saka gibi.. reis istedi, kaldirildi lan..
diktatör deyince de kiziyorlar..
edit: yazım yanlışı
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
ıtır esen yaşına başına bakmadan miss turkey 2017'ye katılmış. helal olsun ülkenin güzellik standartlarını belirlemek için çabalayan koca yürekli kadın.
arabası olmayanların üşüştüğü başlık. arabayı alırken kendi külfeti dışında ötv'yi, kdv'yi, muayene parasını, bakım masrafını, sigortasını, kaskosunu, benzinini hepsinin parasını ödemeyi göze alan adam sizce bunu sabahları ağzı kokan ya da oturduğu yerde uykuya dalıp osuran birini taşımak için mi yapıyor?
not: arabam var
not: arabam var
yok efendim kıskanıyormuşuz, yok efendim ilk taşı günahsız olanımız atsaymış bilmem ne.
valla benim bu konuda günahım yok bırak taşı kayayı atacak masumluktayım. kimsenin yuvasını yıkmadım, metres olmadım, kapağı atmak için çocuk yapmadım. yaptığım bi zina malum nikahsızdık agshdjd onda da kuruş almadım gayet zevkine agshdjdk
yani demem o ki, arkadaşlar kadın metres. bu konuda hemfikiriz değil mi ? e o zaman niye metresi kıskanalım allasen ?siz bi gavatı efendime söyleyeyim bi pezevengi kıskanıyor musunuz para içinde yüzünce ? cevap evetse öl zaten.
biz kıskanmıyoruz. iğreniyoruz. kıskanan varsa da kimdir biliyo musun ? hani araban yok diye seninle görüşmeyen, pahalı mekanlara götürmüyosun diye sızlanan kezbanlar var ya hah onlar işte. içten içe birer şeyma olmak isteyen para yiyiciler. bizler değil.
artık kıskanma lafı duymak istemiyorum. lütfen.
edit: aşağıda okuduğunu anlamayan biri var şoktayım şu an. sözlükte ne geziyo bunlar yav. canım benim nikahsız sevişmekle metres olmak bir mi ? adam diyo ki sen de nikah olmadan sevişmişsin şeyma'ya metres diyosun. aradaki farkı anlatmıcam. beynini yorsun kendi bulsun. lütfen arkadaşa kopya vermeyin.
valla benim bu konuda günahım yok bırak taşı kayayı atacak masumluktayım. kimsenin yuvasını yıkmadım, metres olmadım, kapağı atmak için çocuk yapmadım. yaptığım bi zina malum nikahsızdık agshdjd onda da kuruş almadım gayet zevkine agshdjdk
yani demem o ki, arkadaşlar kadın metres. bu konuda hemfikiriz değil mi ? e o zaman niye metresi kıskanalım allasen ?siz bi gavatı efendime söyleyeyim bi pezevengi kıskanıyor musunuz para içinde yüzünce ? cevap evetse öl zaten.
biz kıskanmıyoruz. iğreniyoruz. kıskanan varsa da kimdir biliyo musun ? hani araban yok diye seninle görüşmeyen, pahalı mekanlara götürmüyosun diye sızlanan kezbanlar var ya hah onlar işte. içten içe birer şeyma olmak isteyen para yiyiciler. bizler değil.
artık kıskanma lafı duymak istemiyorum. lütfen.
edit: aşağıda okuduğunu anlamayan biri var şoktayım şu an. sözlükte ne geziyo bunlar yav. canım benim nikahsız sevişmekle metres olmak bir mi ? adam diyo ki sen de nikah olmadan sevişmişsin şeyma'ya metres diyosun. aradaki farkı anlatmıcam. beynini yorsun kendi bulsun. lütfen arkadaşa kopya vermeyin.
birinin hatirlatmasi lazim:
o svastikayi koluna takiyorsan: 'ikinci dunya savasinda 60 milyondan fazla insanin olmesine sebep olan ideolojiyi savunuyorum' demis oluyorsun. '20 milyon kisiyi, kismen firinlarda yakan, kismen calisma kamplarinda olduren iktidari destekliyorum' diyerek de altini kirmizi kalemle cizmis oluyorsun.
o saatten sonra 'ayy adama yumruk attilar' diyenler, cok afedersiniz ama siktirip gitsinler. yumrukla kalindigina sukretsin bu pic. konusurken havada salladigi ellerinin gotune sokulmasi lazimdi.
geber amk nazisi!
edit:
sayilarda hata yaptigim icin uyaranlar oldu. dogrudur.
dogru sayilar icin lutfen su linke gidin. sonuna kadar da izleyin!
http://www.fallen.io/ww2/
o svastikayi koluna takiyorsan: 'ikinci dunya savasinda 60 milyondan fazla insanin olmesine sebep olan ideolojiyi savunuyorum' demis oluyorsun. '20 milyon kisiyi, kismen firinlarda yakan, kismen calisma kamplarinda olduren iktidari destekliyorum' diyerek de altini kirmizi kalemle cizmis oluyorsun.
o saatten sonra 'ayy adama yumruk attilar' diyenler, cok afedersiniz ama siktirip gitsinler. yumrukla kalindigina sukretsin bu pic. konusurken havada salladigi ellerinin gotune sokulmasi lazimdi.
geber amk nazisi!
edit:
sayilarda hata yaptigim icin uyaranlar oldu. dogrudur.
dogru sayilar icin lutfen su linke gidin. sonuna kadar da izleyin!
http://www.fallen.io/ww2/
amına kodumun platformunu iyice ergenler, liseliler, burnu sivilceli öküz oğlu öküz liseliler bastı..
içinde geçmek futbola özgü bir laf falan değildir.. götünüzden icat çıkartmayın..
--- spoiler ---
"poli kalabalığın içinden geçerek sergei'ye yaklaştı".. arzualnmış, morgan rice, 2015
"kaçırmak istediği yengesini de yanına alarak kaçmak isteyen şahıs, üzerine gelen kalabalığın içinden geçerek" milliyet, 08 mayıs 2017..
"sonra kuşlar uçtu birer birer, hep beraber. denizlerin üstünden,bulutların altından. insanların içinden geçerek" ahmet yaşar gündüz, şiir.
tureng sözlüğe göre içinden geçmek : move through, pass through..
