Sık geçen başlıklar

siirt'te başlık parasının kaldırılması 1

ekşi'de gör
ortaçağa girmelerine 200 yıl kalmış demektir, hayırlı olsun.

edit: meğer kaldırılmamış tarifeye bağlamışlar amk ilkelleri. siz nere ortaçağ nere siktirin gidin yontma taş devrinden tekrar başlayın. evrimini tamamlayamamış tek hücreliler sizi.

mecburi edit: mesaj atıp çağ esprisini kaç kişi daha yapacaksınız diyen ergenlere toplu cevap olsun, başlığı açan yazarda dahil olmak üzere bir şeyin tuttuğunu görünce oradan devam etmişler(kimi entrysini değiştirmiş/kimi direkt aynı yoldan yürmüş vs), malum sözlüğün/sosyal medyanın durumu bu ben şikayetçi değilim ama sanki biz yürütmüşüz gibi olunca belirtme ihtiyacı gerekli oldu. ayrıca ben gülelim diye de yazmadım öyle anlık bir sinirle yazdım ne o öyle taksimetre tarifesi açar gibi hiç mi değeri yok kızının bu nasıl bir ilkelliktir gibisinden.

kimisi ise ankaranın doğusuna geçmemiş bunlar demiş ulen biraz daha doğusunda doğsam çinli olacaktık daha ne kadar doğuya gidelim. neyse gençler biraz daha özgün olalım.