cuma günü 7.20 den kapatan kur 'an itibariyle 7.90 yani %10 artmış borsa 2 kere devre kesmiş, ama adam operasyon patladı diyor. böyle bir açıklamayı yapana orospu çocuğu denir mi? bence denmez.
edit: denir diye mesajlar alıyorum, ben demem siz diyebilirsiniz.
23.03.2021 · 49. sıra
bana bi de bakem
22.03.2021 13:06 ~ 14:40