--- spoiler ---
böyle yüz tane örnek çıkartırım.. hayat öyle pes'ten, fifa'dan ibaret değil..
gelgelelim paylaşıma.. paylaşım melih şendil'in (ki kendisi fenerbahçelidir) maç esnasındaki anlatımına dayanıyor. hatta dayanmıyor, neredeyse birebir o anlatım.
niye? ulan çünkü pozisyon öyle.. hakikaten de defans oyuncularının içinden geçti. aklıevvel'in birisi de "aralarından geçse deseydi sorun değildi" demiş.. lan ne farkları var?
ha, 40 metreden bir şut ile gol olurdu, resmi hesap "beşiktaş konyanın içinden geçti" derdi, o zaman tamam argo anlamında kullanılır.
ama "kelimenin tam anlamıyla" içinden geçilme aksiyonunun olduğu bir pozisyonu argoya yormak, ancak o hastalıklı, çürümüş, ezik beyinlerin bir ürünü..
beşiktaş kompleksi midir artık bu, çekememezlik midir, nasıl bir ruhsal çöküntünün ürünüdür bilemiyorum..
o admin'i suçsuz yere işinden edenler de allahlarından bulsunlar.
içinde geçmek futbola özgü bir laf falan değildir.. götünüzden icat çıkartmayın..
--- spoiler ---
"poli kalabalığın içinden geçerek sergei'ye yaklaştı".. arzualnmış, morgan rice, 2015
"kaçırmak istediği yengesini de yanına alarak kaçmak isteyen şahıs, üzerine gelen kalabalığın içinden geçerek" milliyet, 08 mayıs 2017..
"sonra kuşlar uçtu birer birer, hep beraber. denizlerin üstünden,bulutların altından. insanların içinden geçerek" ahmet yaşar gündüz, şiir.
tureng sözlüğe göre içinden geçmek : move through, pass through..
--- spoiler ---
böyle yüz tane örnek çıkartırım.. hayat öyle pes'ten, fifa'dan ibaret değil..
gelgelelim paylaşıma.. paylaşım melih şendil'in (ki kendisi fenerbahçelidir) maç esnasındaki anlatımına dayanıyor. hatta dayanmıyor, neredeyse birebir o anlatım.
niye? ulan çünkü pozisyon öyle.. hakikaten de defans oyuncularının içinden geçti. aklıevvel'in birisi de "aralarından geçse deseydi sorun değildi" demiş.. lan ne farkları var?
ha, 40 metreden bir şut ile gol olurdu, resmi hesap "beşiktaş konyanın içinden geçti" derdi, o zaman tamam argo anlamında kullanılır.
ama "kelimenin tam anlamıyla" içinden geçilme aksiyonunun olduğu bir pozisyonu argoya yormak, ancak o hastalıklı, çürümüş, ezik beyinlerin bir ürünü..
beşiktaş kompleksi midir artık bu, çekememezlik midir, nasıl bir ruhsal çöküntünün ürünüdür bilemiyorum..
o admin'i suçsuz yere işinden edenler de allahlarından bulsunlar.
zat-ı muhterem bir gün demiş ki.
ey benim keramet ehli olduğumu, mucizeler getirdiğimi düşünenler.
siktirin gidin.
ve bir anda siktir olup gitmişler.
ey benim keramet ehli olduğumu, mucizeler getirdiğimi düşünenler.
siktirin gidin.
ve bir anda siktir olup gitmişler.
memlekette çürümüşlüğün bir başka şekli. kime yaranacağınızı şaşırdınız.
allah belanızı versin, versinde o çocuktan daha beter olun inşallah.
allah belanızı versin, versinde o çocuktan daha beter olun inşallah.
ortaokulda olduğum yıllarda, abim, ablam ve ben bir gün bir çılgınlık yapıp ilk kez sinemaya gidelim dedik. biriktirdiğimiz harçlıkları bir araya getirdik, bilete yeter para çıkınca sinemaya gitmek üzere yola koyulduk.
sinemaya vardığımızda afişleri gözden geçirirken, korku filmi olsun deyiverdim bizimkilere. o yıllarda korku filmlerine kafayi takmistim. e ailenin en kucugu olunca da istediğimi yaptirmam bir ispiyonuma bakardi. *
bizimkileri de ikna edince afişlerde bir film gözümüze takıldı: korkunç bir film hah iste bu korku filmi, kesin müthiş korkunçlu bir film deyip biletleri aldık.
salona gittik, abim ve ablam beni ortalarına aldı, oturduk. film başladı ve nefesler kesildi.
amerikan pastası tadında müthiş (!) bir ergen filmini, ortaokul yıllarımda cinselliğin c'sini bilmezken ve üstelik abim ve ablamla izledim!
şöyle bir sahne hatirliyorum: kadin, elleriyle gömleğini şırank diye acarken, e tabi gogusler ortaya cikacak diye bekliyoruz, bir erkegin kıllı igrenc gogusleri cikti dankkk diye. boyle de seviyesiz, kötü, igrenc sahneler.
abime bir ara baktım, pis pis sırıtıyordu ibnetor. o yıllarda kendisi lise ikide falandı, film tam onun yaşına ve homoergenusluğuna hitap ediyordu haliyle. hehe.
yıllar sonra trajediyi anmak adına o filme bir göz atayım dedim, beş dakikasına dahi tahammül edemeden kapattım. 2 saat süren bu filme katlandığım için çocukluğuma buradan özür gönderiyorum:/
sinemaya vardığımızda afişleri gözden geçirirken, korku filmi olsun deyiverdim bizimkilere. o yıllarda korku filmlerine kafayi takmistim. e ailenin en kucugu olunca da istediğimi yaptirmam bir ispiyonuma bakardi. *
bizimkileri de ikna edince afişlerde bir film gözümüze takıldı: korkunç bir film hah iste bu korku filmi, kesin müthiş korkunçlu bir film deyip biletleri aldık.
salona gittik, abim ve ablam beni ortalarına aldı, oturduk. film başladı ve nefesler kesildi.
amerikan pastası tadında müthiş (!) bir ergen filmini, ortaokul yıllarımda cinselliğin c'sini bilmezken ve üstelik abim ve ablamla izledim!
şöyle bir sahne hatirliyorum: kadin, elleriyle gömleğini şırank diye acarken, e tabi gogusler ortaya cikacak diye bekliyoruz, bir erkegin kıllı igrenc gogusleri cikti dankkk diye. boyle de seviyesiz, kötü, igrenc sahneler.
abime bir ara baktım, pis pis sırıtıyordu ibnetor. o yıllarda kendisi lise ikide falandı, film tam onun yaşına ve homoergenusluğuna hitap ediyordu haliyle. hehe.
yıllar sonra trajediyi anmak adına o filme bir göz atayım dedim, beş dakikasına dahi tahammül edemeden kapattım. 2 saat süren bu filme katlandığım için çocukluğuma buradan özür gönderiyorum:/
sikimi açıp ona laf anlatmayı fenerlilere laf anlatmaya tercih ederim normalde ama bu kez dayanamadım.
beşiktaş'ta süre alamaması quaresma ve babel'in hayvani performansından ötürü. quaresma, porto deplasmanında kilidi açan isimdi, dün de caner'in asistini hazırladı, konyalıların içinden geçerek bir de gol attı. babel'i anlatmaya gerek yok takımın belki de en formda oyuncusu. bu adamlar böyle oynadığı müddetçe lens yedek oturmaya devam edecek. ondan beklenen performansı halihazırda veren birileri varken oynamaması çok normal. bu lens'in kalitesinden bir şey götürmez.
