Sık geçen başlıklar

trmert 11

ekşi profili
izolasyonun önemini kavrayamayanlarca “diken-siken”, “hiç çocuk olmadın mi?” argümanlarıyla savunulan ufaklıklardır. azıcık daha sabır.*

bir yasak koyulduysa herkesin uyması gerekir, hele ki toplum ve birey sağlığı için. çocuklardan birisinin taşıyıcı olmadığı ne malum?

editto: gelen mesajlardan bir kuple: “fav almak icin”, “kudur”, “ağla”, “kürtçü”.

bakin, kirmak-dokmek-siddet cozum degildir burasi net, ama su salgin sartlari altinda da kimin tasiyici, kimin temiz oldugunu bilemezsiniz, bi-le-mez-si-niz.
üst edit: bu uygulama velev ki birtakım spesifik hizmetler için getirilmiş olsun. dolaylı vergilerle vatandaşını sağan bir sistemin getirdiği her türlü vergiyi eleştiririm. zira bu zihniyetin amacı ülkedeki ekonomik sistemi korumak değil, sinekten yağ çıkarmaktır.
-

acaba neye katma deger katmışlar da vergisini isiyorlar dedirten yuzsuzluk.

oh orama vergi, burama vergi...
cumhurbaşkanı'nın kasımpaşa'da yaptığı açılışta sarf ettiği sözdür.

kendisi sunexpress'in 1989'da, onur air'in 1992'de, atlasglobal'in** 2001'de kurulduğundan, istanbul hava yolları'nın 1985-2000 arasında faal olduğundan bihaber olmalı ki böyle bir yanlış önermede bulunsun.

freebird (2001), pegasus (1990) ve diğer charter firmalar* da ilave edilebilir bu kapsamda.
listeye ilaveler geliyor: mng airlines, sky airlines, kthy gibi...
hatta şuradan irili ufaklı hepsi görülebilir. link link 2

katkıları için dai, ready for departure ve ferli kerli'ye de teşekkürler!
yargıtay "biz mayıs'ta açıklıcaz" demişti, topu aym'ye attı. iyi iş valla. şimdi bekledur. haziran olur, temmuz olur, ölme eşeğim ölme. arada bir de erken seçim patlattın mı, değme keyiflerine. bildiğin buram buram lağım kokusu geliyor. ince hesaplar, baraj altı bırakmacalar... 400'ler...