireysel olarak benim demem değil; mesele çok sayıda hdp seçmeninin bunun aynısını demesidir. twitter'da ve sözlükte hdp seçmeninin bu durum karşısında tepkisi belli. ve hatta özellikle sözlükteki gibi lümpenlerin bullying'ine maruz kalmamak için yazmayan, tepkisini göstermeyen çok insan var.
beni umutlandıran şey bu. ben bizde gelişim için potansiyel görüyorum. ve biz derken sadece kürtleri değil, belli bir insan profilinden bahsediyorum. bunun aynısını ülkü ocaklarının yaptığını düşünün. mhp seçmeni bunu kınar mıydı, yoksa destek mi verirdi?
ben ütopya çizmiyorum. kürt hareketinin ağırlıklı olduğu bölgelerde her şey toz pembedir, şırnak'ın yerel insanı yazın mini etek giyer, dünyanın en modern yeridir demiyorum. ben şunu diyorum: kürtler bundan 20 sene öncekine göre dışarıdan bakılınca yıkılmaz dediğimiz çok geleneğini yıktı. yahu benim annem 90'lara kadar amcamın yanında yemek yemezmis. lakin bugün annem tek başına diyarbakır'dan arabaya binip ankara'daki parti kongresine gidebiliyor. bu, bu denli kısa bir sürede ve en önemlisi tek nesil içinde değişti. beni mutlu eden şey değişime açık olmamız. o yüzden özelikle bu tür konularda bazı şeyleri gereğinden fazla abartmak, hakkari'nin gece kulüpleri meşhurdur demek bu sözlükteki atanamamis hitlerjugendlere malzeme veriyor. buna gerek yok. bu tavır zaten özeleştiriyi de engeller bir yerden sonra.
ben bu rezil olayın amedspor tarafından en kısa zamanda kinanacagina ve mesullerinin tribünlerden uzaklastirilacagina eminim. kendi adıma utanç duyuyorum.
evli erkeklere yanaşan kadınlar pisliğin teki tamam ama erkekler çok mu masum? onlardan daha fazla şerefsizler çünkü karılarını aldatıyorlar.. başka kadınlara hayır deme huyları yok çünkü beyinleriyle değil başka organlarıyla düşünüyorlar.. onun için başkalarına bok atınca kendiniz masum olmuyorsunuz.
ayda yılda bir derbi maçı vesileyle altayı izleyenler dolmuş. her maç en az 3 tane kritik kurtarışı var bu çocuğun. kritik kurtarış dediğim de üstüne gelen top falan değil. hadi maçları izlemedin özetleri izle bari. bir saat sürecek tüm maçların toplamı. sonra ayda yılda bir top çıkarmış demeye gelirsin.
başkanlık gelince tüm derlerimiz bitecekti, türkiye şahlanacaktı.
evet şahlandık.
ama tersten.
neyimiz varsa üçe katlanmadı. aynı seviyede tutsaydınız bari.
neyimiz varsa üçe bölündü. biri devlete, biri suriyelilere, biri de işte bize.
evet şahlandık.
ama tersten.
neyimiz varsa üçe katlanmadı. aynı seviyede tutsaydınız bari.
neyimiz varsa üçe bölündü. biri devlete, biri suriyelilere, biri de işte bize.
cuma günü 7.20 den kapatan kur 'an itibariyle 7.90 yani %10 artmış borsa 2 kere devre kesmiş, ama adam operasyon patladı diyor. böyle bir açıklamayı yapana orospu çocuğu denir mi? bence denmez.
edit: denir diye mesajlar alıyorum, ben demem siz diyebilirsiniz.
edit: denir diye mesajlar alıyorum, ben demem siz diyebilirsiniz.