lan cidden salağa anlatır gibi anlattırıyorsunuz şunları ya. sizin kadar aptal bi topluluk görmedim. geçen sezonki en iyi topçunuz beşiktaş'ta süre alamıyor, düşün aradaki kalite farkını, ama siz bunu sevinilecek bir şey sanıyorsunuz. allah akıl fikir versin size ya ne diyeyim.
beşiktaş'ta süre alamaması quaresma ve babel'in hayvani performansından ötürü. quaresma, porto deplasmanında kilidi açan isimdi, dün de caner'in asistini hazırladı, konyalıların içinden geçerek bir de gol attı. babel'i anlatmaya gerek yok takımın belki de en formda oyuncusu. bu adamlar böyle oynadığı müddetçe lens yedek oturmaya devam edecek. ondan beklenen performansı halihazırda veren birileri varken oynamaması çok normal. bu lens'in kalitesinden bir şey götürmez.
lan cidden salağa anlatır gibi anlattırıyorsunuz şunları ya. sizin kadar aptal bi topluluk görmedim. geçen sezonki en iyi topçunuz beşiktaş'ta süre alamıyor, düşün aradaki kalite farkını, ama siz bunu sevinilecek bir şey sanıyorsunuz. allah akıl fikir versin size ya ne diyeyim.
bu "reddedilmeme" takıntısı ile tecavüz/taciz arasındaki tehlikeli bağı sadece ben mi görüyorum, yoksa aklı başındaki herkes farkında mı?
moruk ben çok tiksindim ya keşke bu işi public kategorisinde yapmasalardı.
amcanın tüşörtü gözümün önünden gitmiyor, dayım da aynısından giyiyor, ceplisinden kalem koyuyor cebe de.
:( cepsiz asla giymez. çünkü oraya alışveriş fişi vs koyuyor konu biraz kaydı, neyse.
amcanın tüşörtü gözümün önünden gitmiyor, dayım da aynısından giyiyor, ceplisinden kalem koyuyor cebe de.
:( cepsiz asla giymez. çünkü oraya alışveriş fişi vs koyuyor konu biraz kaydı, neyse.
(bkz: imam hatipler kapatılsın)
geleneksel troll engelleme başlıklarından biri. maç günü temiz bir sözlük için ben de anahtar kelimeleri veriyorum:
link, ülker, yeşil,
tiner, 8taş, sekiztaş, eziktaş, karga,
kuş, kızkardeşler, esra, ceyda, sarışın, civciv,
kobra, sokma, boru, yosma, kedicik, bafileme, koyma, ağlak.
tertemiz bir sözlük için haydi sen de bir troll engelle.
link, ülker, yeşil,
tiner, 8taş, sekiztaş, eziktaş, karga,
kuş, kızkardeşler, esra, ceyda, sarışın, civciv,
kobra, sokma, boru, yosma, kedicik, bafileme, koyma, ağlak.
tertemiz bir sözlük için haydi sen de bir troll engelle.
eş olsun, dost olsun, sevgili olsun farketmez. bir insandan bir defa soğursam götüme güneşi soksa ısınamıyorum.
son günlerde bilet fiyatının düşmesi çok normaldir. her bir 100 liralık promosyon biletli yolcu, olmayan 200 liralık biletli yolcudan daha az zarardır.
ortada bir dolandırıcılık yok. bir bilet almak için seni ekrana kitleyen egonomi babalarına çemkir bence.
edit: rezalet puanım 1/10.
aldığı hizmeti, sonradan başlatılan bir kampanyayla değiştirmeye çalışan arkadaşa ise kurnazlık puanım 10/10.
ortada bir dolandırıcılık yok. bir bilet almak için seni ekrana kitleyen egonomi babalarına çemkir bence.
edit: rezalet puanım 1/10.
aldığı hizmeti, sonradan başlatılan bir kampanyayla değiştirmeye çalışan arkadaşa ise kurnazlık puanım 10/10.
akpyi elestirmeyi, devlete vatana ihanetle bir tutan andavallari yine mantar gibi ortaya cikaran baslik.
15 yildir iktidardaki bir partiyi savunmak icin, "o an" bir seyi* uretmeyi beklemeyin diyor bir de, beyin yoksunu. ne bekleyelim lan, senin gibi her yere imam hatip acmasini mi bekleyelim.
koskoca turkiye'nin, cumhurbaskaninin gidip amerikada "bize de silah verin ya, cok sevgili stratejik ortagimiz" diyerek dustugu durumu sorgulama, gel burada burada vatanseverlikten bahset mk.
15 yildir iktidardaki bir partiyi savunmak icin, "o an" bir seyi* uretmeyi beklemeyin diyor bir de, beyin yoksunu. ne bekleyelim lan, senin gibi her yere imam hatip acmasini mi bekleyelim.
koskoca turkiye'nin, cumhurbaskaninin gidip amerikada "bize de silah verin ya, cok sevgili stratejik ortagimiz" diyerek dustugu durumu sorgulama, gel burada burada vatanseverlikten bahset mk.
o büyüklüğü şöyle izah edeyim, kadıköy'de fenerbahçe-galatasaray derbisi vardır maçtan 3 saat önce evden çıkarsın. arena'da galatasaray-fenerbahçe derbisi vardır yine maçtan 3 saat önce evden çıkarsın. kadıköy'de fenerbahçe-beşiktaş derbisi vardır maçtan 1.5 saat önce evden çıkarsın. arena'da galatasaray-beşiktaş derbisi vardır yine evden 1.5 saat önce çıkarsın.
modern dünyayı en az 17 yıl geriden takip ettiğimizin resmi ilanıdır!!!
(bkz: kutumdan büyük çıktı) *
acun'un programlarıyla yetişen boş beleş gençlik yavaş yavaş mahsüllerini vermeye başlamış, hayırlı olsun.
bunlara derhal üç posta aacayipsin-medcezir albümlerini dinletip üzerine de üç beş bölüm süper baba izleteceksin. 90'ların ruhundan biraz nasiplensinler de adam olsunlar.
bunlara derhal üç posta aacayipsin-medcezir albümlerini dinletip üzerine de üç beş bölüm süper baba izleteceksin. 90'ların ruhundan biraz nasiplensinler de adam olsunlar.
bu tip yıldızlar, bir saldırı anında kuyruğunu kendiliğinden bırakır ve düşmanın dikkatini dağıtır.
yazıdan da once icat edilmiştir
gelecekte evlenecegim kadindir.
bu durumun insanlara hala dert oluyor olmasi cok komik. cikin artik o magaranizdan bir zahmet. modern olan butun toplumlarda normallesmis konularin tekrar tekrar tartisilmasi ne kadar uzucu.
ayrica "cocugun adi zaten babadan geciyor yeaa" gibi sacma argumanlarla gelen insanlari da nobel salaklik oduluyle ugurluyoruz.
