zevksizlik belirtisidir.
dosto en iyi çaykovski ve votka ile gider.
beethoven dinlerken likör içilir ve rilke okunur.
şarap içerken ise debussy dinlenmeli ve balzac okunmalıdır.
bense ilhan irem dinlerken oğuz atay okuyor ve çay içerek ağlıyorum şu an, biliyor musun...
20.09.2017 · 50. sıra
yepisyeniydi
19.09.2017 00:03