hani bu adam deliydi.
Sık geçen başlıklar
bana bi de bakem 16
ekşi profilisenin yapacağın işe lanet olsun.
boş işler başkanının boş açıklaması. imam denen zerzevatlar gitsin deprem bölgesine bir işe yarasın bari. sela verecekmiş dua edecekmiş. sen dua mua etme lan, senin ettiğin dua kabul mü olur?
edit: uyarılar....
edit 2: anadolu yakasında türkan saylan kültür merkezinde yardımlar toplanıyor. battaniye mont kışlık ayakkabı..
boş işler başkanının boş açıklaması. imam denen zerzevatlar gitsin deprem bölgesine bir işe yarasın bari. sela verecekmiş dua edecekmiş. sen dua mua etme lan, senin ettiğin dua kabul mü olur?
edit: uyarılar....
edit 2: anadolu yakasında türkan saylan kültür merkezinde yardımlar toplanıyor. battaniye mont kışlık ayakkabı..
xaşkan mahallesi ne amk? türkçe'de x harfi mi var?
ayrıca örgüt evi olduğu o kadar belli ki.ayrıca xaşgan mahallesinin bilmem ne mezrasına gözaltına adam almak için 2 jandarma gidecek değil ya.
edit yorum
ayrıca örgüt evi olduğu o kadar belli ki.ayrıca xaşgan mahallesinin bilmem ne mezrasına gözaltına adam almak için 2 jandarma gidecek değil ya.
edit yorum
bursu alıp tamamladıktan sonra işe grei dönüp çalıştın mı? cevabın hayırsa suçtur ve kendisinden tazmin edilmelidir (ben demiyorum yargıtay kararları bu yönde).
ne hakkı ulan ayı.
tanım: bir gereksiz din sömürücüsünün zırvası.
edit: bizim içtiğimiz her damla alkolden sana gelen her kuruş haram olsun.
tanım: bir gereksiz din sömürücüsünün zırvası.
edit: bizim içtiğimiz her damla alkolden sana gelen her kuruş haram olsun.
ceza kessen dert kesmesen ayrı dert. kimseye yaranamıyorsun çomaristanda. uygulamadıktan sonra kanun neden var. bu insanlar orkidenin toplanmasının yasak olduğunu biliyor ve bunu bilerek topluyor cezasına katlansın. 1,2 tane de değil 13.5 kilo vay hayvanlar vay. ne var ne yok toplamışlar. demek ticaretini yapacaklar. az bile olmuş.
ceza dediğin böyle olmalı, bağırta bağırta da alacaksın ki herkese ibret olsun. bir daha o orkidelere dokunuyorlar mı bakalım.
ceza dediğin böyle olmalı, bağırta bağırta da alacaksın ki herkese ibret olsun. bir daha o orkidelere dokunuyorlar mı bakalım.
cuma günü 7.20 den kapatan kur 'an itibariyle 7.90 yani %10 artmış borsa 2 kere devre kesmiş, ama adam operasyon patladı diyor. böyle bir açıklamayı yapana orospu çocuğu denir mi? bence denmez.
edit: denir diye mesajlar alıyorum, ben demem siz diyebilirsiniz.
edit: denir diye mesajlar alıyorum, ben demem siz diyebilirsiniz.
bırak türk halkının sevmemesini, kurtuluş savaşında bize karşı savaşan milletler bile sevip saygı duyuyor. türk olup sevmeyen fesli kadir şerefsizi gibi kanı bozuk piçlerdir.
bu sefer federasyon başkanı istifa eder artık. adam seyircili oynayacağız dedi seyircisiz oldu, ertelenmeyecek dedi ertelendi. kimsenin siklemediği başkan.
adam türk, tezi verdiği ülke amerika ama önsözü arapça. cübbeli ahmete teşekkür etmeyecekti atatürk'e mi edecek. *
şeyh müridin ağzına verdi. ne izledim ben şimdi?
sığırın biri de sakalını elliyor. bu hacı hoca şeyh tayfası ne yapsa bunlara az, yeminle az.
sığırın biri de sakalını elliyor. bu hacı hoca şeyh tayfası ne yapsa bunlara az, yeminle az.
işimiz gücümüz yok seni izliycez, akisne sen ve senin gibi trolleri görmemek için takıyoruz.
15 yıl sonra başladığımız yere döndük ama artık ne telekom var ne tüpraş var ne şeker fabrikaları var ne de diğerleri... sadece yollar köprüler ve borçları kaldı...
gargamel kim olacak herkes biliyor. söylemeye gerek yok, yeterince de uzun zaten.
benim lan bu, bira bitince de denize girerim çıkınca birtane daha içerim. bira içmiycez de o sıcakta rakı mı içicez anlamadım ki, yanlış mı yapıyoruz.
edit: bu kadar favlanınca anladım ki herkes yazı özlemiş, yoksa öyle beğenilecek bir entry değil, sadece olanı yazdım.
edit: bu kadar favlanınca anladım ki herkes yazı özlemiş, yoksa öyle beğenilecek bir entry değil, sadece olanı yazdım.