not: cocuguna kendi soyadiyla birlikte esinin soyadini vermek isteyen homo sapiens.
bu durumun insanlara hala dert oluyor olmasi cok komik. cikin artik o magaranizdan bir zahmet. modern olan butun toplumlarda normallesmis konularin tekrar tekrar tartisilmasi ne kadar uzucu.
ayrica "cocugun adi zaten babadan geciyor yeaa" gibi sacma argumanlarla gelen insanlari da nobel salaklik oduluyle ugurluyoruz.
not: cocuguna kendi soyadiyla birlikte esinin soyadini vermek isteyen homo sapiens.
kocasızlıktan kuruyup hastaneye düşmüştür diyen şu adamın zamanında kadın taklidi yaptığım bir entry'imden dolayı özel mesajla beni tatile çıkarmayı teklif etmişliği var. 32 yaşında olduğunu ve 18 yaşında olmamı sorun etmeyeceğini yazmıştı. en sonunda "saplı" olduğumu söyleyerek kurtuldum ibneden.
irem derici'yi gram sevmem ama yokluktan hayatında görmediği birini tatile çıkarmayı teklif eden abazalar da şöyle yorumlar yaparak kendini rezil etmesin.
irem derici'yi gram sevmem ama yokluktan hayatında görmediği birini tatile çıkarmayı teklif eden abazalar da şöyle yorumlar yaparak kendini rezil etmesin.
(bkz: düşüyo mu böyle)
gerçekleşeceğini tahmin etmek için müneccimle ilişkiye girmeye gerek olmayan bir doğa olayı.
şu sıralar sosyal medyanın en kuytu köşesinde bile önünüzü kesen gelin şeyma subaşı'nın ve onu bu mutlu gününde yalnız bırakmayan acun ılıcalı'nın boşanacağı günde ekşi sözlük gıybet rekoru kırılabilir.
şu sıralar sosyal medyanın en kuytu köşesinde bile önünüzü kesen gelin şeyma subaşı'nın ve onu bu mutlu gününde yalnız bırakmayan acun ılıcalı'nın boşanacağı günde ekşi sözlük gıybet rekoru kırılabilir.
çizgi romanlara göre öyle efsanevi bir zorluğu yoktur. belli bir güçten yukarıdaki gamma ışınına maruz kalıp hulk'tan bruce banner formuna geri geldiğinde öldürülebilir.
civil war ii'de hawkeye bu şekilde okuyla öldürmüştür.
afacan süper kahraman deadpool'un marvel evrenindeki herkesi öldürmeye devam ettiği deadpool killustrated serisinde; kendisini tokatlamaktan bıkan hulk, pool'u paramparça edip bırakmış ardından da deadpool iyileşip bruce banner formuna geri dönen hulk'un kafasını uçurmuştur.
hulk'un paralel evrendeki deli yansıması maestro, incredible hulk future ımperfect serisinde doctor doom'un zaman makinesinde geriye giderler ve bruce banner'ı hulk yapan malum patlama anını tekrar yaşarlar. bu patlama maestro'yu öldürse de tarih akışından şaşmaz, banner hulk olur ama o patlama banner'ı öldürmezken gelecekteki versiyonu maestro'nun ölümüne sebep olur. ancak maestro da hulk olduğu için ölmüş sayılır. biraz karmaşık evet.
old man logan serisinde, süper kötü olarak karşımıza çıkan hulk, çıtır çıtır bir şekilde wolverine'i mideyi indirir. ancak wolverine'in iyileşme yeteneğini hesaba katmaz. wolverine midesinde tekrar eski haline döner ve hulk'u deşerek içinden çıkar. bu sırada hulk ölür.
incredible hulk'un bir serisinde enteresan bir karakter olan cable ile x-men'in diğer üyelerinden olan storm, team up yaparak hulk'u öldürür.
bunlar ilk aklıma gelenler. daha fazla da olabilir ama çok fazla da yoktur. ancak şu da bir hakikattir ki, hulk marvel evreninin en güçlü karakterlerinden biri gibi gözükse de çok fazla kez tokatlanmıştır. the thing kendisini tokatlamıştır, thor tokatlamıştır, spider-man patates etmiştir, silver surfer perişan etmiştir. hatta fantastic four'dan susan storm amına koymuş, öldürmekten beter etmiştir. hatta ve hatta dc&marvel özel sayılarında batman ve superman da kendisini tokatlamıştır.
hulk, bir bölümde red hulk'ı öldürmüştür. ikisi de aynıdır. o ölüyorsa o da ölebilir doğal olarak. yani hulk'u öldürmek için bir hulk klonu da yeterli olabilir. bu paralel evrendeki yansıması maestro da olabilir. marvel'ın sikko hero updatelerinden yeni hulk amadeus cho da olabilir she hulk da olabilir. hepsini geçtim abomination da olabilir hatta abomination'ın kendisini öldürmüşlüğü de var yazarken aklıma geldi.
yani özetle, evet hulk öldürülebilir. hulk birçok şekilde öldürülebilir. kendisinin adamantium'a karşı zayıflığı da varmış wolverine öldürdüğüne göre captain america da kalkanıyla öldürebilir zorlasa. neticede onun da kalkanı adamantium. ayrıca thanos da kendisini rahatlıkla öldürebileceği gibi odin, doctor strange, molecule man hatta magneto kendisini zorlanmadan öldürebilir. jean grey ve dormammu da keza birkaç saniyede kendisini yok edebilir. yani hulk'u öldürmenin abartılacak, hakkında 3 sayfa ve entry girilecek bir olayı yoktur. adam warlock da öldürür. hyperion da galactus da hatta baron mordo da. yollar çok çeşitli olup, değişebilir. en kolay yolu bruce banner olmasını beklemektir tabi ama bazı karakterler için hiç fark etmez. ayrıca kendisini öldürebilir dediğim karakterler ölmez mesela ancak onların da çoğunu kimse bilmez. strange bu aralar popüler de sinema versiyonunu şahsen zerre beğenmedim. benedictli strange öldürülebilir.*
civil war ii'de hawkeye bu şekilde okuyla öldürmüştür.
afacan süper kahraman deadpool'un marvel evrenindeki herkesi öldürmeye devam ettiği deadpool killustrated serisinde; kendisini tokatlamaktan bıkan hulk, pool'u paramparça edip bırakmış ardından da deadpool iyileşip bruce banner formuna geri dönen hulk'un kafasını uçurmuştur.
hulk'un paralel evrendeki deli yansıması maestro, incredible hulk future ımperfect serisinde doctor doom'un zaman makinesinde geriye giderler ve bruce banner'ı hulk yapan malum patlama anını tekrar yaşarlar. bu patlama maestro'yu öldürse de tarih akışından şaşmaz, banner hulk olur ama o patlama banner'ı öldürmezken gelecekteki versiyonu maestro'nun ölümüne sebep olur. ancak maestro da hulk olduğu için ölmüş sayılır. biraz karmaşık evet.
