Sık geçen başlıklar

bilim sanat kultur iste hayat budur 8

ekşi profili
amerika'da ve avrupa'da çocuklar gece evleri tek tek gezip “şaka mı şeker mi?” diye soruyorlar.
bizim ülkenin %55'i yobaz, siyasal islamcı, çocuk tacizcisi,suriyeli, afganlı barındırdığı için allah korusun, o çocuklara sopayla saldıran mı istersin, içeriye çekmeye çalışan mı istersin, her şey olabilir.
o yüzden benimsemeyelim daha iyi.
arap mallarını boykot edelim, yahudi mallarını boykot edelim,amerikan mallarını boykot edelim, italya mallarını boykot edelim,hollanda mallarını boykot edelim (hollanda’yı boykot ederken bir kasa portakalı çöpe atan adam vardı,aklıma geldi gülmekten entry giremedim 5 dakikadır)

farkındaysanız ülke kalmadı. üretilen malları boykot etmeyi bırakıp, doğru dürüst dış politika yapamayan hükümeti mi boykot etsek acaba?