(bkz: yine ne hinlikler peşindesin fahrettin abi)
vitaminsiz gobelsin, ödül mamasını hak etmeye çalışan bir başka akkuçusunun mesnetsiz iddiası.
imamson hepinizi üst üste koyup geçirince zevkten bi şişe viski açıcam.
Sık geçen başlıklar
jason bourne seksapeli 40
ekşi profilitercümanın dünyasına hoş geldiniz
ruhunu bir iktidarın köpekliğini yapmak için paraya satıp, o işi de beceremeyip orada burada iş arayan bir götün, hakkında ileri geri konuştuğu bir general olduğuna göre, baya sağlam bir general olsa gerek.
chokonutlı edit: karpuz tarlası büyüklüğünde türbeye sahip çıkamayıp rahmetliyi globetrotter gibi oradan oraya gezdiren başkomutan hakkında da bilgi vermek ister misin akkuçu?
son söz olarak: aferin karabaş, koş sahibin ödül kemiği versin. asdsdfdg
chokonutlı edit: karpuz tarlası büyüklüğünde türbeye sahip çıkamayıp rahmetliyi globetrotter gibi oradan oraya gezdiren başkomutan hakkında da bilgi vermek ister misin akkuçu?
son söz olarak: aferin karabaş, koş sahibin ödül kemiği versin. asdsdfdg
oyu oranı siktir edin.
chp + iyi parti = % 50+1 oyu görürse yırttık, görmezse sıçtık.
olayın özeti bu.
radikal dincilere, çakma dincilere, siyasal dincilere, kürtçülere, bütün dünyaaaa buna inansaaaacı radikal solculara kalmadan bu iki parti %50'yi bir oy olsun geçerse hayat bayram olur, geçmezse zindan.
chp + iyi parti = % 50+1 oyu görürse yırttık, görmezse sıçtık.
olayın özeti bu.
radikal dincilere, çakma dincilere, siyasal dincilere, kürtçülere, bütün dünyaaaa buna inansaaaacı radikal solculara kalmadan bu iki parti %50'yi bir oy olsun geçerse hayat bayram olur, geçmezse zindan.
nesine şaşırıldığını anlayamadığım kuyruklar.
yani hiç kimse size ülkedeki tepeden tırnağa bütün insanlar açlık sınırının altında yaşıyor demiyor ki şaşırıyorsunuz.
ülkenin yüzde 60'ından fazlası yoksulluk sınırının altında yaşıyor diyoruz.
bunları alabilecek insanlar da var evet biliyoruz ama çoğunluk değil işte.
yani hiç kimse size ülkedeki tepeden tırnağa bütün insanlar açlık sınırının altında yaşıyor demiyor ki şaşırıyorsunuz.
ülkenin yüzde 60'ından fazlası yoksulluk sınırının altında yaşıyor diyoruz.
bunları alabilecek insanlar da var evet biliyoruz ama çoğunluk değil işte.
ona bakarsan 1299'da da yeni ülke kurulmadı.
beyliğin adını imparatorluk yaptılar oldu bitti.
al senin mantığın bak, götüne sokarsın.
beyliğin adını imparatorluk yaptılar oldu bitti.
al senin mantığın bak, götüne sokarsın.
zafer yüzde 90 altı. uydurma anket. chp genel merkezinde yapılmış. falan filan inter milan.
fıtratı sikilesice yobazların engellemesine kurban gitmiş.
badems united olarak iki gram zekanız olsa bu insanların "onur" adı altında yürümeye ihtiyaç duymalarının sebebinin sizin yobazlığınız olduğunu anlayacaksınız ama tabi nerde sizde o zeka?
elalem birbirini sikiyor diye bu kadar kuduran başka bir kitle var mıdır dünyada merak ediyorum.
sana giren çıkan yok niye geriliyosun? yoksa giren çıkan yok diye mi geriliyosun?
bir de en deli savunmaları da çocuklarımız etkileniyor hikayesi. başkasından etkilenip götünü siktirecek çocuk yetiştirme sen de kodumun davarı.
senin çocuğun başkasından etkilenip hırsızlık da yapar, adam da öldürür bu kafayla.
üstteki entry'de de bahsetmiş hiroshima ama tekrarlayalım: başörtüsüyle okuyamıyoz ühühü derken de biliyorduk sizin gibi bademlerin aklındakinin "bize kadar demokrasi" anlayışı olduğunu, her sene de kendinizi tekrar tekrar ifşa ediyorsunuz.
ve şunu unutmayın;
bu ülkede insanları dinden o ağlaşıp durduğunuz chp değil siz soğuttunuz.
teşekkür ederiz, sayenizde siyasal islam sonsuza dek yok olmak üzere.
çekilebilirsin.
badems united olarak iki gram zekanız olsa bu insanların "onur" adı altında yürümeye ihtiyaç duymalarının sebebinin sizin yobazlığınız olduğunu anlayacaksınız ama tabi nerde sizde o zeka?
elalem birbirini sikiyor diye bu kadar kuduran başka bir kitle var mıdır dünyada merak ediyorum.
sana giren çıkan yok niye geriliyosun? yoksa giren çıkan yok diye mi geriliyosun?
bir de en deli savunmaları da çocuklarımız etkileniyor hikayesi. başkasından etkilenip götünü siktirecek çocuk yetiştirme sen de kodumun davarı.
senin çocuğun başkasından etkilenip hırsızlık da yapar, adam da öldürür bu kafayla.
