26 yaşında, yüzüğü ya da nba finali bulunmayan oyuncuya tüm zamanların en iyi pivotu diyenlerin bulunduğu başlık.
akıl yok, fikir yok ama zikir gırla mübareklerde.
shaq dışında herhangi birinin romantizm sayılacağı anket.
edit: imla
Sık geçen başlıklar
absorbe 23
ekşi profilikadına gökkuşağı bayrağı gösterse terörist olarak anılıp içeride götüne cop sokulacakken penisini gösterdiği için "yapmış bir hata erkektir" denilecek şerefsiz evladıdır.
senin de devletinin de allah belasını versin dedirten söylem.
ne vatan sevgisi kaldı ne de devlet. benim mutluluğumu sikip atan devlet baki olmasa da olur.
edit: devletle hükümet farkını biliyorum arkadaşlar. bilmeyenlerin aptallığına katlanamadığım için onların diliyle yazdım. mahkemeye verecek varmış, adaletine güvenmediğim ülkenin mahkemesine zaten güvenmiyorum ama artık korkmaktan sıkıldım. dava edin, buyrun.
her sabah daha da fakir uyanmaktan, bir liranın yanına bir lira koyamamaktan, istediğim gibi bir hayat sürememekten, sürekli çalışıp hep aç ve borçlu olmaktan sıkıldım. devlet/hükümet bana bunları borçlu. önce onlar ödesin. ama yok, devlet namusumuzdu değil mi? değil kardeşim. devlet bana hizmetle yükümlü bir organdır. bana hizmet etsin, onu yaşatmak için en önde ben savaşayım. var mı böyle bir devlet düzeni görebilen?
ne vatan sevgisi kaldı ne de devlet. benim mutluluğumu sikip atan devlet baki olmasa da olur.
edit: devletle hükümet farkını biliyorum arkadaşlar. bilmeyenlerin aptallığına katlanamadığım için onların diliyle yazdım. mahkemeye verecek varmış, adaletine güvenmediğim ülkenin mahkemesine zaten güvenmiyorum ama artık korkmaktan sıkıldım. dava edin, buyrun.
her sabah daha da fakir uyanmaktan, bir liranın yanına bir lira koyamamaktan, istediğim gibi bir hayat sürememekten, sürekli çalışıp hep aç ve borçlu olmaktan sıkıldım. devlet/hükümet bana bunları borçlu. önce onlar ödesin. ama yok, devlet namusumuzdu değil mi? değil kardeşim. devlet bana hizmetle yükümlü bir organdır. bana hizmet etsin, onu yaşatmak için en önde ben savaşayım. var mı böyle bir devlet düzeni görebilen?
şurayı komple temizleseler sözlük iq olarak biraz yükselir.
tanım: formata uygun olmayan başlık.
edit: formata uydurulan başlık. eski hali (bkz: bu başlıkta rusça konuşuyoruz) idi.
tanım: formata uygun olmayan başlık.
edit: formata uydurulan başlık. eski hali (bkz: bu başlıkta rusça konuşuyoruz) idi.
başlığı açan diyor ki "fransa'da bile var bizde olsa ne olur"
senin ben vicdanına tüküreyim. ülkenin acı halini başka acılarla legalize etmeye çalışıyor. yavşak.
senin ben vicdanına tüküreyim. ülkenin acı halini başka acılarla legalize etmeye çalışıyor. yavşak.
senin bursaspor'unun anasını ağlatan, 10 yıl önce şampiyonken bugün parasız bırakan yönetime etmediğin lafı kariyerini düşünen 18 yaşındaki çocuğa ediyorsun amk andavalı. 500 bin euro bursa için çok şey fark ettirirmiş, evet bir başka yöneticiyi zengin ederdi.
diktatörlüğün son evresi:
"halkın gerçeğinden tamamen koparlar, onları görmezler"
"halkın gerçeğinden tamamen koparlar, onları görmezler"
bu adamın hala aynı yüzsüzlükle açıklama yapabilmesidir asıl olay. 450 milyon dolar bile olsa, böyle bir parayı batırıp hala açıklama yapma özgürlüğüyle dışarıda bir yerlerde olması bizim ayıbımızdır ve:
(bkz: akp zamanında gerçekleşmiştir)
hepsinin hesabı sorulur.
(bkz: akp zamanında gerçekleşmiştir)
hepsinin hesabı sorulur.
20 yıldır ölmek için her şeyi yapmıştı.
üzücü olay.
üzücü olay.
