instagram kızı (piyade erdir) : sen gider elinle koymuş gibi bulursun.
ekşi sözlük kızı (bordo berelidir) : o seni bulur.
Sık geçen başlıklar
spoked 9
ekşi profilidirekt mesaj ile bana ulaşan islemeli perde adlı çaylak arkadaşımızın ricası üzerine bu başlığı açıyorum. umarım sesini birileri duyar.
merhaba, başlık açan yazarlara bakarken rastgele size yazıyorum. bir durum vardı sözlüktekilerin yardımcı olup yönlendirmesini dilediğim, eğer kayda değer bulursanız da paylaşırsanız durumumu çok sevinirim. eğer açmayacaksanız geri dönüş yaparsanız, başkasından yardım isteyeyim. olay hakkında bilgi sahibi olmanız açısından bir yazı atıyorum ama düzenleme yapacağım eğer kabul ederseniz, bana geri dönüş sağlarsanız yardımcı olup olmayacağınızla alakalı gerçekten çok sevinirim. yazı şu şekilde:
merhaba sözlük,
ben istanbul'da bir özel üniversitede öğrenim görmekteydim. bu sene 2. senemde, 3. seneden itibaren devam etmek üzere bazı devlet üniversitelerine yatay geçiş başvurusunda bulundum.
13-27 temmuz tarihleri arasında başvuru alan bolu abant izzet baysal üniversitesi dahil olmak üzere, başvurduğum birçok üniversiteye asil olarak kabul edildim fakat ben tercihimi baibü'nden yana kullandım. 17 ağustos tarihinde kesin kayıtların başlamasıyla ikamet ettiğim ilden bolu'ya giderek kaydımı tamamladım, kalacağım yer vs gibi birçok şeyi ayarladım bu süreçte.
dün, yani 22 eylül'de, kaydımı tamamlamamın üzerinden yaklaşık olarak bir ay geçip okulumun başlamasına 6 gün kala, bahsi geçen üniversitenin ilgili birimi tarafından arandım ve burayı büyük harflerle yazıyorum, puan hesaplamalarında bir yanlışlık olduğunu fark ettiklerini ve bu durumda kaydımın iptal olduğunu, eski üniversiteme devam etmem durumunda kaldığımı öğrendim. 'çok üzgünüz'den başka hiçbir elle tutulur bir açıklama alamadım.
yanlış hesaplamaları mühim değil, eğer daha öncesinden bunların kontrolünü sağlasalardı ben kazandığım diğer üniversiteleri değerlendirir aralarından birine kaydımı yaptırırdım. ancak hepsinin kayıt tarihleri sona erdi ve ben kayıt hakkımı kaybetmiş durumdayım. özel üniversite konusuna gelirsek derslerime iki sene boyunca nasıl çaba harcadığımı bir ben biliyorum. bu sene benim için son şanstı, bu saçma hata yüzünden maddi sıkıntılar çektiğim okuluma iki yıl daha devam edeceğim. hakkım olanı alamamış olmak çok üzüyor.
size danışmamın sebebi ise bilgi alabilmek. nasıl bir yol izlemem gerek, yapabileceğim herhangibir şey var mı bu konuda bilmek istiyorum. bir insanın hakkı "üzgünüz" kelimesine sığmamalı. derslerin başlamasına 6 gün kala böyle bir şeyle karşılaşmak gerçekten çok yıpratıcı bir durum, fikirlerinizi belirtip destek olursanız gerçekten çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.
başlığı açan yazarın yorumu: yeter bu gençlere çektirdikleriniz, bir düşün arkadaş şu milletin yakasından. çok geçmiş olsun. mücadelende başarılar.
edit: islemeli perde çaylak olarak bu entryi girmiş.
(bkz: #113509607)
helal olsun.
merhaba, başlık açan yazarlara bakarken rastgele size yazıyorum. bir durum vardı sözlüktekilerin yardımcı olup yönlendirmesini dilediğim, eğer kayda değer bulursanız da paylaşırsanız durumumu çok sevinirim. eğer açmayacaksanız geri dönüş yaparsanız, başkasından yardım isteyeyim. olay hakkında bilgi sahibi olmanız açısından bir yazı atıyorum ama düzenleme yapacağım eğer kabul ederseniz, bana geri dönüş sağlarsanız yardımcı olup olmayacağınızla alakalı gerçekten çok sevinirim. yazı şu şekilde:
merhaba sözlük,
ben istanbul'da bir özel üniversitede öğrenim görmekteydim. bu sene 2. senemde, 3. seneden itibaren devam etmek üzere bazı devlet üniversitelerine yatay geçiş başvurusunda bulundum.
