medeni her insanın bilip dikkat ettiği şeyleri, liste haline getirip göndermek zorunda hisseden bir çifte ait kurallar. onlara bunu yapmak zorunda hissettiren akraba çevresi ise kafalarda soru işareti bırakıyor.
Sık geçen başlıklar
deniz fenerine asik olan gemi 9
ekşi profiliyada size gidilmediğinin söylenmesi de olabilir.
ben bu komplo teorilerini anlayamıyorum. olaya sadece tek taraflı bakılıyor. 1972'den beri aya gidilmedi çünkü aya zaten hiç gidilmedi deniliyor. peki ya aya gidilmiş olup 1972'den beri hala gizli gizli gidiyorlarsa ve bize söylemiyorlarsa? biraz da böyle komplo teorileri yazın bakayım.
ben bu komplo teorilerini anlayamıyorum. olaya sadece tek taraflı bakılıyor. 1972'den beri aya gidilmedi çünkü aya zaten hiç gidilmedi deniliyor. peki ya aya gidilmiş olup 1972'den beri hala gizli gizli gidiyorlarsa ve bize söylemiyorlarsa? biraz da böyle komplo teorileri yazın bakayım.
şu kainatta 2 dakikalık araştırma ile her bir boku bulabildiğin bu internet çağında, hala link var mı diye buraya yazandan daha salak biri varsa oda ona link atan salaktır. atmayın işte öğrensinler amk interneti kullanmayı.
şimdiden türkçeyi savurup götürmüştür.
(bkz: tdk)
edit:başlığın ilk hali '' ege kıyılarında beklenen hurricane'' gibi birşeydi. daha sonra bu başlık ile birleştirilmiş.
(bkz: tdk)
edit:başlığın ilk hali '' ege kıyılarında beklenen hurricane'' gibi birşeydi. daha sonra bu başlık ile birleştirilmiş.
böyle satış politakasının amk.
ulan mağazaya gidip bir ürün almak istediğinde sana 7 lira deseler, senden hemen sonra soran adama 4 lira abicim deseler kafayı yemez misin?
satış politakası bu karışılmaz diyen fenerlilerin ayrıca amk.kendi menfaatlerine uygun olursa isterse dünya batsın bunların gıkı çıkmaz. haksızlığa alkış tutan bu ibneler yarın öbür gün aynısı başlarına gelince ilk ağlayanlar olacaklar.
alanyaspor'un başkanına da ayrı tutmak lazım. süper ligde oynayan takımlardan iki tanesinin başkanı fenerbahçe'yi tutuyor. alanyaspor ile fenerbahçe arasında oynanacak maçlardan fenerbahçe'nin puan kaybetmesi zor gözüküyor.
ben beşiktaşlı halimle çıldırdım. allah galatasaraylı düzgün taraftarlara sabır versin.
ulan mağazaya gidip bir ürün almak istediğinde sana 7 lira deseler, senden hemen sonra soran adama 4 lira abicim deseler kafayı yemez misin?
satış politakası bu karışılmaz diyen fenerlilerin ayrıca amk.kendi menfaatlerine uygun olursa isterse dünya batsın bunların gıkı çıkmaz. haksızlığa alkış tutan bu ibneler yarın öbür gün aynısı başlarına gelince ilk ağlayanlar olacaklar.
alanyaspor'un başkanına da ayrı tutmak lazım. süper ligde oynayan takımlardan iki tanesinin başkanı fenerbahçe'yi tutuyor. alanyaspor ile fenerbahçe arasında oynanacak maçlardan fenerbahçe'nin puan kaybetmesi zor gözüküyor.
ben beşiktaşlı halimle çıldırdım. allah galatasaraylı düzgün taraftarlara sabır versin.
başlığı açan yazar arkadaş istisnasını görmediği için kesin doğru olan bilgi. bir benzeri de şudur:
(bkz: yerin çektiğini kim görmüş belki gök itiyor)
(bkz: yerin çektiğini kim görmüş belki gök itiyor)
gerçekleşeceğini tahmin etmek için müneccimle ilişkiye girmeye gerek olmayan bir doğa olayı.
şu sıralar sosyal medyanın en kuytu köşesinde bile önünüzü kesen gelin şeyma subaşı'nın ve onu bu mutlu gününde yalnız bırakmayan acun ılıcalı'nın boşanacağı günde ekşi sözlük gıybet rekoru kırılabilir.
şu sıralar sosyal medyanın en kuytu köşesinde bile önünüzü kesen gelin şeyma subaşı'nın ve onu bu mutlu gününde yalnız bırakmayan acun ılıcalı'nın boşanacağı günde ekşi sözlük gıybet rekoru kırılabilir.
lan bunlar nasıl insanlar?
arkadaş anlamıyorum yahu. zaten bir faydanız yok birde gelmiş bir şeyler yapmaya çalışana laf eder olmuşsunuz. dediklerinizde dişe dokunur en ufak şey yok. yok bunun yapılmışı var. yok gereksiz işsiz güçsüz.
bu adamın yaptığı tematik bir çalışmadır. sizin gibi boş beleş adamlar doldurmadan önce sözlüğü çokça yapılırdı. internetde olan bilgiyi erişimi kolay olan bir yere buraya taşımış işte adam. gereksiz değildir ki gereksiz olsa bile boş konuşmanız insanı yoruyor.
arkadaş anlamıyorum yahu. zaten bir faydanız yok birde gelmiş bir şeyler yapmaya çalışana laf eder olmuşsunuz. dediklerinizde dişe dokunur en ufak şey yok. yok bunun yapılmışı var. yok gereksiz işsiz güçsüz.
bu adamın yaptığı tematik bir çalışmadır. sizin gibi boş beleş adamlar doldurmadan önce sözlüğü çokça yapılırdı. internetde olan bilgiyi erişimi kolay olan bir yere buraya taşımış işte adam. gereksiz değildir ki gereksiz olsa bile boş konuşmanız insanı yoruyor.