aha başladık. 2028'deki meşrulaştırma mottolarımız ne olacak acaba?
- one more demokrat dede
- hit me kk one more time
- son seçim
- oy vermezseniz s*ki tuttuk
- oy verin gitsinler
kk'ya hayır, gerisi beni zerre ilgilendirmez.
edit: arkadaşlar durumu iyi analiz edin de çıktı, aynı filmi izliyoruz bakın. yakında chp gençlik kolları başkanı “arkandayız pirrom” diye açıklama yaparsa bilin ki ski tuttuk gençler.
Sık geçen başlıklar
gelecomp 75
ekşi profilifake olmasının muhtemel olduğu ama fake olmasa da kimsenin şaşırmayacağı yazıdır. adamlar sonuçta gökkuşağını yasakladılar, her şey olabilir.
(bkz: böyle bir başlık yok muydu lan)
edit: (bkz: yazarların en çok para gömdüğü zevki)
zenci montlu gocuklu'ya teşekkürler.
edit: (bkz: yazarların en çok para gömdüğü zevki)
zenci montlu gocuklu'ya teşekkürler.
kamerayı yukarıda tutmuş çok.
doğu perinçek'in oy oranından yüksek olan iki uç.
yıllardan iki bin bir şeyler, bankada anam skiliyor.
şube kapandı, o gün de aöf sınav başvurularının son günü, saat 17 son yazıyor anadolu üniversitesi sitesinde, banka ile alakası yok yani durumun. bi abla geldi,şube kapalı ve kapı kilitli diye çaldı kapıyı neyse açtık.
aöf harcımı yatırcam dedi, işte 17 sondu falan dedik. allah sizin gibi bankanın belasını versin dedi, kapıya tükürdü gitti.
o günden sonra anladım ki bu ülke insanlarının çoğu deli.
şube kapandı, o gün de aöf sınav başvurularının son günü, saat 17 son yazıyor anadolu üniversitesi sitesinde, banka ile alakası yok yani durumun. bi abla geldi,şube kapalı ve kapı kilitli diye çaldı kapıyı neyse açtık.
aöf harcımı yatırcam dedi, işte 17 sondu falan dedik. allah sizin gibi bankanın belasını versin dedi, kapıya tükürdü gitti.
o günden sonra anladım ki bu ülke insanlarının çoğu deli.
evet amk istemiyoruz ya cahil cahil adamların beni yönetmesini kabul edemiyorum kardeş.
siz nasıl kur yükselince kabul etmiyorsanız; ben de sizin beni yönetmenizi kabul etmiyorum.
lan yolda görsem karşıya geçeceğim adamlar ülkeyi yönetiminde yemin ediyorum zoruma gidiyor.
siz nasıl kur yükselince kabul etmiyorsanız; ben de sizin beni yönetmenizi kabul etmiyorum.
lan yolda görsem karşıya geçeceğim adamlar ülkeyi yönetiminde yemin ediyorum zoruma gidiyor.
6 entry ile gelmiş asgari ücretli bir ak troll gavatının sözü.
şsadksşlajfşlka.
hırsızlık dışında her şeye dikkat etti amk çomarlar.
hırsızlık dışında her şeye dikkat etti amk çomarlar.
chp’nin geldiği noktayı düşünenlerin 15 senedir akpnin geldiği noktayı hiç düşünememesi de çok düşündürücü.
sorarlar adama teşekkürler edilirken neredeydin yarram diye?
sorarlar adama teşekkürler edilirken neredeydin yarram diye?
(bkz: siyasal islam)
(bkz: iq)
merak konusu, nasıl bir dava bu amk biri açıklasın?
aklımdaki davalar şunlar:
- her yere beton dökelim davası.
- iç savaş çıkaracak kadar ülkeyi bölelim davası.
- ülkeyi açlıktan köprü ve duble yol yiyecek duruma getirelim davası.
- 2000 yılında 17. olan ekonomiyi her şeyi satıp aşağı düşürelim davası.
- tsk’nın anasını sikelim davası.
- ülkede liyakatı bitirelim davası.
- cinayet işlemek ve tecavüzü suç olmaktan çıkaralım davası.
- kendi elimizle terör örgütünü güçlendirip başkalarını hapse atalım davası.
- ülkenin kurucu liderine saygısızlık yapalım çok büyük bir bokmuş gibi davası.
- ülkenin eğitim sistemini skip cahil nesiller yetiştirelim davası.
- her şeyi ithal edelim hiçbir şey üretilmeyelim davası.
evet çok sevgili ak gençler, eminim siz de davanın ne olduğunu bilmiyorsunuz ama söz sizde. nedir bu dava, az aydınlatın (!) bizi.
aklımdaki davalar şunlar:
- her yere beton dökelim davası.
- iç savaş çıkaracak kadar ülkeyi bölelim davası.
- ülkeyi açlıktan köprü ve duble yol yiyecek duruma getirelim davası.
- 2000 yılında 17. olan ekonomiyi her şeyi satıp aşağı düşürelim davası.
- tsk’nın anasını sikelim davası.
- ülkede liyakatı bitirelim davası.
- cinayet işlemek ve tecavüzü suç olmaktan çıkaralım davası.
- kendi elimizle terör örgütünü güçlendirip başkalarını hapse atalım davası.
- ülkenin kurucu liderine saygısızlık yapalım çok büyük bir bokmuş gibi davası.
- ülkenin eğitim sistemini skip cahil nesiller yetiştirelim davası.
- her şeyi ithal edelim hiçbir şey üretilmeyelim davası.
evet çok sevgili ak gençler, eminim siz de davanın ne olduğunu bilmiyorsunuz ama söz sizde. nedir bu dava, az aydınlatın (!) bizi.
(bkz: düşünce reel kalkınca deel)
türk değil de ortadoğu'da doğmuş olma şanssızlığı daha objektif olacaktır. sadece türk demek biraz götlük gibi geliyor?
zaten üretilmişi var hem de hapsız.
düşünün bakayım bulabilecek misiniz?
düşünün bakayım bulabilecek misiniz?
ooo kezbanlar ya da meriçlerden yine garip garip açıklamalar. demek adını bilmeyen kadın ile konuşulmazmış, hayırdır o göt nerede tavana vurmuş öyle? ne sanıyorsunuz la siz kendinizi?
adamın başını belaya sokacaksınız amk.
günaydın amına koduklarım,
15 senedir adım adım ne yapıldı sanıyorsunuz? gazete haberi ile mi anladınız?
15 senedir adım adım ne yapıldı sanıyorsunuz? gazete haberi ile mi anladınız?