13-27 temmuz tarihleri arasında başvuru alan bolu abant izzet baysal üniversitesi dahil olmak üzere, başvurduğum birçok üniversiteye asil olarak kabul edildim fakat ben tercihimi baibü'nden yana kullandım. 17 ağustos tarihinde kesin kayıtların başlamasıyla ikamet ettiğim ilden bolu'ya giderek kaydımı tamamladım, kalacağım yer vs gibi birçok şeyi ayarladım bu süreçte.
dün, yani 22 eylül'de, kaydımı tamamlamamın üzerinden yaklaşık olarak bir ay geçip okulumun başlamasına 6 gün kala, bahsi geçen üniversitenin ilgili birimi tarafından arandım ve burayı büyük harflerle yazıyorum, puan hesaplamalarında bir yanlışlık olduğunu fark ettiklerini ve bu durumda kaydımın iptal olduğunu, eski üniversiteme devam etmem durumunda kaldığımı öğrendim. 'çok üzgünüz'den başka hiçbir elle tutulur bir açıklama alamadım.
yanlış hesaplamaları mühim değil, eğer daha öncesinden bunların kontrolünü sağlasalardı ben kazandığım diğer üniversiteleri değerlendirir aralarından birine kaydımı yaptırırdım. ancak hepsinin kayıt tarihleri sona erdi ve ben kayıt hakkımı kaybetmiş durumdayım. özel üniversite konusuna gelirsek derslerime iki sene boyunca nasıl çaba harcadığımı bir ben biliyorum. bu sene benim için son şanstı, bu saçma hata yüzünden maddi sıkıntılar çektiğim okuluma iki yıl daha devam edeceğim. hakkım olanı alamamış olmak çok üzüyor.
size danışmamın sebebi ise bilgi alabilmek. nasıl bir yol izlemem gerek, yapabileceğim herhangibir şey var mı bu konuda bilmek istiyorum. bir insanın hakkı "üzgünüz" kelimesine sığmamalı. derslerin başlamasına 6 gün kala böyle bir şeyle karşılaşmak gerçekten çok yıpratıcı bir durum, fikirlerinizi belirtip destek olursanız gerçekten çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.
başlığı açan yazarın yorumu: yeter bu gençlere çektirdikleriniz, bir düşün arkadaş şu milletin yakasından. çok geçmiş olsun. mücadelende başarılar.
edit: islemeli perde çaylak olarak bu entryi girmiş.
(bkz: #113509607)
helal olsun.
dur, hemen meclis çoğunluğu ile halkın yararına olan şu kararı iptal edelim.
hiç bırakmasa kim ne diyebilirdi?
kadıncağız devletin ona sunduğu imkana rağmen çok kalender bir hareket yapmış.
siz de burada yok 10 liraya denk geliyor, yok 5 bıraksaydı diye bır bır yapın.
lan bir de bunu yazanlar çok büyük ihtimal daha herhangi bir yerde herhangi birinin yaralı parmağına işememiştir. miktar değil, düşünce önemli.
ellerinden öpülesi teyzedir.
kadıncağız devletin ona sunduğu imkana rağmen çok kalender bir hareket yapmış.
siz de burada yok 10 liraya denk geliyor, yok 5 bıraksaydı diye bır bır yapın.
lan bir de bunu yazanlar çok büyük ihtimal daha herhangi bir yerde herhangi birinin yaralı parmağına işememiştir. miktar değil, düşünce önemli.
ellerinden öpülesi teyzedir.
arkadaş aylarca çaylaklıkta kalıp yazar olmuşsun ve bugün yazarlıkta ilk günün, açtığın başlığa bak.
bu başlığı açmak için mi 2 yıl bekledin?
aklını, temelini sikeyim
bu başlığı açmak için mi 2 yıl bekledin?
aklını, temelini sikeyim
ahmet yine takmış doksana. bu haberin doğru olma olasılığı çok yüksek ama bu habere sadece muhalif kesim inanacak, akpliler ise yalan iftira diyecek.
tayyip bu memlekette adam öldürse ıspatlayamayız.
tayyip bu memlekette adam öldürse ıspatlayamayız.
bir fenerbahçe aşığı olarak bütün kalbimle beşiktaş'ı tebrik ediyorum.
fenerbahçe'li teferruatlar ile değil sonuçlar ile ilgilenir.
fenerbahçe'li teferruatlar ile değil sonuçlar ile ilgilenir.
memlekette çürümüşlüğün bir başka şekli. kime yaranacağınızı şaşırdınız.
allah belanızı versin, versinde o çocuktan daha beter olun inşallah.
allah belanızı versin, versinde o çocuktan daha beter olun inşallah.
kocası tayland'da kendisi kenya'da.