Sık geçen başlıklar
ciguli 21
ekşi profiliya şimdi belki beni linç edeceksiniz ama bazı gerçekleri söylemem gerek.
zenginler her şeyi hafife alır arkadaşlar. milyarlarca doları varken küvet kadar şeyin içine girip titanik batığına bakmaya inenleri anımsarsınız.
zenginler daha önce bir şey olmayınca, daha sonra da bir şey olmayacak zannederler. bu yüzden kriminallerle de benzeşirler. bu durumda tek üzücü yan, zenginlerin bağımsız olaylar kavramını özümseyememiş olmalarının dramatizmidir.
emin olun bu fabrika sahibi arkadaş makinenin kaç ton bastığını, içine insan girerse ne olabileceğini hepimizden iyi biliyordur-du.
o kendinden emin kaynağı belirsiz özgüveni görüntüden okuyabiliyorum. o tereddütsüz içeri girişi.
bu ekmek davası değil, bu tanrı sendromu arkadaşlar. yani ailesi üzülmesin diye saygısızlık etmek istemiyorum ama bir noktada ibret olması kaçınılmaz bir umursamazlık var.
kendi girmese başkasını sokardı zaten. belki daha önce de sokmuştur.
bu tarz endüstriyel makinelerde her şeyden daha büyük, daha ışıklı ve daha kırmızı yapılan acil durum düğmesinin hiçbir sikkime yaramamasından bile nasıl bir diktatörlük ve iş güvenliğisizlikle (sanırım bu kelimeyi ben uydurdum) karşı karşıya olduğunuzu anlayabilirsiniz. bu düğmeler bozabileceğiniz düğmeler bile değil.
bence rahatça uyuyun.
muhtemen masum bir emekçi henüz farkında değil ama kurtuldu.
zenginler her şeyi hafife alır arkadaşlar. milyarlarca doları varken küvet kadar şeyin içine girip titanik batığına bakmaya inenleri anımsarsınız.
zenginler daha önce bir şey olmayınca, daha sonra da bir şey olmayacak zannederler. bu yüzden kriminallerle de benzeşirler. bu durumda tek üzücü yan, zenginlerin bağımsız olaylar kavramını özümseyememiş olmalarının dramatizmidir.
emin olun bu fabrika sahibi arkadaş makinenin kaç ton bastığını, içine insan girerse ne olabileceğini hepimizden iyi biliyordur-du.
o kendinden emin kaynağı belirsiz özgüveni görüntüden okuyabiliyorum. o tereddütsüz içeri girişi.
bu ekmek davası değil, bu tanrı sendromu arkadaşlar. yani ailesi üzülmesin diye saygısızlık etmek istemiyorum ama bir noktada ibret olması kaçınılmaz bir umursamazlık var.
kendi girmese başkasını sokardı zaten. belki daha önce de sokmuştur.
bu tarz endüstriyel makinelerde her şeyden daha büyük, daha ışıklı ve daha kırmızı yapılan acil durum düğmesinin hiçbir sikkime yaramamasından bile nasıl bir diktatörlük ve iş güvenliğisizlikle (sanırım bu kelimeyi ben uydurdum) karşı karşıya olduğunuzu anlayabilirsiniz. bu düğmeler bozabileceğiniz düğmeler bile değil.
bence rahatça uyuyun.
muhtemen masum bir emekçi henüz farkında değil ama kurtuldu.
- allah kurtarsın kardeşim. neden düştün?
- galatasaray - rizespor maçı abi.
- galatasaray - rizespor maçı abi.
1.70'ten kısa erkeklerin de tamamı aynı boydadır.
hiç anlamıyorsunuz. türkiye'de neredeyse herkes, imkan bulamamış bir tayyip erdoğan'dır. bunun istisnası çok çok azdır. rte sebep değil sonuçtur. bu toplum budur. oturup feyza'dan da erdem beklemeniz saç baş yolduruyor aq.
eskiden iç güveyi olmak utanılacak şeydi. şimdi dil pabuç kadar. ama sorarsan bu konuşamamış halleri. mağdurlar hep.
hokkabazın finalinde mutlaka bir tık. neyse.
(bkz: behzat ç)
1 ocak 2020 dolar kuru 5,95. şu anda dolar kuru 7,47
(7,47-5,95)/5,95 = %25
daha nasıl bi devalüasyon bekliyorsunuz sayın amına koduğum?
(7,47-5,95)/5,95 = %25
daha nasıl bi devalüasyon bekliyorsunuz sayın amına koduğum?
şimdi ben buraya
(bkz: kokain)
yazardım
(bkz: sentetik uyuşturuculara hayır)
yazardım
(bkz: arap sen içme bokunu çıkarıyorsun)
yazardım
bir sürü de favori falan alırdım. gülerdik eğlenirdik.
ama artık bu yaptığını birilerinin yapmasını gerektiğini düşündüğümden, büyük bir ciddiyet, merak ve endişeyle takip etmeye devam ediyorum.