old man logan serisinde, süper kötü olarak karşımıza çıkan hulk, çıtır çıtır bir şekilde wolverine'i mideyi indirir. ancak wolverine'in iyileşme yeteneğini hesaba katmaz. wolverine midesinde tekrar eski haline döner ve hulk'u deşerek içinden çıkar. bu sırada hulk ölür.
incredible hulk'un bir serisinde enteresan bir karakter olan cable ile x-men'in diğer üyelerinden olan storm, team up yaparak hulk'u öldürür.
bunlar ilk aklıma gelenler. daha fazla da olabilir ama çok fazla da yoktur. ancak şu da bir hakikattir ki, hulk marvel evreninin en güçlü karakterlerinden biri gibi gözükse de çok fazla kez tokatlanmıştır. the thing kendisini tokatlamıştır, thor tokatlamıştır, spider-man patates etmiştir, silver surfer perişan etmiştir. hatta fantastic four'dan susan storm amına koymuş, öldürmekten beter etmiştir. hatta ve hatta dc&marvel özel sayılarında batman ve superman da kendisini tokatlamıştır.
hulk, bir bölümde red hulk'ı öldürmüştür. ikisi de aynıdır. o ölüyorsa o da ölebilir doğal olarak. yani hulk'u öldürmek için bir hulk klonu da yeterli olabilir. bu paralel evrendeki yansıması maestro da olabilir. marvel'ın sikko hero updatelerinden yeni hulk amadeus cho da olabilir she hulk da olabilir. hepsini geçtim abomination da olabilir hatta abomination'ın kendisini öldürmüşlüğü de var yazarken aklıma geldi.
yani özetle, evet hulk öldürülebilir. hulk birçok şekilde öldürülebilir. kendisinin adamantium'a karşı zayıflığı da varmış wolverine öldürdüğüne göre captain america da kalkanıyla öldürebilir zorlasa. neticede onun da kalkanı adamantium. ayrıca thanos da kendisini rahatlıkla öldürebileceği gibi odin, doctor strange, molecule man hatta magneto kendisini zorlanmadan öldürebilir. jean grey ve dormammu da keza birkaç saniyede kendisini yok edebilir. yani hulk'u öldürmenin abartılacak, hakkında 3 sayfa ve entry girilecek bir olayı yoktur. adam warlock da öldürür. hyperion da galactus da hatta baron mordo da. yollar çok çeşitli olup, değişebilir. en kolay yolu bruce banner olmasını beklemektir tabi ama bazı karakterler için hiç fark etmez. ayrıca kendisini öldürebilir dediğim karakterler ölmez mesela ancak onların da çoğunu kimse bilmez. strange bu aralar popüler de sinema versiyonunu şahsen zerre beğenmedim. benedictli strange öldürülebilir.*
ufaktan unutulmaya başlayan markaya uygulanan boykot.
sözde muhafazakar bir iktidara göbekten bağlı olan bir kanalda yarım saattir canlı yayında sikiyo muhabbeti çeviriyorlar. bu ülkeye faşizm gelir, ama şeriat asla...
diktatör olduğu anlar var. ancak orospu çocuğu olduğu bi an yok.
bilginize.
bilginize.
allah ondan razı olsun..
diyorum bari yeni evlenen kadınlar devam ettirmese de şu "gelenekleri" insanlar unutsa gitse böyle saçmalıkları, ama yok.
tuzlu kahvenize tüküreyim.
tuzlu kahvenize tüküreyim.
+ yılmaz özdilin bugün ki yazısını okudun mu ?
- kronik solcu yılmaz bey
+ ama abi yazıda yazılanların hepsi gerçek bir okusan adam neler yazıyor içi boş şeyler yazmıyor
- kronik solcu yılmaz bey
+ abi adama solcu demekle sıvışma lütfen adam gerektiğinde sola da giydiriyor sağa da
- kronik solcu yılmaz bey
+ türkiyenin içler acısı halini dile getiriyor kim bu kadar net şekilde yazılar yazabiliyor bu ülkede
- kronik solcu yılmaz bey
+ abi bi dinlesen bu ad..
- kronik solcu yılmaz bey
+ peki abi öyle olsun...
az önce burada "kronik solcu yılmaz bey" diyen bir adet andaval vardı. alın link ona ithafen yazmıştım
- kronik solcu yılmaz bey
+ ama abi yazıda yazılanların hepsi gerçek bir okusan adam neler yazıyor içi boş şeyler yazmıyor
- kronik solcu yılmaz bey
+ abi adama solcu demekle sıvışma lütfen adam gerektiğinde sola da giydiriyor sağa da
- kronik solcu yılmaz bey
+ türkiyenin içler acısı halini dile getiriyor kim bu kadar net şekilde yazılar yazabiliyor bu ülkede
- kronik solcu yılmaz bey
+ abi bi dinlesen bu ad..
- kronik solcu yılmaz bey
+ peki abi öyle olsun...
az önce burada "kronik solcu yılmaz bey" diyen bir adet andaval vardı. alın link ona ithafen yazmıştım
evlenmezdim. vay aq sonunda sorunun kaynağını buldum.
kadınlar için pembebüs yapacağınıza sapıklar için yobazbüs yapın hem erkekler hem de kadınlar rahat etsin.
eşitlik; tüm insanların şehirleri, kamu kurumlarını, kamu kaynaklarını eşit biçimde kullanabilmeleri, ulaşabilmeleri demektir.
pozitif ayrımcılık; toplumda dezavantajlı insanların (engelli, yaşlı, dul vb.) lehine geliştirilen politika, yöntem ve uygulamalardır.
pozitif ayrımcılık, toplumdaki dezavantajlı grupların eğitim ve iş alanında ayrıcalıklı muamele görmeleri amacına yöneliktir. dezavantajlı gruplara cinsiyet, ırk, dil ve din bakımından ötekileştirilen ve bedensel ve/veya zihinsel engeli bulunan bireyler örnek gösterilebilir. örneğin; engellilere burs önceliği, gelişmemiş şehirlerde kadınlara geri ödemesiz teşvik desteği, 65 yaş üstü insanların toplu ulaşımdan ücretsiz faydalanması vb.
kadınlara yönelik kamu kurumlarında uygulanan sözde pozitif ayrımcılık; kadınlar plajı, pembe metrobüs gibi uygulamalar kadınları kamusal alanlardan tecrit etmekten başka bir şey değildir. olması gereken kadınların taciz, rahatsız edilmelerini engellemek için kadın plajı, pembe metrobüs gibi uygulamaar değil tacizin bitirilmesi, tacizcilerin caydırıcı cezalar almaları, toplumun bilinçlendirilmesidir...
