Sık geçen başlıklar
kampta prefabrik evleri tahrip edip yangın çıkarmışlar,
akp valisi sorun yok diye açıklama yapmış, görüntüler olmasa yok öyle bişe diye açıklama da yapar akp valisi

bunları din kardeşimiz diyerek destekleyen ibneler buralarda mı,

bu soysuzlar yüzünden batmadıkmı.
senin ümmet götcü çıktı tayyip emmi,
her belayı saldın üstümüze bi ziktirtmediğin kalmıştı,
ensar olma heveslisi kim varsa domalsın,
bize denk gelirse o telefonu vazelinsiz sokarız böyle ümmetin götüne,
bize ümmetin lideri değil
kerizi
ibnesi
gavatı olarak bakıyorlar bu ırkını siktiklerim.

edit: silahı çekti diyen minnoşlar var, ay canıımm kıyamam, lan bu piçin geldiği yerde isporta tezgahında bile roket atar satılıyor, ahmak olmak için özel bir çaba sarf etmeyin.
arkadan gelen araç %80 kusurludur, şehir içinde bu ne hız, çocuk da fırlayabilirdi yola,

ezerim veya doğal selection diyen öküzler için bir medeniyet bırakayım buraya,
https://youtu.be/hu1l3c6gp3s

akıl sahibi olan kişiler, hayvanların, çocukların, yaşlıların, delilerin vs neden olduğu olaylardan sorumludur, ehliyet sana veriliyor onlara değil, ihtimal ve olasılık tedbirini sen alacaksın.
bunlara istihdam sağlayıp yenilerinin gelmesine vesile olanlar net orosbu çocuğudur.

bunlar sınırı geçerken uyarı ateşi bile açtırmayan komutan, silahı bıraksın tığ alıp kazak örsün, ona bunu siyasi emir olarak veren kişi ise akşam eşi ve kızlarıyla ağırlasın bunları.
italya başbakanı diktatör demesin de mahmut mu desin.

sabri'ye ballı kredi verip bize sabır tavsiye ettiler
şükrü'ye ballı ihale verip bize şükür tavsiye ettiler
hamdi'ye ballı arazi verip bize hamd tavsiye ettiler.

vatandaş hesap sormaya başlarsa gerisi gelir korkusu bu.
128 milyar dolar, bu hırsızlar için sarı inektir.
adamlar halıya sıçsa, bunu sanat diye yedirecek, o derece arsız ve hayasızlar.

devalüasyon'un adını rekabetçi türklirası koydular amk...