Sık geçen başlıklar

devletimin yanındayım 1

ekşi'de gör
senin de devletinin de allah belasını versin dedirten söylem.

ne vatan sevgisi kaldı ne de devlet. benim mutluluğumu sikip atan devlet baki olmasa da olur.

edit: devletle hükümet farkını biliyorum arkadaşlar. bilmeyenlerin aptallığına katlanamadığım için onların diliyle yazdım. mahkemeye verecek varmış, adaletine güvenmediğim ülkenin mahkemesine zaten güvenmiyorum ama artık korkmaktan sıkıldım. dava edin, buyrun.

her sabah daha da fakir uyanmaktan, bir liranın yanına bir lira koyamamaktan, istediğim gibi bir hayat sürememekten, sürekli çalışıp hep aç ve borçlu olmaktan sıkıldım. devlet/hükümet bana bunları borçlu. önce onlar ödesin. ama yok, devlet namusumuzdu değil mi? değil kardeşim. devlet bana hizmetle yükümlü bir organdır. bana hizmet etsin, onu yaşatmak için en önde ben savaşayım. var mı böyle bir devlet düzeni görebilen?