Sık geçen başlıklar

yasak elma 2

ekşi'de gör
şu hayatta yüzümü güldüren iki şey var: biri kızım diğeri de bu, yasak elma. 103. bölüm en çok kahkaha atarak izlediğim bölüm oldu yeminlen, ülke gündeminden 2 saatliğine uzaklaştım, aralarda sigara bile içmedim. kafam güzelleşti resmen. keşke bu değişiklikle devam etseler.

--- spoiler ---

en guldugum de emir'in şahika için caner'e "o mutaassıptır." demesi oldu.

--- spoiler ---

şu an ne sinir kaldı bunyemde ne de stress. pambuk gibiyim.
cansu güzel olmadığı gibi aşırı çiğ bir karakter. bir an önce defolması dileğiyle.