şu hayatta yüzümü güldüren iki şey var: biri kızım diğeri de bu, yasak elma. 103. bölüm en çok kahkaha atarak izlediğim bölüm oldu yeminlen, ülke gündeminden 2 saatliğine uzaklaştım, aralarda sigara bile içmedim. kafam güzelleşti resmen. keşke bu değişiklikle devam etseler.
--- spoiler ---
en guldugum de emir'in şahika için caner'e "o mutaassıptır." demesi oldu.
--- spoiler ---
şu an ne sinir kaldı bunyemde ne de stress. pambuk gibiyim.
24.03.2021 · 39. sıra
mjorate
23.03.2021 00:00