vodafone pişmanlıktır. her şeyleri üç kağıt üzerine kurulu. hediye çarkı diye yaptıkları kampanya bile ahlaksızlık örneği. ne kadar çevirirsen çevr sürpriz adı altında sizi alışveriş yapmaya zorluyorlar. çaydanlığa %15 indirimi ne yapayım ben, götüme mi sokayım? harbiden mallık bizde ki 2022'de vodafone kullanıyoruz.
Sık geçen başlıklar
lukretius 47
ekşi profilitsk görevlendirilsin desek, ''darbe çığırtkanlığı.'' dünyadan yardım istesek, ''işgal kuvvetlerine çağrı.'' israilli yardım etsin desek, ''yahudiden yardım almayız.'' yunan yardım etmek istese, ''düşmandan yardım almayız.'' yangın söndürme uçağı alın desek, ''para yok.'' olan uçakları kaldırın desek, ''onlar eski, kalkmaz.'' ulan namussuzlar, bahçe hortumuyla mı söndüreceğiz bu amına kodumun yangınını.
altay olsa o topu kurtarır, bütün galler takımını çalımdan geçirdikten sonra golünü atardı.
ispanya 917 pas yaptı, isveç 167 ama ikisi de 1 puan aldı. isveçliler şimdi soyunma odasında biralarını yudumlarken ispanyollar götten nefes almakla meşguller, böyle bi enayilik yok ha.
alın size ümmet, alın size avrasyacılık, alın size ülkücülük mk... götünüzde don yok, ideoloji yaymaya çalışıyorsunuz. birisi osmanlı'yı kuracakmış, diğeri rusya'yla ittifak yapacakmış, diğeri soğuk savaş döneminden kalma kafayla ülkücülük taslayacakmış. aldınız mı? nasılmış?
ikinci dünya savaşında yaşanan büyük kıtlıktan insanlar patates sayesinde sağ çıkabilmişler. dünya savaşında yaşanan sefilliği bize 2021 yılında yaşatan başta sayın cumhurbaşkanım olmak üzere, emeği geçen herkese teşekkürlerimi borç bilirim.
investing'e borsa düşer kalkar ama akp düşerse filistin kalkamaz yazdım, ağzıma sıçtılar... akp'ye müthiş bir öfke var. :d
''trabzon’un akp’li belediye başkanı murat zorluoğlu, makam odasına istanbul’dan 898 bin tl’ye mobilya aldığı ortaya çıktı.''
trabzon'da su olmayan köyler var hala. adamların keyfe bak, sanki bana ingiltere kraliyet ailesi. görgüsüz herifler ya...
https://www.sozcu.com.tr/…odasini-yeniledi-6333761/
trabzon'da su olmayan köyler var hala. adamların keyfe bak, sanki bana ingiltere kraliyet ailesi. görgüsüz herifler ya...
https://www.sozcu.com.tr/…odasini-yeniledi-6333761/
ah şimdi ecevit iktidarda olacaktı ki esnaf sokaklarda kendini sikecekti. allah'tan reyizimiz var. hepsi yavru kedi gibi yuvalarında... hiçbirinin sesi çıkmıyor. aferin pıtırcıklar.
ülkenin haline bak ülkenin haline... hey yavrum benim. şimdi böyle bir ülkede bekliyorsun ki ülkeyi yönetenler milletin derdine derman olsunlar. ama bakıyorsun, devleti yöneten beyefendinin tek derdi kılıçdar'ın aşı olması. niye aşı oldun diyor adama. bak bak... derde bak.
-gene niye toplandık.
-ne bilim amk.
-kuru pasta aldınız mı?
-ahmet alacaktı ama...
-aldım panpa.
-eee, toplantısı sonrası ne açıklama yapacağız?
-kime?
-halka lan halka.
-he ya, bi de onlar vardı değil mi...
-maske, sosyal mesafe falan de geç amk.
-lan insan baklava filan da alırdı. kuru pasta baydı. pastaneler kapalı mı?
-niye kapalı olsun?
-pandemi var ya lan.
-oha, pandemi mi var amk?
-yuh.
-ne bilim amk.
-kuru pasta aldınız mı?
-ahmet alacaktı ama...
-aldım panpa.
-eee, toplantısı sonrası ne açıklama yapacağız?
-kime?
-halka lan halka.
-he ya, bi de onlar vardı değil mi...
-maske, sosyal mesafe falan de geç amk.
-lan insan baklava filan da alırdı. kuru pasta baydı. pastaneler kapalı mı?
-niye kapalı olsun?
-pandemi var ya lan.
-oha, pandemi mi var amk?
-yuh.
berat elendi... pardon, yanlış yere geldim. iyi akşamlar.
biden pkk destekçisi. trump öyle değildi. washington ülkü ocaklarından çıkaramazdık adamı... güle güle teksas'ın bozkurtu. (yerseniz)
bence akp'de bir adam var, tüm konuşmaları o hazırlıyor.
