adam az sonra maça çıkacak buradan adama motivasyon konuşması yapılıyor. deli misiniz olum siz?
maçtan hemen önce ekşi okumayan futbolcu.
Sık geçen başlıklar
pupuli 32
ekşi profilitatil yörelerinde maraş dondurmacısı hangisini yememize karar verirse o kombinasyon.
(bkz: orospuçocuğu dondurmacı)
(bkz: orospuçocuğu dondurmacı)
kaçış 26 eylül günü, köpekli halay ise 24 ekim. yaklaşık 1 ay sonra köpeğe alışılmış ve halaya davet edilmiş. çok komik lan.
muazzez ilmiye çığ için de cahil denildiğine göre sözlüğü kapatıp çıkabiliriz artık.
sözlük türkiye'nin tam bir prototipi. ne kadar her boku ben bilirim, bana öğretilen dışında kalan şeylerin doğru olma ihtimali yoktur bunlara inanan da gerizekalıdır diyen varsa burada da dolu bunlardan. çıkın sokağa herhangi bir konu hakkında 10 kişiye sorun sonra gelin sözlüğe de yazın. tek farkı yok yorumların, ne derinliği var ne entelektüelisi. safi malsınız amk!
sözlük türkiye'nin tam bir prototipi. ne kadar her boku ben bilirim, bana öğretilen dışında kalan şeylerin doğru olma ihtimali yoktur bunlara inanan da gerizekalıdır diyen varsa burada da dolu bunlardan. çıkın sokağa herhangi bir konu hakkında 10 kişiye sorun sonra gelin sözlüğe de yazın. tek farkı yok yorumların, ne derinliği var ne entelektüelisi. safi malsınız amk!
açıklaması şu:
"ben faiz arttıramıyorum sebeplerini biliyorsunuz işte ekmeğimizden olmayalım ama piyasada faizin artması lazım ki reel eksi faizle piyasa dönmez. o sebeple benden para almayın,istemeyin. kendi aranızda fon fazlası olan fon eksiği olana para versin. bu durumda da faizler nereye çıkarsa ben karışmam. ben yükseltmedim faizi, piyasa yükseltti bak" demektir.
"ben faiz arttıramıyorum sebeplerini biliyorsunuz işte ekmeğimizden olmayalım ama piyasada faizin artması lazım ki reel eksi faizle piyasa dönmez. o sebeple benden para almayın,istemeyin. kendi aranızda fon fazlası olan fon eksiği olana para versin. bu durumda da faizler nereye çıkarsa ben karışmam. ben yükseltmedim faizi, piyasa yükseltti bak" demektir.
sokakta oynatmıyorum, parkta tepinmiyor, maskesiz tek dakika dışarıda bulunmadı, aylarca kuzenlerini görmedi, anneannesini 1 yıl, babaanne ve dedesini aylarca görmedi, okulda 5 ayda öğrendiğini evde 1 haftada öğretebildim, dersleriyle ilgiliyim, her ihtiyacıyla ilgiliyim, başımdan savmam, cebime sığsa cebime sokar, göğsüme soksam kalbimde taşırım.
siyasetin şovuna alet etmeyip göndermeyi düşünmüyorum, test aracı yapmayacağım çocuğumu. aaa çocuklara virüs çok bulaştı okulları tatil ediyoruz diyeceklerini de sanmıyorum, bir senesi kaybolabilir çocuğun hiç sorun değil ucunda hayat, sağlık ve hayat boyu kendisini etkileyebilecek hastalık var.
siyasetin şovuna alet etmeyip göndermeyi düşünmüyorum, test aracı yapmayacağım çocuğumu. aaa çocuklara virüs çok bulaştı okulları tatil ediyoruz diyeceklerini de sanmıyorum, bir senesi kaybolabilir çocuğun hiç sorun değil ucunda hayat, sağlık ve hayat boyu kendisini etkileyebilecek hastalık var.
genellikle yaptığım şey. belki kibarlığımdan belki de can sıkıntımdan. çaylak kendini belli ediyor zaten saçma sapan bir şey yazmışsa ya ikinci-üçüncü hesabıdır, bomboş vakti olan gerzeğin tekidir ya da hayatını trollüğe adamıştır. eeehh deyip siliyorum zaten mesajı. bazen de o kadar düzgün yazan var ki cevap vermeden duramıyor insan.
yeni nesil zengin züppe takımından başka kimsenin işine yaradığını düşünmediğim uygulama. hanımefendiler 11-12 gibi uyansınlar 4-5 gibi gezmeye çıksınlar rahat rahat, mevlit falan yapsınlar. en çok bu grup seviniyordur buna.
ben 7’de uyanıyorum. 8’de masamın başındayım. akşam 4’te hava kararmıyor oh ne güzel denilmesi umrumda değil zaten 6 gibi çıkıyorum açık havaya. yani ben hiç güneş görmüyorum, vahşileştim amk. yemeğimi tabakta değil önüme atıyorlar artık çiğ çiğ. hırlamaya başladım, dedeler gibi kabul etmiyorum, ben hırlamam götünüzden uydurmayın diye çemkiriyorum. asabım bozuldu lan.
ben 7’de uyanıyorum. 8’de masamın başındayım. akşam 4’te hava kararmıyor oh ne güzel denilmesi umrumda değil zaten 6 gibi çıkıyorum açık havaya. yani ben hiç güneş görmüyorum, vahşileştim amk. yemeğimi tabakta değil önüme atıyorlar artık çiğ çiğ. hırlamaya başladım, dedeler gibi kabul etmiyorum, ben hırlamam götünüzden uydurmayın diye çemkiriyorum. asabım bozuldu lan.
darısı bizim ülkemize.