eşitlik; tüm insanların şehirleri, kamu kurumlarını, kamu kaynaklarını eşit biçimde kullanabilmeleri, ulaşabilmeleri demektir.
pozitif ayrımcılık; toplumda dezavantajlı insanların (engelli, yaşlı, dul vb.) lehine geliştirilen politika, yöntem ve uygulamalardır.
pozitif ayrımcılık, toplumdaki dezavantajlı grupların eğitim ve iş alanında ayrıcalıklı muamele görmeleri amacına yöneliktir. dezavantajlı gruplara cinsiyet, ırk, dil ve din bakımından ötekileştirilen ve bedensel ve/veya zihinsel engeli bulunan bireyler örnek gösterilebilir. örneğin; engellilere burs önceliği, gelişmemiş şehirlerde kadınlara geri ödemesiz teşvik desteği, 65 yaş üstü insanların toplu ulaşımdan ücretsiz faydalanması vb.
kadınlara yönelik kamu kurumlarında uygulanan sözde pozitif ayrımcılık; kadınlar plajı, pembe metrobüs gibi uygulamalar kadınları kamusal alanlardan tecrit etmekten başka bir şey değildir. olması gereken kadınların taciz, rahatsız edilmelerini engellemek için kadın plajı, pembe metrobüs gibi uygulamaar değil tacizin bitirilmesi, tacizcilerin caydırıcı cezalar almaları, toplumun bilinçlendirilmesidir...
(bkz: sen kimsin amk)
(bkz: kim kimi yiyor)
bu ülkede muhalefetin yaptığı, ülkenin anası bellenirken başını tutmak. kapatın mk partilerini de geçin akp bünyesinde siyaset yapın. dersin ki bütün dünya ülkeleri ellerinde tabldotla tayyip çorbası için sıraya girdi. ulan sen adamın ülkesinin iç işlerine burnunu sokar, akla mantığa aykırı diplomatik söylemler ve eylemlerin içerisinde olursan adam da sana aynı dozda hatta misliyle karşılık verir.
edit : ülkemi de devletimi de seviyorum. hükümet karşıtlığımı devlet karşıtlığı şeklinde yorumlayacak adamın da çok afedersiniz özür diliyorum a.... k....
(bkz: kim kimi yiyor)
bu ülkede muhalefetin yaptığı, ülkenin anası bellenirken başını tutmak. kapatın mk partilerini de geçin akp bünyesinde siyaset yapın. dersin ki bütün dünya ülkeleri ellerinde tabldotla tayyip çorbası için sıraya girdi. ulan sen adamın ülkesinin iç işlerine burnunu sokar, akla mantığa aykırı diplomatik söylemler ve eylemlerin içerisinde olursan adam da sana aynı dozda hatta misliyle karşılık verir.
edit : ülkemi de devletimi de seviyorum. hükümet karşıtlığımı devlet karşıtlığı şeklinde yorumlayacak adamın da çok afedersiniz özür diliyorum a.... k....
başarılı olsaydı sikiyle 2,5 kg halter kaldıran adam olarak ortamlara nam salabilirdi.
hayat böyle bir şey işte, vezirlik ile rezillik arasında ince bir çizgi var.
hayat böyle bir şey işte, vezirlik ile rezillik arasında ince bir çizgi var.
he amk he. size göre dini sorgulayan, saçmalığını farkeden herkes ergen.
biz de zaten hiç işimiz gücümüz yokken, türkiye'de yok edileceğimizi bile bile "ben allahsızım" diye artislik yapıyorduk.
yahu dincilerin ne sikik bir mantığı var. yavrum sizin beyninize kan gitmiyor mu?
turan dursun katledildiğinde 56 yaşındaydı. bu adam türkiye'nin gördüğü en cesur dinsizlerden olmasına karşın, yer yüzünde islamı bu adam kadar araştırmış kişi sayısı sayılıydı.
şimdi bu adam da ergen de mi sayın amınakoyduğum. he aq he. ilgi budalasıydı zaten.
biz de zaten hiç işimiz gücümüz yokken, türkiye'de yok edileceğimizi bile bile "ben allahsızım" diye artislik yapıyorduk.
yahu dincilerin ne sikik bir mantığı var. yavrum sizin beyninize kan gitmiyor mu?
turan dursun katledildiğinde 56 yaşındaydı. bu adam türkiye'nin gördüğü en cesur dinsizlerden olmasına karşın, yer yüzünde islamı bu adam kadar araştırmış kişi sayısı sayılıydı.
şimdi bu adam da ergen de mi sayın amınakoyduğum. he aq he. ilgi budalasıydı zaten.
boyu uzatmak için değil, estetik göründüğü için giyilen ayakkabı türüdür.
"gelin gitmeyin oralarda ikinci hatta üçüncü sınıf vatandaş olacaksınız"
diyen arkadaşlar; kendi vatanımızda birinci sınıf vatandaş mıyız? insanlar bu ülkenin geleceğinden korktuğu için kaçmak istiyorlar. görüyorlar ortadoğunun halini ve bu bokun yakında bu ülkeye de sıçrayacağını biliyorlar. en basitinden akp denen ortadoğu artığı gerici oluşum ortaokulları bile imam hatip ortaokullarına çevirdi. evimin az ilerisindeki ortaokul artık imam hatip ortaokulu ve ben ilerde doğacak çocuklarımın eğitimi için bozulmamış, boktan bedevi arap kültürüne evrilmemiş okul yanına taşınmak zorunda kalacağım tabi bozulmamışını bulabilirsem...bilinen büyük liseleri bile imam hatip yaptı adamlar. şimdi bu okulların sayısı azımsanamayacak kadar çok ve her geçen gün okullar imam hatip olarak değiştiriliyor. belki istanbul'dan durumu hissetmediniz ama anadolu'da durum vahim. dolayısıyla bir 15-20 sene sonra bu okullardan yetişecek neslin hakim olduğu bir türkiye düşünün...
her geçen gün memlekette yaşanan pislik içerisindeki üçüncü sayfa haberlerine ne demeli? etraf saygısız ve kaba insanlarla dolu ve bu kabalık bizzat devlet tarafından sırtı okşanan ve örtülü desteklenen bir halde. dışarda bir yığın sabıka kaydı olup göz altına dahi alınmadan salınan insanlar var.
vergi meselesi? en fazla düzüldüğümüz alan. araba al, pc al, telefon al vs ama bu ürünlerden üreten değil senin devletin kol gibi vergilendirme ile daha fazla kazansın. hatta on yaşında arabaya yıllık asgari ücretin en az yarısı kadar vergi öde, ikinci sınıf sıfır bir otomobile ise nerdeyse asgari ücret kadar yıllık mtv öde. zaten sıfır araç alırken kazıklanmışsın, bir araca iki üç kat fiyat ödemişsin ama o vergiler kesmiyor bizim devleti daha ödemen daha çok ödemen gerekiyor.
