moruk ben çok tiksindim ya keşke bu işi public kategorisinde yapmasalardı.
amcanın tüşörtü gözümün önünden gitmiyor, dayım da aynısından giyiyor, ceplisinden kalem koyuyor cebe de.
:( cepsiz asla giymez. çünkü oraya alışveriş fişi vs koyuyor konu biraz kaydı, neyse.
20.09.2017 · 13. sıra
benimle gel wendy
19.09.2017 00:47