Sık geçen başlıklar

başkanlık sisteminde neyiniz varsa 3'e katlanacak 4

ekşi'de gör
erdoğan'ın 20 yıl boyunca söylediği tek doğru.

biraz borcum vardı. şimdi tam 3'e katlanmış durumda.
başkanlık gelince tüm derlerimiz bitecekti, türkiye şahlanacaktı.
evet şahlandık.
ama tersten.
neyimiz varsa üçe katlanmadı. aynı seviyede tutsaydınız bari.
neyimiz varsa üçe bölündü. biri devlete, biri suriyelilere, biri de işte bize.