--- spoiler ---
(bkz: kral çıplak)
--- spoiler ---
(bkz: kokain)
yazardım
(bkz: sentetik uyuşturuculara hayır)
yazardım
(bkz: arap sen içme bokunu çıkarıyorsun)
yazardım
bir sürü de favori falan alırdım. gülerdik eğlenirdik.
ama artık bu yaptığını birilerinin yapmasını gerektiğini düşündüğümden, büyük bir ciddiyet, merak ve endişeyle takip etmeye devam ediyorum.
--- spoiler ---
(bkz: kral çıplak)
--- spoiler ---
arkadan itişli otomobilim, yaz lastiklerim, yeşilköy'den fikirtepe'ye intikal edeceğim toplantımla akşam show haber'e çıkmaya hazırlandığım kar yağışıdır.
(bkz: karın tadını yine çocuklar çıkardı)
(bkz: karın tadını yine çocuklar çıkardı)
38'lik abiniz olarak bir kaç kelam etmek istediğim bir konu bu.
sevgili erkek arkadaşlar,
öncelikle yediğini içtiğini sayacaginiz, yemek ismarlamaktan imtina edeceğiniz hic kimse ile yemeğe lütfen çıkmayın. bu kim olursa olsun.
velev ki paranız yok. lütfen böyle bir durumdaysaniz, önce bu duruma çare bulun. borç alın harç alın ama misafir ettiğiniz bir insanın para ödeyeceğini varsayarak bir yemeğe asla gitmeyin. karşınızdaki kişi ani bir telefonla kalkabilir, size bozulup masayı terkedebilir. veya gerçekten size nazik yaklaşıp israrinizi kirmamak için sizinle yemeğe oturmuş biri olabilir. oturduğunuz mekanda bir tanıdık yanınıza oturup, bir kadeh içki içip kalksa, hanımefendinin yanında "hani parası?" demeye yüzünüz olmayabilir. tedarik ve tedbir her şeydir.
(bkz: tedariksiz abdeste giden domala domala taş arar)
iş yemeği olsun özel yemek olsun. paranızın yetmeyeceğini biliyorsanız veya hesabin tamamı size dokunacaksa o ise girmeyin. butcenize uygun hareket etmek size puan kazandırır.
son olarka bir tüyo, bir kadın hesabı size kesinlikle odetmiyorsa muhtemelen size yemek ismarlayabilecegi ikinci bir buluşmayı kesin olarak şimdiden reddediyordur. bunu da kafaniza yazın. denemesi bedava.
sevgili erkek arkadaşlar,
öncelikle yediğini içtiğini sayacaginiz, yemek ismarlamaktan imtina edeceğiniz hic kimse ile yemeğe lütfen çıkmayın. bu kim olursa olsun.
velev ki paranız yok. lütfen böyle bir durumdaysaniz, önce bu duruma çare bulun. borç alın harç alın ama misafir ettiğiniz bir insanın para ödeyeceğini varsayarak bir yemeğe asla gitmeyin. karşınızdaki kişi ani bir telefonla kalkabilir, size bozulup masayı terkedebilir. veya gerçekten size nazik yaklaşıp israrinizi kirmamak için sizinle yemeğe oturmuş biri olabilir. oturduğunuz mekanda bir tanıdık yanınıza oturup, bir kadeh içki içip kalksa, hanımefendinin yanında "hani parası?" demeye yüzünüz olmayabilir. tedarik ve tedbir her şeydir.
(bkz: tedariksiz abdeste giden domala domala taş arar)
iş yemeği olsun özel yemek olsun. paranızın yetmeyeceğini biliyorsanız veya hesabin tamamı size dokunacaksa o ise girmeyin. butcenize uygun hareket etmek size puan kazandırır.
son olarka bir tüyo, bir kadın hesabı size kesinlikle odetmiyorsa muhtemelen size yemek ismarlayabilecegi ikinci bir buluşmayı kesin olarak şimdiden reddediyordur. bunu da kafaniza yazın. denemesi bedava.
(bkz: biri mit'e haber versin)
yazıdan da once icat edilmiştir
mantıksız bulan ergenleri er yada geç bekleyen sürpriz.
eve seks işçisi almadığınız gerçeğini hazmetmeniz zaman alabilir
eve seks işçisi almadığınız gerçeğini hazmetmeniz zaman alabilir
(bkz: öldü sandım ibneler)
fakirin, garibanın derdini en net gösterir karedir. ekmeğinin peşindeki adam, kelle koltukta bile olsa, ekmeğinin peşindedir. garibanlık budur. köftesi canından önce gelen köfteci olmaktır garibanlık.
bu gebeşlerin hakkını yediği adamdır bu dayı. çalıştığından azını alan, çoğunu kaptıran dayıdır.
babandır,
dedendir.
sensindir.
bu gebeşlerin hakkını yediği adamdır bu dayı. çalıştığından azını alan, çoğunu kaptıran dayıdır.
babandır,
dedendir.
sensindir.
kaçan şerefsiz alkol muayenesi yapılamadığı için muhtemelen suçlarının birinden yırtmış olacaktır.
bu arada ben x'i orospu çocuğu buldum.
bu arada ben x'i orospu çocuğu buldum.