çiğli hava lojmanlarında oturuyorduk. çiğli hava üssünde amerikalıların yaptığı sinema salonu vardı. her hafta yeni film gelirdi. biz de lojmandaki çocuklar cuma akşamı ve cumartesi suare olmak üzere iki kere lojmandan üsse askeri otobüslerle giderdik. harika bir çocukluk geçirdim, evet. sonra rocky'yi de orada izledim. jaws izlediğimde o kadar korkmuştum ki, lojmana gelecek diye evden dışarı çıkmamıştım bir kaç gün :)
o zaman sanmıştım ki, sinemada gösterilen filmlerin hepsi televizyonda gösterilen filmlere göre çok çok üstün filmler. meğerse açılışı bilmeden büyük yapmışız patron.