Sık geçen başlıklar

fourth time is a charm 10

ekşi profili
izmirde yaşıyorum. aktroll değilim, hatta birçok seçimde chp'den partili sandık kurul üyeliği yaptım.

eskiden, özellikle de yaz aylarında, sahil şeridini geçtim taa belkahve'ye kadar bok kokardı bu şehir. özellikle 2000li yıllardan sonra ciddi şekilde azalma oldu. ancak ne "her taraf kokuyor" demek, ne de "hiç koku yok" demek doğru.

mesela ben küçükyalı'da oturuyorum. sık sık da sahilde yürüyüşe çıkıyorum. bizim orası net biçimde kokuyor. hem de yaz kış demeden. ama biraz konak veya üçkuyular tarafına yürüdüğünüzde koku kesiliyor. sonra birdenbire tekrar başlıyor. mesela üçkuyular feribot iskelesine yaklaşırken de koku var. yani belli deşarj noktalarına yaklaştığınızda kokuyu alıyorsunuz.

"koku yok" diyen izmir şovenizmi yapıyordur ya da koku alma duyusu körelmiştir. "her yer kokuyor" diyen net aktroll'dür.
izmirde yaşıyorum. aktroll değilim, hatta birçok seçimde chp'den partili sandık kurul üyeliği yaptım.

eskiden, özellikle de yaz aylarında, sahil şeridini geçtim taa belkahve'ye kadar bok kokardı bu şehir. özellikle 2000li yıllardan sonra ciddi şekilde azalma oldu. ancak ne "her taraf kokuyor" demek, ne de "hiç koku yok" demek doğru.

mesela ben küçükyalı'da oturuyorum. sık sık da sahilde yürüyüşe çıkıyorum. bizim orası net biçimde kokuyor. hem de yaz kış demeden. ama biraz konak veya üçkuyular tarafına yürüdüğünüzde koku kesiliyor. sonra birdenbire tekrar başlıyor. mesela üçkuyular feribot iskelesine yaklaşırken de koku var. yani belli deşarj noktalarına yaklaştığınızda kokuyu alıyorsunuz.

"koku yok" diyen izmir şovenizmi yapıyordur ya da koku alma duyusu körelmiştir. "her yer kokuyor" diyen net aktroll'dür.
elon musk, facebook'un headquarters binasının yanına tesla bayisi açmış. mark zuckerberg de iki bina arasına 6 metre yüksekliğinde çit çektirmiş. musk bunun üzerine san francisco belediye fen işleri'ne başvurarak çiti yıktırmış. zuckerberg, musk'ı arayıp "niye yıktırdın" demiş. iş karşılıklı küfürleşmeye varınca zuckerberg en yakınındaki birkaç kişiyi alıp musk'ın ofisine baskına gitmiş. musk ve elemanları da garajlardaki tesla'ların bagajlarındaki bijon anahtarlarını alıp zuckerberg ve tayfasını dövmüşler. zuckerberg'in burnunun kırıldığı söyleniyor.

zuckerberg'in birkaç gün içinde "ı accepted his indecent proposal" diye açıklama yapması bekleniyormuş.

(bkz: edepsiz teklife icabet ettim)
açıklaması çok basittir.

bae, kuveyt, suudi arabistan gibi ülkeler paranın bok gibi olduğu ama kaliteli işgücü açısından sıkıntılı yerlerdir. bu gibi yerlere çalışmaya gidenler genelde iyi eğitimli ve türkiye'de aldığı 20.000 tl maaş yerine orada 40.000 maaş önerildiği için giden adamlardır. haliyle çoğunluğu da beyaz türk ve chp'lidir.

hollanda, almanya gibi ülkelerde de para boktur ama oranın kaliteli işgücü, bizimkini sikine takıp oynatır. o ülkelerde işçiye ihtiyaç vardır, ameleye ihtiyaç vardır, o yüzden bizim en döküntülerimiz oraya gider, o yüzden de akp'ye %70 oy çıkar.