nüfus planlaması denen şey "çoğalmayalım kalabalık kötüdür" demekten çok daha öte bir şey. sonra her trafik ışığında arabana sopayla vuran suriyeli gelmesin diye dua eder durursun.
helal sana sarı saçlı çapkın adam.
nüfus planlaması denen şey "çoğalmayalım kalabalık kötüdür" demekten çok daha öte bir şey. sonra her trafik ışığında arabana sopayla vuran suriyeli gelmesin diye dua eder durursun.
helal sana sarı saçlı çapkın adam.
iki dakka okutmadınız amk...
kişisel başarı hikayeleri, ama ben hissetmedim mallıkları, gerizekalı espriler içinde sebebini aramaya çalışmaktan gözüm çıktı olayı. tamam lan en mükemmel internet cafeci sizsiniz amk.
kişisel başarı hikayeleri, ama ben hissetmedim mallıkları, gerizekalı espriler içinde sebebini aramaya çalışmaktan gözüm çıktı olayı. tamam lan en mükemmel internet cafeci sizsiniz amk.
(bkz: kazıkazan)
http://i.hizliresim.com/1n6yl5.jpg
yakamozunun da harika olmasına sebep olmuştur.
edit: gelen bisürü mesaj üzerine yakamoz değilmiş o ama ne anlamadım. bu manzarada kafa iyi değil ki!!
yakamozunun da harika olmasına sebep olmuştur.
edit: gelen bisürü mesaj üzerine yakamoz değilmiş o ama ne anlamadım. bu manzarada kafa iyi değil ki!!
açık söylüyorum sözlük hiç bu kadar gerizekalı dolmamıştı sanırım son 1-2 yılda olduğu kadar.
tamam anket başlık ama abicim size siz ne kullanıyorsunuz diye sorulmamış. giyim kuşam rehberi yapmışsınız mal gibi. tamam 1000 defa diesel yazılmış, tag hauer'ler, network'ler anladık abicim valla bak. hani şu şu özelliklerinden dolayı network gömlek çünkü %100 pamuk falan gibi bir şey sunuyorsan eyvallah. 1000 defa yazılmış şeyleri yazmayın, lan azcık düşünür insan zaten ben bunu yazayım ama ne işine yarayacak diğerlerinin diye? araba mercedes veya bmw yazan var, bak bunu hala yazan var düşünün, yeni bir şey kat yoksa fikrin yazmak zorunda değilsin arkadaşım. oku geç.
hele shell-kel esprisi yapan var hala ki onlara ayrı acıyorum. gerizekalısınız.
tamam anket başlık ama abicim size siz ne kullanıyorsunuz diye sorulmamış. giyim kuşam rehberi yapmışsınız mal gibi. tamam 1000 defa diesel yazılmış, tag hauer'ler, network'ler anladık abicim valla bak. hani şu şu özelliklerinden dolayı network gömlek çünkü %100 pamuk falan gibi bir şey sunuyorsan eyvallah. 1000 defa yazılmış şeyleri yazmayın, lan azcık düşünür insan zaten ben bunu yazayım ama ne işine yarayacak diğerlerinin diye? araba mercedes veya bmw yazan var, bak bunu hala yazan var düşünün, yeni bir şey kat yoksa fikrin yazmak zorunda değilsin arkadaşım. oku geç.
hele shell-kel esprisi yapan var hala ki onlara ayrı acıyorum. gerizekalısınız.
"benim türbanlı pokemonuma camilerde top fırlattılar"
tarihimiz boyunca siki daşşaa yaya yaya üst tura geçememiş bir milli takım olarak tahmin etmek zor olmasa gerek. bir de fatih terim balı eklenirse buna tahmimim grup şöyle sonuçlanır:
1. maç yeniliriz
2. maç ispanya'yla berabere kalırız
3. maç bizim yenmemiz rakibin yenilmesi gereken bir maç olur biz yeneriz, ispanya da rakibini yener ve ispanya ile birlikte gruptan çıkarız.
yine bir mucizeyle çıktığımızdan imparator fatih, aslanlarımız falan diye bir dünya gaz verilir.
lan hep aynıyız yaaa. senaryo azıcık değişsin yemin ederim pupuli değil pipili deyin bana bundan kelli.
1. maç yeniliriz
2. maç ispanya'yla berabere kalırız
3. maç bizim yenmemiz rakibin yenilmesi gereken bir maç olur biz yeneriz, ispanya da rakibini yener ve ispanya ile birlikte gruptan çıkarız.
yine bir mucizeyle çıktığımızdan imparator fatih, aslanlarımız falan diye bir dünya gaz verilir.
lan hep aynıyız yaaa. senaryo azıcık değişsin yemin ederim pupuli değil pipili deyin bana bundan kelli.
orospu çocuğu esnaf yüzündendir. çok ahlaklı beş vakit namazında olan bu orospu çocukları konu para kazanmak olunca etin en ucuzundan, kalmışından, kediden köpekten çiğ köfte yapmaya başlayınca devletimiz de sikerim ızdırabını yasaklayalım gitsin deyince ortaya çıkan sonuç.
- lan bu 60 kuruş çıktı lan.
+ efendim inanmazlar, küsüratlı sayı vermeliyiz.
- 61, 61. yanlış hesaplamışım, 2 susam tanesini eksik hesaplamışım. tamam 61 kuruş.
+ yaz, 61 kuruş olmalı.
+ efendim inanmazlar, küsüratlı sayı vermeliyiz.
- 61, 61. yanlış hesaplamışım, 2 susam tanesini eksik hesaplamışım. tamam 61 kuruş.
+ yaz, 61 kuruş olmalı.
sıfırı yemiştir.