zevkine yaşama, bir boku sorgulama beş vakit mal gibi namaz kıl, içki içme, eğlence hayatın olmasın, gezmek tozmak senin neyine, ramazan'da oruç tut, boş zamanlarında sakız orucu bozar mı diye kafa yor, ot gibi yaşa... devletin vatandaşına yaptığı muameleye bakınız. hadi dışardan getirilen ürünler aşırı pahalı ya yerli ürünler? örneğin bizim ülkede üretilen siktiğimin 70 cl'lik rakısı bile 100 tl nerdeyse. lan böyle bir orospu çocukluğu, böyle şerefsizlik, böyle adilik var mı?
yahu arkadaş fazla uzatmayacağım, anlatmaya kalksam kitap yazılır, ben bu memleketten de bu memleketin insanlarından da bıktım usandım. yeter artık yahu, geri zekalı insanların, geri zekalı siyasilerin keyfine göre yaşamaktan bıktım. paramın büyük bir bölümünü vergi olarak ödemekten bunun karşılığında ne doğru düzgün sağlık hizmeti, ne güvenlik ne de eğitim hizmeti alamamaktan bıktım. canım sıkıldığında pahalılıktan ötürü zevkine bir şey yapamamaktan, boktan bir cep telefonuna bir maaş kadar para vermekten bıktım. bu memleketin dinci yobazlarından bıktım. bu memleketin yurttaşına, eğitimli, vasıflı vatandaşına olan saygısızlığından bıktım.
şimdi soruyorum bizler yurt dışında ikinci, üçüncü sınıf muamele göreceğiz belki evet ama kendi vatanımızda birinci sınıf muamele mi görüyoruz güzel kardeşim?
zerre kadar fırsat geçse elime bir saniye bile beklemem bu ortadoğu bokluğunda. kaçmak istediğim türklük değil aksine türklüğü, türk kültürünü yok etmiş ortadoğu islam canavarlığı, islam gericiliği, islam faşizanlığıdır...
diyen arkadaşlar; kendi vatanımızda birinci sınıf vatandaş mıyız? insanlar bu ülkenin geleceğinden korktuğu için kaçmak istiyorlar. görüyorlar ortadoğunun halini ve bu bokun yakında bu ülkeye de sıçrayacağını biliyorlar. en basitinden akp denen ortadoğu artığı gerici oluşum ortaokulları bile imam hatip ortaokullarına çevirdi. evimin az ilerisindeki ortaokul artık imam hatip ortaokulu ve ben ilerde doğacak çocuklarımın eğitimi için bozulmamış, boktan bedevi arap kültürüne evrilmemiş okul yanına taşınmak zorunda kalacağım tabi bozulmamışını bulabilirsem...bilinen büyük liseleri bile imam hatip yaptı adamlar. şimdi bu okulların sayısı azımsanamayacak kadar çok ve her geçen gün okullar imam hatip olarak değiştiriliyor. belki istanbul'dan durumu hissetmediniz ama anadolu'da durum vahim. dolayısıyla bir 15-20 sene sonra bu okullardan yetişecek neslin hakim olduğu bir türkiye düşünün...
her geçen gün memlekette yaşanan pislik içerisindeki üçüncü sayfa haberlerine ne demeli? etraf saygısız ve kaba insanlarla dolu ve bu kabalık bizzat devlet tarafından sırtı okşanan ve örtülü desteklenen bir halde. dışarda bir yığın sabıka kaydı olup göz altına dahi alınmadan salınan insanlar var.
vergi meselesi? en fazla düzüldüğümüz alan. araba al, pc al, telefon al vs ama bu ürünlerden üreten değil senin devletin kol gibi vergilendirme ile daha fazla kazansın. hatta on yaşında arabaya yıllık asgari ücretin en az yarısı kadar vergi öde, ikinci sınıf sıfır bir otomobile ise nerdeyse asgari ücret kadar yıllık mtv öde. zaten sıfır araç alırken kazıklanmışsın, bir araca iki üç kat fiyat ödemişsin ama o vergiler kesmiyor bizim devleti daha ödemen daha çok ödemen gerekiyor.
zevkine yaşama, bir boku sorgulama beş vakit mal gibi namaz kıl, içki içme, eğlence hayatın olmasın, gezmek tozmak senin neyine, ramazan'da oruç tut, boş zamanlarında sakız orucu bozar mı diye kafa yor, ot gibi yaşa... devletin vatandaşına yaptığı muameleye bakınız. hadi dışardan getirilen ürünler aşırı pahalı ya yerli ürünler? örneğin bizim ülkede üretilen siktiğimin 70 cl'lik rakısı bile 100 tl nerdeyse. lan böyle bir orospu çocukluğu, böyle şerefsizlik, böyle adilik var mı?
yahu arkadaş fazla uzatmayacağım, anlatmaya kalksam kitap yazılır, ben bu memleketten de bu memleketin insanlarından da bıktım usandım. yeter artık yahu, geri zekalı insanların, geri zekalı siyasilerin keyfine göre yaşamaktan bıktım. paramın büyük bir bölümünü vergi olarak ödemekten bunun karşılığında ne doğru düzgün sağlık hizmeti, ne güvenlik ne de eğitim hizmeti alamamaktan bıktım. canım sıkıldığında pahalılıktan ötürü zevkine bir şey yapamamaktan, boktan bir cep telefonuna bir maaş kadar para vermekten bıktım. bu memleketin dinci yobazlarından bıktım. bu memleketin yurttaşına, eğitimli, vasıflı vatandaşına olan saygısızlığından bıktım.
şimdi soruyorum bizler yurt dışında ikinci, üçüncü sınıf muamele göreceğiz belki evet ama kendi vatanımızda birinci sınıf muamele mi görüyoruz güzel kardeşim?
zerre kadar fırsat geçse elime bir saniye bile beklemem bu ortadoğu bokluğunda. kaçmak istediğim türklük değil aksine türklüğü, türk kültürünü yok etmiş ortadoğu islam canavarlığı, islam gericiliği, islam faşizanlığıdır...
ilkokul veya ortaokuldan sonra okumamis 50-60 yas ustu amca-teyzelerimiz ayiramayabilir, onlara hicbir itirazim yok, sartlar geregi egitimleri yarida kalmis insanlar sonucta. fakat 11-12 yil okuyan, lise diplomasina sahip bir insanin "de", "ki", "mi" gibi baglac ve edatlari dogru yazamamasi ancak ve ancak geri zekalilik belirtisidir, baska bir sey degil.
