doktorluk herkesin yapabileceği bir iş olmadığı içindir. en azından ben yapamayacağımı düşündüm. cerrah olamam, bırak hasta insanı ben normal insanları bile pek kaldıramam. o yüzden büyük saygım var. ikinci ihtimal ise tıp fakültesi herkesin hayali olmayabilir. ikincisi ağır basmak üzere iki sebeple ben yazmadim.
Sık geçen başlıklar
tıp okuyacak puanı olduğu halde tıp tercih etmemek 4
ekşi'de gördoğru yapmaktır.
bu ülkede tıbbın ekmeğini doktorların %15-20’si yiyor. %80- 85 doktor işinden, şehrinden, kazancından mutsuz.
bu ülkede tıbbın ekmeğini doktorların %15-20’si yiyor. %80- 85 doktor işinden, şehrinden, kazancından mutsuz.
2000 lerin başında ve 2000 ler öncesi üniversiteye girenler arasında fazlaca rastlanabilecek bir durum.
tıpların puanı mühendisliklerden çok yüksek değildi önceden, bilmeyenler olabilir . 99 da yıldıza girdiğim puanla 9 eylül tıp kazanabiliyordum,şimdi arada uçurum var.
tıpların puanı mühendisliklerden çok yüksek değildi önceden, bilmeyenler olabilir . 99 da yıldıza girdiğim puanla 9 eylül tıp kazanabiliyordum,şimdi arada uçurum var.
aklı maaş hesaplamaktan ötesine çalışmayan insan derdi. üniversiteye girdiğimde bana da musallat olmuştu bunlardan. bakın fen-matematik alanında yetenekli öğrencilerin seçebileceği ne gibi alanlar var daha.
- elektronik mühendisliği
- bilgisayar mühendisliği
- endüstri mühendisliği
- matematik
- fizik
- kimya
- moleküler biyoloji
- inşaat mühendisliği
- makine mühendisliği
bu alanlardan her birine puanları en iyi tıp fakültelerine yeterken tek tercih girip zevkle okuyan nice insan tanıdım. bir kısmı kalburüstü özel üniversitelerde burslu okudular, çoğu yurtdışında master - doktora yaptılar, şimdi akademide veya iş hayatında kariyer yapıyorlar. hadi sizin dünyanız dar, ne bok yemeye çoluğun çocuğun zihnini karartıyorsunuz? en kötü ihtimalle reçete yazar x bin maaş alırım diye yapılacak meslek değil doktorluk. hem kendinize hem tıbba saygınız olsun.
- elektronik mühendisliği
- bilgisayar mühendisliği
- endüstri mühendisliği
- matematik
- fizik
- kimya
- moleküler biyoloji
- inşaat mühendisliği
- makine mühendisliği
bu alanlardan her birine puanları en iyi tıp fakültelerine yeterken tek tercih girip zevkle okuyan nice insan tanıdım. bir kısmı kalburüstü özel üniversitelerde burslu okudular, çoğu yurtdışında master - doktora yaptılar, şimdi akademide veya iş hayatında kariyer yapıyorlar. hadi sizin dünyanız dar, ne bok yemeye çoluğun çocuğun zihnini karartıyorsunuz? en kötü ihtimalle reçete yazar x bin maaş alırım diye yapılacak meslek değil doktorluk. hem kendinize hem tıbba saygınız olsun.