''ekonomide zorlu virajı geçtik. tünelin sonundaki ışık büyümeye başladı.'' oğlum bunu berat'a götür, okusun.
''maske, sosyal mesafe... tedbirli olursak kaybeden virüs olacak.'' oğlum bunu fahrettin beye gönder.
''kılıçdar, ssk, sen kimsin ya...'' oğlum bu da recep beyin.
''ekonomide zorlu virajı geçtik. tünelin sonundaki ışık büyümeye başladı.'' oğlum bunu berat'a götür, okusun.
''maske, sosyal mesafe... tedbirli olursak kaybeden virüs olacak.'' oğlum bunu fahrettin beye gönder.
''kılıçdar, ssk, sen kimsin ya...'' oğlum bu da recep beyin.
şaka maka yapıyoruz ama erdoğan -10 ölü yazın diye emir verse sağlık bakanlığı -10 ölü yazar, üstüne bir de inanmayanları fetöcülükle suçlarlar.
doları indirip kaldırarak türkiye'ye istediklerini yaptırabiliyorlar lan ne acayip. ecevit'le dalga geçiyorlardı bir de. adam gidip koca adaya operasyon çekti, abd ambargosunu falan takmadan. bunlar ülkeyi öyle bir hale getirdiler ki denizde yüzmeye bile çıkamıyor ordu. ecevit'in tırnağı olamazsınız oğlum siz... türkiye'nin başına gelen en berbat şeydir bu akp.
görüntüler trabzon'un çarşıbaşı ilçesinden. her fırsatta ırmağının akışına ölürüm diyen mhp belediyesinin yönettiği ilçede sahil rezil halde. denizden intikam alınıyor sanki. her yer aylardır çöp, pislik... ya bu denize düşmanlığınız neden arkadaş? bir de turist gelsin diye yalvarıyorsunuz, turist gelse nereyi göstereceksiniz? bu çöp yığınlarını mı?!
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
ha bir de şu var. ilçenin mhp'li belediye başkanı mümin nuhoğlu birkaç gün önce tiski toplantısında chp'lilerle tartışıyor. sonunda da “bizim hedefimiz allah’ın adaletini yaymak. bizim hedefimiz kur’an-ı kerim” deyip salonu terk ediyor. kaynak allah'ın işine karışmayı bırakın da, allah'ın yarattığı şeylere sahip çıkmayı öğrenin önce sayın başkan. trabzon sahillerini getirdiğiniz durum ortada...
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
ha bir de şu var. ilçenin mhp'li belediye başkanı mümin nuhoğlu birkaç gün önce tiski toplantısında chp'lilerle tartışıyor. sonunda da “bizim hedefimiz allah’ın adaletini yaymak. bizim hedefimiz kur’an-ı kerim” deyip salonu terk ediyor. kaynak allah'ın işine karışmayı bırakın da, allah'ın yarattığı şeylere sahip çıkmayı öğrenin önce sayın başkan. trabzon sahillerini getirdiğiniz durum ortada...
sabah yazarı engin ardıç, z kuşağı gençlerine ağır hakaretlerde bulunarak "bunlar üç yıl sonra oy verecekler. her beş seçmenden biri bunlardan olacakmış. yedi milyon kişi kadar oldukları hesaplanıyor. belirgin bir siyasi görüşleri yok. çoğu "apolitik"... gezi olaylarının vandallık ve çapulculuktan ileri gidememesi de bunun göstergesidir. "toplumsal" değil "bireysel" insanlar. bencillik düzeyinde. aileleriyle aralarında uçurum var. çalışmadan, kısa yoldan para kazanmak da en büyük arzuları. içlerinde "mal ergen" tabir edilenlerin oranı hayli yüksek. megabayt dağıtarak oyları alınabilir" ifadelerini kullandı. kaynak
...istiyorlar ki bu gençler cemaatlere, tarikatlara girsinler; hocaefendilerin dizlerinin dibinde eğilip bükülsünler, sabah akşam ahaber izleyip tarikatları hangi partiye oy veriyorsa tıpış tıpış gidip o partiye oy versinler. geçti o dönemler engin efendi, boşuna zırlama.
...istiyorlar ki bu gençler cemaatlere, tarikatlara girsinler; hocaefendilerin dizlerinin dibinde eğilip bükülsünler, sabah akşam ahaber izleyip tarikatları hangi partiye oy veriyorsa tıpış tıpış gidip o partiye oy versinler. geçti o dönemler engin efendi, boşuna zırlama.
yıgılsın amerigaa... abd ekonomisi çökünce bize de girmeyecek zannediyorlar, yazık.
cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine bu sefer de ben ''evet'' diyorum mk, en süper sistem bu, hadi bakalım.