şu üstteki insanlar "ben ödedim siz de ödeyeceksiniz amına koyduklarım" modundan, "ben vergi veriyorum koca koca şirketlere af geliyor" moduna hiç geçiyorlar mı merak ediyorum. geliri olmayana gösterdikleri tepkiyi ülkeyi sömürene göstermiyorlar niyetlerini siktiklerim.
lan ben ödedim eyvallah ama hala bazen derim ki "cengiz inşaata yapılan 900 milyonluk vergi affı benim 17 bin liram gibi paralara yapılmadı"
sizin adalet anlayışınıza sıçayım. birbirinizi gömdükçe bu insanlara gün doğacak, zaten doğuyor da.
edit: hala "ben zengin ödemeyen tanıyorum" diye mesaj atan var.
arkadaşlar ülkede yeni mezun kitlenin yaklaşık %40'ı işsiz. siktirtmeyin trabzon'da arabası olan arkadaşınızı şimdi.
lan ben ödedim eyvallah ama hala bazen derim ki "cengiz inşaata yapılan 900 milyonluk vergi affı benim 17 bin liram gibi paralara yapılmadı"
sizin adalet anlayışınıza sıçayım. birbirinizi gömdükçe bu insanlara gün doğacak, zaten doğuyor da.
edit: hala "ben zengin ödemeyen tanıyorum" diye mesaj atan var.
arkadaşlar ülkede yeni mezun kitlenin yaklaşık %40'ı işsiz. siktirtmeyin trabzon'da arabası olan arkadaşınızı şimdi.
biyolojik olarak son derece olası durum. sorun şu ki bu süreci kimse mi takip etmedi arkadaş? bu nasıl cahillik?
edit: haberlere bile çıkmışlar, reklam teklifleri falan alıyorlarmış. bunu destekleyen ana akım medyanın aklına sıçayım. aferin.
edit: haberlere bile çıkmışlar, reklam teklifleri falan alıyorlarmış. bunu destekleyen ana akım medyanın aklına sıçayım. aferin.
valla duygularıma tercüman falan olmadı.
işini yaptıktan sonra nereye gittiğini umursamam.
tatilden başka argümanınız yok ota boka bunu sokuyorsunuz. biz yolsuzluk dedikçe "ama sizin başgan da datile çıhtı" diyen güruhun suratına tükürsen de durum değişmez ki.
işini yaptıktan sonra nereye gittiğini umursamam.
tatilden başka argümanınız yok ota boka bunu sokuyorsunuz. biz yolsuzluk dedikçe "ama sizin başgan da datile çıhtı" diyen güruhun suratına tükürsen de durum değişmez ki.
arabadan anlamayan erkektir. herkesin böyle bir uzmanlığı olmak zorunda mı amonyum karbonat? sen annenle ev eşyası bakmaya gitsen "bak bak daha ev eşyası bakamıyor" mu diyeceğiz?
bir başka kadın zırvası.
bir başka kadın zırvası.
behzat ç.'yi kurtlar vadisi pusu kıvamına getirmelerini engellemiş başrol beyanıdır. bence en iyisini yapmıştır.
adamın bütün takvimini başlık olarak geçti sözlük ahalisi. 3 sene sonra bu başlıklar nasıl komik görünecek hiç düşündünüz mü?
işini yapmadığını düşünüyorsanız adının başlığı altına eleştirinizi yazarsınız. ben eski belediye başkanlarının "şuraya gitmesi, buradan dönmesi" diye başlıklarının olduğunu hatırlamıyorum.
kötü muhalefet sadece mide bulandırıyor.
işini yapmadığını düşünüyorsanız adının başlığı altına eleştirinizi yazarsınız. ben eski belediye başkanlarının "şuraya gitmesi, buradan dönmesi" diye başlıklarının olduğunu hatırlamıyorum.
kötü muhalefet sadece mide bulandırıyor.
benim gözümde otobüste çantayla ayakta duranları linç edenlerle buradakiler aynı tipler. olayın özüne hiç inmiyorlar hep yüzeysel.
kardeşim çantasını elinde tutmasını isteyenler nasıl ayakta o kadar sıkış tıkış gitmesine sebep olanlara laf etmeyip ayakta durana laf ediyorsa, bu sigara 100 lira olsun diyenler de kardeşim düzgün bir yasa olsun ve uygulansın demek yerine sigara içenlere ceza kesme derdinde.
azıcık sisteme yürüyün. hadi be.
kardeşim çantasını elinde tutmasını isteyenler nasıl ayakta o kadar sıkış tıkış gitmesine sebep olanlara laf etmeyip ayakta durana laf ediyorsa, bu sigara 100 lira olsun diyenler de kardeşim düzgün bir yasa olsun ve uygulansın demek yerine sigara içenlere ceza kesme derdinde.
azıcık sisteme yürüyün. hadi be.
denizbank'ın çalışanını tüm denizbank'a mal etme girişimidir. gram işim olmaz denizbankla ama bu kadar çarpıtılmış bir rezalet de görmedim arkadaş. git bankacıyı şikayet et işte.
ayrıca o nasıl başlık açmaktır?
rezalet puanı: 0/10
ayrıca o nasıl başlık açmaktır?
rezalet puanı: 0/10
haberde bile "yakınlardaki bir büfeden beş paket sigara aldırdığı görüldü" diyor. hadi onların da derdini sikeyim ama sen gelip buraya "günde beş paket sigaraya başlaması" diye başlık açarsan ben sana sadece attention whore derim.
ayrıca bana ne kaç paket içiyor.
ayrıca bana ne kaç paket içiyor.