üstteki entry'de de bahsetmiş hiroshima ama tekrarlayalım: başörtüsüyle okuyamıyoz ühühü derken de biliyorduk sizin gibi bademlerin aklındakinin "bize kadar demokrasi" anlayışı olduğunu, her sene de kendinizi tekrar tekrar ifşa ediyorsunuz.
ve şunu unutmayın;
bu ülkede insanları dinden o ağlaşıp durduğunuz chp değil siz soğuttunuz.
teşekkür ederiz, sayenizde siyasal islam sonsuza dek yok olmak üzere.
çekilebilirsin.
gerçekçi olmayan ankettir.
zafer partisi %98.72 oya sahiptir bunu herkes bilir.
bilmeyen ya da bilip de kabul edemeyen dombilidir, götelektir.
zafer partisi %98.72 oya sahiptir bunu herkes bilir.
bilmeyen ya da bilip de kabul edemeyen dombilidir, götelektir.
%0.
çünkü daha beş aydır çalışıyormuşum.
sanırım markete pazara gidince ben daha beş aydır çalışıyorum dersem bana eylül 2019 fiyatlarından satış yapılacak.
yaşasın!
çünkü daha beş aydır çalışıyormuşum.
sanırım markete pazara gidince ben daha beş aydır çalışıyorum dersem bana eylül 2019 fiyatlarından satış yapılacak.
yaşasın!
suçtur. resmi bir iş gününde bir resmi kurumun kapısına kafasına göre kimse kilit vuramaz.
görevi ihmal ve kötüye kullanmadır.
görevi ihmal ve kötüye kullanmadır.
bu ülkede seçim kararının rte'den geçtiğini sananlar var hala çok ilginç.
seçim olup olmayacağına bahçeli denen şey karar verir.
rte falan boşa kendinizi yormayın.
seçim olup olmayacağına bahçeli denen şey karar verir.
rte falan boşa kendinizi yormayın.
ve dünyanın parasını alıyorsunuz.
utanmadan bi de açıklama yapmış.
utanmadan bi de açıklama yapmış.
ne korkak heriflersiniz lan.
bir insanın sesine bile tahammül edemediğinizi bile söyleyemiyorsunuz. ben sizin yerinize üçünün de adını vereyim.
(bkz: recep tayyip erdoğan)
(bkz: devlet bahçeli)
(bkz: süleyman soylu)
bir insanın sesine bile tahammül edemediğinizi bile söyleyemiyorsunuz. ben sizin yerinize üçünün de adını vereyim.
(bkz: recep tayyip erdoğan)
(bkz: devlet bahçeli)
(bkz: süleyman soylu)
iç işleri bakanı süleyman soylu olan ülkede şaşırtmayan haberdir.
görüyorum ki aranızda hala aysun'cuğuma sallayarak elit görünmeye çalışan (muhtemelen liboş) mallar var.
o yöntemle prim kasma dönemi geçti gençler. aysunu linç edelim de demokrat görünelimci salakların bile alayı kadının haklı olduğunu bizzat yaşayarak öğrendi.
burdan size ekmek çıkmaz.
o yöntemle prim kasma dönemi geçti gençler. aysunu linç edelim de demokrat görünelimci salakların bile alayı kadının haklı olduğunu bizzat yaşayarak öğrendi.
burdan size ekmek çıkmaz.
abi siz niye bu kadar salaksınız?
hadi akp mhp hdp okay de chp'ye nasıl ve neden rest çekmiş oluyor bu hareketle?
tekrar sorucam, niye bu kadar salaksınız?
hadi akp mhp hdp okay de chp'ye nasıl ve neden rest çekmiş oluyor bu hareketle?
tekrar sorucam, niye bu kadar salaksınız?
ne önemi var?
cidden ne önemi var?
ülkenin en büyük ilçelerinden birinde yaşıyorum (bkz: çankaya)
ülkenin ikinci büyük kentindeyim. 6 küsür milyon insanın yaşadığı şehirde.
bu yazıyı yazarken ölsem 2 gün sonra falan anca fark edilir büyük ihtimal.
bilmem kaç milyon ışık yılı uzakta birileri yaşasa bana ne yaşamasa bana ne?
sanki dünyadaki insanlık olarak her sorunu çözdük, kendi aramızda iletişim kurduk da götonüste yaşam olsa akşam iki tek atıp muhabbet edicez.
cidden ne önemi var?
ülkenin en büyük ilçelerinden birinde yaşıyorum (bkz: çankaya)
ülkenin ikinci büyük kentindeyim. 6 küsür milyon insanın yaşadığı şehirde.
bu yazıyı yazarken ölsem 2 gün sonra falan anca fark edilir büyük ihtimal.
bilmem kaç milyon ışık yılı uzakta birileri yaşasa bana ne yaşamasa bana ne?
sanki dünyadaki insanlık olarak her sorunu çözdük, kendi aramızda iletişim kurduk da götonüste yaşam olsa akşam iki tek atıp muhabbet edicez.