bakin mesela "sey" sozcugu de hep ayri yazilir ama ona gelmeye gerek yok, o kadarini yapmak hakikaten egitimli olmayi gerektiriyor, elbette ki zeka/yetenek normal(can egrisi seklinde) dagildiysa insanlarin yarisi ortalamanin altindadir, ve dolayisiyla cogunluktan beklentimiz de buna gore sekillenmelidir. fakat "de" yazabilmek vallahi zor degil, dunyanin en kolay seyi, ve daha da otesi yanlis yazildiginda metnin anlamini bozuyor, okumayi zorlastiriyor. mesela "birsey" veya "bir sey" yazmam arasindaki tek fark imla hatasidir, ne okuyani yanlis yonlendirir, ne metni bozar, sadece benim yeterince bilgili olmadigimi gosterir. ama de da icin bu gecerli degil, onlarin yanlis yaziyorsaniz sadece cahil degil ayni zamanda egitilemez seviyede geri zekali oldugunuz da ortadadir.
bakin mesela "sey" sozcugu de hep ayri yazilir ama ona gelmeye gerek yok, o kadarini yapmak hakikaten egitimli olmayi gerektiriyor, elbette ki zeka/yetenek normal(can egrisi seklinde) dagildiysa insanlarin yarisi ortalamanin altindadir, ve dolayisiyla cogunluktan beklentimiz de buna gore sekillenmelidir. fakat "de" yazabilmek vallahi zor degil, dunyanin en kolay seyi, ve daha da otesi yanlis yazildiginda metnin anlamini bozuyor, okumayi zorlastiriyor. mesela "birsey" veya "bir sey" yazmam arasindaki tek fark imla hatasidir, ne okuyani yanlis yonlendirir, ne metni bozar, sadece benim yeterince bilgili olmadigimi gosterir. ama de da icin bu gecerli degil, onlarin yanlis yaziyorsaniz sadece cahil degil ayni zamanda egitilemez seviyede geri zekali oldugunuz da ortadadir.
sırtlarını dayadıkları dağlar dümdüz edildiğinden olabilir.
deniz şortlarımızı, koyu derinliklere varınca çıkararak, batan güneşe doğru sallayıp,"freedooommm" diye öküz gibi bağırageldik biz bu günlere. yüzebimek için koca şortu kafaya bandana gibi takanlardık. ama çok zorlanıp yıpranırdık bu kutlu yüzüşte. bu uğurda, nice nice mal arkadaşımız, bi şortuna bile sahip çıkamayıp, derinliklere batırsa da, gülüp geçtik. gece onikiye kadar denizin içinde mahsur kalıp yalvaranlara, sonunda merhamet olduk.
kıyıya yaklaşınca, namus edep ve "aile var olm" tarzı ulvi duygularla, hızla geçirirdik şortları kaslı kıçlarımıza. sahile çıkınca
ters kelepçe teslim olup, özgürlüğümüz bedeli salıverilirdik.
kadın arkadaşlarla ise hep gece matinelerinde girerdik cıbıldak. kimsecikler bilmedi çıplak olduğumuzu, yalnız ay şahitti. karanlıklar, denizin tuzlu suyuyla birlikte kutsadı çıplak bronzdan bedenlerimizi. ay ışığında seviştik bazısıyla, birdik biz olduk.
ne diyorum lan, biri beni durdursun..
kıyıya yaklaşınca, namus edep ve "aile var olm" tarzı ulvi duygularla, hızla geçirirdik şortları kaslı kıçlarımıza. sahile çıkınca
ters kelepçe teslim olup, özgürlüğümüz bedeli salıverilirdik.
kadın arkadaşlarla ise hep gece matinelerinde girerdik cıbıldak. kimsecikler bilmedi çıplak olduğumuzu, yalnız ay şahitti. karanlıklar, denizin tuzlu suyuyla birlikte kutsadı çıplak bronzdan bedenlerimizi. ay ışığında seviştik bazısıyla, birdik biz olduk.
ne diyorum lan, biri beni durdursun..
insanlık sekülerizm kıskacında debelenmiyor, insanlık fezaya doğru ilerliyor. bilakis şeriat ile yönetilen devletler bokunda boğuluyor. bu arada türkiye'nin yönü ikinci kısıma doğru.
insanlık bakteriden, bitkiden insülin üretmeye çalışır. insanlık kuyrukluyıldıza uzay gemisi indirir. insanlık uzayda çöp olmasın diye işi biten cassini'yi satürn'e çakar.
şeriat kendisi eğlence paketli mercedes s500'e binerken insanlara fakirliğin erdemini anlatır. şeriat mezhep kavgası içinde birbirinin boğazına sarılan araba yaklaşır. şeriat müfredattan evrimi kaldırıp cihadı getirir.
arabın dini kendisine fayda etmemiş, sana mı edecek?
insanlık bakteriden, bitkiden insülin üretmeye çalışır. insanlık kuyrukluyıldıza uzay gemisi indirir. insanlık uzayda çöp olmasın diye işi biten cassini'yi satürn'e çakar.
şeriat kendisi eğlence paketli mercedes s500'e binerken insanlara fakirliğin erdemini anlatır. şeriat mezhep kavgası içinde birbirinin boğazına sarılan araba yaklaşır. şeriat müfredattan evrimi kaldırıp cihadı getirir.
arabın dini kendisine fayda etmemiş, sana mı edecek?
"galata kulesi dünyanın en eski kulelerinden biri olup, bizans imparatoru anastasius tarafından 528 yılında fener kulesi olarak inşa ettirilmiştir. 1204 yılındaki ıv. haçlı seferi'nde geniş çapta tahrip edilen kule, daha sonra 1348 yılında "isa kulesi" adıyla yığma taşlar kullanılarak cenevizliler tarafından galata surlarına ek olarak yeniden yapılmıştır. 1348 yılında yeniden yapıldığında kentin en büyük binası olmuştur."
528 de ilk yapılış, 1348 de yıkıldıktan sonra yeniden inşaa ediliş. bu denkleme bakarsak kule evet 1489 yaşında ve 669 yıldır da şu an ki görünümünde. bu bağlamda dünyanın en eski kulelerinden biri olması sebebiyle abartılmış bir balon olmaktan uzaklaşmaktadır.
528 de ilk yapılış, 1348 de yıkıldıktan sonra yeniden inşaa ediliş. bu denkleme bakarsak kule evet 1489 yaşında ve 669 yıldır da şu an ki görünümünde. bu bağlamda dünyanın en eski kulelerinden biri olması sebebiyle abartılmış bir balon olmaktan uzaklaşmaktadır.
zevksizlik belirtisidir.
dosto en iyi çaykovski ve votka ile gider.
beethoven dinlerken likör içilir ve rilke okunur.
şarap içerken ise debussy dinlenmeli ve balzac okunmalıdır.
bense ilhan irem dinlerken oğuz atay okuyor ve çay içerek ağlıyorum şu an, biliyor musun...
dosto en iyi çaykovski ve votka ile gider.
beethoven dinlerken likör içilir ve rilke okunur.
şarap içerken ise debussy dinlenmeli ve balzac okunmalıdır.
bense ilhan irem dinlerken oğuz atay okuyor ve çay içerek ağlıyorum şu an, biliyor musun...